Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 2 grudnia, 2016 /PRNewswire/ - Genesys®, globalny lider w dziedzinie wielokanałowej obsługi klienta i rozwiązań contact center, sfinalizował zapowiedziane wcześniej przejęcie firmy Interactive Intelligence.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160915/408485LOGO
Genesys i Interactive Intelligence stworzyły rozwiązania do obsługi klienta uznawane przez analityków branżowych uznają za najlepsze w swojej klasie, a ich oferty produktów dobrze się uzupełniają. Po połączeniu Genesys będzie mógł wspierać klientów każdej wielkości we wszystkich branżach na całym świecie dzięki najszerszej gamie produktów chmurowych i lokalnych. Genesys ma obecnie ponad 10 000 klientów w ponad 100 krajach, a jego rozwiązania co rok wspomagają ponad 25 miliardów interakcji z klientami.
"Transakcja ta rozpoczyna nową erę w obsłudze klienta - powiedział Paul Segre, dyrektor generalny Genesys. - Z połączenia Genesys i Interactive Intelligence powstaje największy lider innowacyjności skupiony wyłącznie na zapewnianiu wyjątkowej obsługi klienta. Z radością witamy zespół Interactive Intelligence".
Tom Eggemeier, prezes Genesys, dodał: "Jesteśmy podekscytowani perspektywą szybszego osiągnięcia celu, jakim jest status wzorcowej firmy wśród naszych pracowników i klientów. Kombinacja ta rozpoczyna nową erę w historii Genesys jako firmy z grona 50 czołowych pracodawców z najlepszym w branży wskaźnikiem Net Promoter Score, który jest kluczową miarą satysfakcji klienta. Będziemy nadal oferować, wspierać i inwestować w najlepsze rozwiązania, takie jak PureCloud®, Communications as a Service? (CaaS) oraz Customer Interaction Center™ (CIC), oprócz podstawowych produktów Genesys".
Po zakończeniu transakcji Paul Segre będzie nadal pełnił funkcje dyrektora generalnego, kierując firmą tak, aby najlepiej spełniać potrzeby klientów, partnerów i pracowników. Genesys zachowa główną siedzibę w Daly City, a także kluczowe biura w Indianapolis w Indianie oraz w Durham w Karolinie Północnej.
Zgodnie z warunkami transakcji, udziałowcy Interactive Intelligence otrzymali 60,50 dol. w gotówce za każdą akcję Interactive Intelligence, a łączna wartość transakcji wyniosła około 1,4 mld dol. W rezultacie transakcji Interactive Intelligence przestała być spółką publiczną, a jej akcje nie będą już notowane na giełdzie Nasdaq.
Więcej informacji o zakończonej transakcji można znaleźć pod adresem: www.genesys.com/uk/interactiveintelligence.
O Genesys
Genesys® każdego roku wspiera ponad 25 miliardów doskonałych interakcji z klientami. Stawiamy klientów na pierwszym miejscu i mocno wierzymy w to, że znakomita obsługa klienta przekłada się na znakomite wyniki biznesowe. Ponad 10 000 firm z ponad 100 krajów zaufało najlepszej w branży platformie, która pomaga płynnie koordynować obsługę klienta w wielu ujednoliconych kanałach komunikacji i budować trwałe relacje. Genesys, uznany pionier i innowator, jest jedyną firmą, którą czołowi analitycy branżowi uważają za lidera w dziedzinie zarówno chmurowych, jak i lokalnych rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Więcej informacji o Genesys można znaleźć pod adresem www.genesys.com/pl, na Twitterze, Facebooku, YouTube, LinkedIn i blogu Genesys.
Źródło: Genesys
KONTAKT:
Chris Nguyen
Genesys
tel. +1 650.466.2230
e-mail: chris.nguyen@genesys.com
-
Lisa Hawes or Sarah Koniniec
Sterling Communications
tel. 1+ 408.395.5500
e-mail: genesys@sterlingpr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.12.2016, 11:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |