Newsletter

Biznes i finanse

Futurystyczna koncepcja TRICITY od Yamaha Motor kolejnym pojazdem na rosnącym rynku transportu indywidualnego

02.07.2014, 16:58aktualizacja: 02.07.2014, 16:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

IWATA, Japonia, 1 lipca 2014 /PRNewswire/ - Firma Yamaha Motor Co., Ltd. ogłosiła 1 lipca japońską premierę pierwszej serii pojazdów pod nazwą TRICITY, oferujących kierowcom nowe doznania dzięki mechanizmowi Leaning Multi Wheel (LMW, wielokołowiec o pochylających się kołach). Ten niezwykle futurystyczny trójkołowy motocykl odzwierciedla wizję Yamahy w zakresie rosnącego rynku rozwiązań transportu indywidualnego, pełnego wysoce oryginalnych pojazdów.

(Zdjęcie: http://www.image.net/ymc_tricity)

Yamaha Motor wychodzi naprzeciw potrzebom klientów z całego świata poprzez innowacyjne rozwiązania, nowoczesne technologie i dynamiczne konstrukcje. W rewolucyjnej serii TRICITY Yamaha łączy poczucie stabilności oraz sportowe prowadzenie, oferując zupełnie nowy rodzaj przyjemności z jazdy. Uosabiając koncepcję konstrukcyjną pojazdów przeznaczonych dla każdego ("Smart for All"), TRICITY tworzy zupełnie nową grupę kierowców, a także nowy rynek transportu indywidualnego.

TRICITY jest jednym z kilku pojazdów Yamahy, w których zastosowano mechanizm LMW, który w najbliższych latach ma być rozpowszechniany wśród pojazdów miejskich, a nawet sportowych.

W przypadku pytań lub chęci uzyskania dodatkowych informacji o Yamaha Motor należy skontaktować się z nami mailowo w celu dodania do listy mailingowej.

Źródło: Yamaha Motor Co., Ltd.

KONTAKT:

Mariko Saito

Ogólnoświatowy zespół PR

Wydział ds. Public Relations oraz reklamy

Yamaha Motor Co., Ltd.

tel. +81-538-32-1145

e-mail: saitoumar@yamaha-motor.co.jp

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2014, 16:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ