Pobierz materiał i Publikuj za darmo
#GPWInnovationDay odbywa się cyklicznie od 2018 r., ciesząc się dużym zainteresowaniem analityków rynkowych, funduszy inwestycyjnych i asset management, inwestorów prywatnych oraz domów maklerskich. Prezentujące się podczas kolejnych edycji tego wydarzenia spółki odpowiadają w ostatnich latach za większość debiutów na rynku NewConnect i na Głównym Rynku GPW.
„Branże, takie jak biotech, high-tech, e-commerce czy gaming, to najbardziej dynamicznie rozwijające się gałęzie polskiej gospodarki, a nasze innowacyjne firmy mogą pochwalić się sukcesami na całym, globalnym rynku. Nie bez powodu Polska coraz częściej określana jest przez zagraniczne media jako >>nowa Dolina Krzemowa<< w Europie Środkowej” - przekonywał Adam Kalkusiński, prezes zarządu cc group, renomowanej firmy doradczej w obszarze relacji inwestorskich.
Hasłem przewodnim 16. konferencji #GPWInnovationDay było „INVESTORS’ CHOICE”, które podkreśla uwagę skupioną na preferencjach i wyborach inwestorów, którzy sami wytypowali najciekawsze spółki.
„Wydarzenie, które dotychczas miało wyłącznie charakter online, tym razem zostało zorganizowane w formie hybrydowej, a część prelegentów występowała w Warszawie przed publicznością na Sali Notowań GPW. To, co pozostało niezmienne, to fakt, że #GPWInnovationDay stanowi unikalną okazję, by zdobyć cenne informacje rynkowe, jak również nawiązać dialog bezpośrednio z przedstawicielami spółek” - podkreślała Patrycja Gorczyca z Działu Rynku Pierwotnego GPW.
Udział w 16. edycji konferencji #GPWInnovationDay wzięły następujące firmy: Cloud Technologies (dostarczająca dane do targetowania reklamy internetowej), Creotech Instruments (produkująca systemy i podzespoły satelitarne), Genomtec (działająca w obszarze diagnostyki molekularnej), HiProMine (skupiająca się na innowacyjnej technologii przemysłowej hodowli owadów), Sedivio (tworząca rozwiązania technologiczne w branży med-tech), XTPL (działająca w segmencie nanotechnologii), QNA Technology (rozwijająca produkcję niebieskich kropek kwantowych dla m.in. branży wyświetlaczy); SDS Optic (specjalizująca się w urządzeniach do diagnostyki medycznej w czasie rzeczywistym), Bioceltix (rozwijająca nowoczesne produkty lecznicze dla zwierząt), Answear (pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy), Scanway (działająca w branży technologii obserwacyjnej i kontroli jakości), oraz Lichthund (niezależne studio tworzące gry komputerowe).
Dla wielu spółek prezentujących swoje działania i pomysły podczas #GPWInnovationDay wehikułem rozwoju jest obecność na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a ten wątek przewijał się w kolejnych przemówieniach prelegentów.
„Zarówno zeszłoroczny debiut na Głównym Rynku GPW, jak i wcześniejsze >>dojrzewanie<< na rynku NewConnect, stanowiły swoiste kamienie milowe w historii naszej spółki. Przecieraliśmy szlaki w gromadzeniu, analizowaniu i monetyzowaniu informacji o użytkownikach internetu - obecnie w naszej bazie znajdują się dane około pięciu miliardów z nich, a zysk EBITDA za tylko drugi kwartał tego roku przekroczył siedem milionów złotych” - mówił Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies S.A.
Podobnymi doświadczeniami dzielił się Paweł Wielgus z Bioceltix., wrocławskiej spółki o profilu weterynaryjnym, która we wrześniu zeszłego roku przeszła z NewConnect na Główny Rynek GPW.
„Polska innowacyjna myśl techniczno-naukowa zdobywa coraz większe uznanie na całym świecie, a obecność na warszawskim parkiecie pozwala nam na realizację coraz ambitniejszych projektów. Aktualnie pracujemy nad trzema produktami medycznymi, przeznaczonymi do leczenia zmian zwyrodnieniowych stawów u psów w podaniu dostawowym, leczenia atopowego zapalenia skóry u psów w podaniu dożylnym oraz leczenia zapalenia stawów u koni w podaniu dostawowym” - tłumaczył członek zarządu Bioceltix.
Organizatorami konferencji #GPWInnovationDay była cc group, lider na polskim rynku kapitałowym w obszarze relacji inwestorskich, doradztwa transakcyjnego oraz realizacji kompleksowych projektów doradczych na rzecz spółek publicznych, oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źrodło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.10.2023, 09:08 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT