Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 23 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ - Wiodąca na świecie luksusowa marka stylu życia Nobu Hospitality założona przez Nobu Matsuhisę, Roberta De Niro i Meira Tepera z przyjemnością ogłasza, że kolejnym krokiem w globalnej ekspansji firmy jest Warszawa, stolica Polski.
Dążąca do otwarcia 20 hoteli na całym świecie do roku 2020 sieć Nobu Hotels stała się synonimem oddanej obsługi, wyróżniającego się wzornictwa i bezpretensjonalnego luksusu. Oddając właśnie te wartości w lokalnej kulturze, hotel Nobu Hotel Warsaw zostanie umiejscowiony w samym sercu przepełnionego historią miasta. Liczący 120 pokoi, obszerne sale spotkań i wydarzeń, centrum fitness i wyjątkową Nobu Restaurant hotel będzie połączeniem luksusowego zakwaterowania z energetyzującymi przestrzeniami mieszkalnymi.
Pierwszy przybytek Nobu Hotels w Polsce otworzy swoje podwoje w pierwszej połowie przyszłego roku i zajmie powierzchnię nowego budynku przy ul. Wilczej zaprojektowanego przez polskie biuro architektoniczne Medusa Group oraz obejmie istniejący hotel Rialto. Renowacja budynku będzie przeprowadzana w ramach współpracy Medusa Group ze Studio PCH z Kalifornii. Nowy budynek wniesie innowacyjną wizję architektoniczną do Warszawy, wtapiając się w istniejący wcześniej budynek Rialto.
Warszawa jest kulturowym centrum Polski i jednym z najbardziej dynamicznych miast w kraju. Charakteryzując się coraz większą społecznością biznesową, Warszawa zajęła 7. miejsce pod względem możliwości na rynkach wschodzących na świecie, a przy tym ciągle zyskuje na atrakcyjności jako tętniący życiem turystyczny przystanek docelowy.
„Wraz z rozpoczęciem 2019 r. ogłaszamy najnowszy hotel w Europie i początek przyszłej współpracy. Z ogromną dumą przedstawiamy Nobu Hotel Warsaw jako nowego członka naszej coraz liczniejszej rodziny Nobu Hotels i Restaurant. Nasz portfel obejmuje już 17 hoteli stanowiących fundament naszej strategii poszukiwania niszy przy zachowaniu lojalności w stosunku do marki i przy utrzymaniu zaufania klientów Nobu” – skomentował Trevor Horwell, główny dyrektor wykonawczy sieci Nobu Hotels.
„Nobu to międzynarodowa marka rozpoznawalna dzięki pasji jej założycieli, wyjątkowej obsłudze i niesłychanie dobrej kuchni. W połączeniu z polską otwartością i dynamizmem stworzymy energetyzujące, wyjątkowe miejsce, które podbije serca wszystkich gości. Jesteśmy szczególnie dumni z tego, że będziemy mogli zaproponować naszym klientom najpopularniejsze dania szefa Nobu Matsuhisy, które serwowane są w restauracjach Nobu na całym świecie i od lat cieszą się renomą wysokiej jakości kuchni azjatyckiej” – skomentowała Karolina Kaim, prezes Tacit Investment.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/811861/NOBU_HOTEL_WARSAW.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/811862/NOBU_WARSAW_BAR.jpg
Źródło: Nobu Hospitality
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.01.2019, 10:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ