Newsletter

Foursquare przejmuje platformę do analityki geoprzestrzennej i wizualizacyjnej Unfolded

21.05.2021, 12:00aktualizacja: 21.05.2021, 12:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Transakcja ma miejsce 6 miesięcy po objęciu przez Gary'ego Little stanowiska dyrektora generalnego.

NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)-- spółka Foursquare ogłosiła dzisiaj przejęcie Unfolded - nowej generacji platformy do analityki geoprzestrzennej. Dzięki wzbogaceniu infrastruktury technologicznej Foursquare o potencjał Unfolded przedsiębiorstwa i marki już wkrótce będą mogły skorzystać z usług Foursquare, nie tylko zyskując dostęp do najlepszych w branży danych lokalizacyjnych, ale również możliwość ich opracowywania na zintegrowanej platformie przeznaczonej do łączenia, wzbogacania, analizy i wizualizacji danych przestrzennych w dowolnym otoczeniu.

„Dołączenie Unfolded to zespołu skutkuje zwiększeniem potencjału i dostępności platformy Foursquare dla naszych klientów i partnerów - powiedział Gary Little, prezes i dyrektor generalny Foursquare. - Przejęcie to znacznie przybliża nas do realizacji ambitnego celu, jakim jest zapewnienie powszechnego dostępu do Foursquare, by przedsiębiorcy mogli uwolnić prawdziwy potencjał tkwiący w danych lokalizacyjnych i geoprzestrzennych oraz związanej z nimi technologii”.

Unfolded oferuje otwarte biblioteki danych geoprzestrzennych oraz elastyczny pakiet zaawansowanych narzędzi, w tym jej flagowy produkt - Unfolded Studio, platformę samoobsługową, za pomocą której dane geoprzestrzenne można przekształcić w cenne poznawczo mapy w zaledwie kilku minut. Założyciele firmy to zespół ekspertów, którzy opracowali wiele z wiodących otwartych innowacji w świecie geolokalizacji, w tym kepler.gl, deck.gl i H3.

„Połączenie potencjału technologii geoprzestrzennej Unfolded z kompleksowymi danymi lokalizacyjnymi Foursquare stanowi idealny przepis na sukces” - powiedział Sina Kashuk, współzałożyciel i dyrektor generalny Unfolded. - Dzięki współpracy zdobędziemy przewagę w branży, ponieważ większość firm dysponuje tylko jednym z tych elementów, ale nie obydwoma jednocześnie. Łącząc nasze siły, możemy tworzyć zupełnie nowe zintegrowane rozwiązania dla firm potrzebujących wysokiej jakości danych geoprzestrzennych i narzędzi analitycznych niezbędnych do ich zrozumienia. Jesteśmy podekscytowani możliwością wytyczania przyszłego kierunku rozwoju danych geoprzestrzennych”.

Dzięki transakcji przejęcia Foursquare jeszcze szybciej stanie się źródłem kompleksowej obsługi dla firm, którym zależy na wysokiej jakości, łatwych w obsłudze danych lokalizacyjnych i technologii ułatwiającej ich zrozumienie. Klienci zyskują łatwy dostęp i możliwość stosowania zbiorów różnych danych przestrzennych, zarówno własnych, jak i zewnętrznych w celu rozwiązywania kluczowych problemów biznesowych - od wyboru miejsca działalności i rywalizacji z konkurencją, po zdobywanie lojalności klientów.

Na potrzeby transakcji Foursquare skorzystała z doradztwa finansowego Raine Group oraz doradztwa prawnego Pillsbury Winthrop Shaw Pittman LLP.

Foursquare

Foursquare to jedna z czołowych niezależnych firm z branży technologii lokalizacji. Dzięki jej metodom przedsiębiorstwa mogą podejmować mądrzejsze decyzje, a programiści tworzyć bardziej angażujące rozwiązania.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210520005601/en/

Źródło: Foursquare

KONTAKT:

Ashley Dawkins, Foursquare

e-mail: press@foursquare.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2021, 12:00
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ