Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„13 września o 13.13 powitaliśmy w naszej >>totalizatorowej rodzinie<< nowego ambasadora Marcina Gortata - 213 centymetrów >>mistrzowskiej wagi<<, charyzmy i profesjonalizmu” - podkreślił Szymon Gawryszczak podczas eventu LOTTO Basket, który odbył się 13 września br. w Warszawie.
Przypomniał, że Totalizator Sportowy, do którego należy marka LOTTO, od 70 lat łączy działalność biznesową ze wsparciem sportu i kultury w Polsce, przekazując corocznie setki milionów złotych, m.in. na Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej. Dzięki tym wpłatom powstają nowe obiekty sportowe w całej Polsce, a te już istniejące przechodzą modernizację.
Szymon Gawryszczak podkreślił, że ze środków własnych spółka prowadzi działalność partnerską, której wyrazem jest m.in. grono sportowych ambasadorów marki LOTTO.
„Marcin Gortat ma za sobą piękną i pełną sukcesów karierę sportową - nie tylko w Polsce, lecz także za granicą. Obecnie nadal pozostaje w sporcie, choć w innej roli. Prowadzi własną fundację, która pomaga spełniać sportowe marzenia młodym ludziom, założył szkołę sportową, a także wspiera różnego rodzaju inicjatywy promujące aktywność fizyczną” - zaznaczył Gawryszczak.
„Zależało nam na tym, żeby Marcin był w naszej rodzinie, bo chcemy jeszcze lepiej promować polski sport, promować aktywność fizyczną, nasze gry i produkty. Chcemy, żeby ludzie się nimi bawili, żeby czerpali pozytywne emocje oraz spełniali swoje marzenia” - wyjaśnił członek zarządu Totalizatora Sportowego.
Marcin Gortat, odbierając swoją imienną koszulkę LOTTO z rąk Szymona Gawryszczaka, zaznaczył, że Totalizator Sportowy i marka LOTTO są mu bliskie nie tylko za sprawą sportu, który wspierają, lecz także ze względu na sposób, w jaki łączą biznes z działalnością na rzecz rozwoju tej dziedziny.
„Z każdej złotówki przeznaczonej na gry liczbowe LOTTO, 19 groszy trafia na sport, ale też na kulturę. Dzięki tym środkom mamy w Polsce dziesiątki tysięcy wybudowanych i wyremontowanych obiektów sportowych. Jako ambasador marki LOTTO będę kontynuował sportową działalność z drużynowym wsparciem od Totalizatora Sportowego” - podkreślił Gortat.
Sportowiec przypomniał, że to nie jest jego pierwsza współpraca z Totalizatorem Sportowym.
„Działamy razem już od jakiegoś czasu, choć wcześniej były to pojedyncze inicjatywy i eventy. Dzisiaj zacieśniamy więzi. Ja natomiast zostałem już takim pełnokrwistym, stuprocentowym ambasadorem na najbliższe dwa lata, z czego się bardzo cieszę” - powiedział.
Dodał, że ta współpraca daje szansę promocji nie tylko całego sportu, ale również i kultury w naszym kraju.
„Razem będziemy mogli robić jeszcze większe eventy niż do tej pory, choćby wielki mecz Gortat Team kontra NATO Air Force, który prawdopodobnie odbędzie się 13 czerwca 2026 r. w Atlas Arenie w Łodzi” - poinformował Marcin Gortat.
Wyjaśnił też, że numer 13, z którym występuje, jest dla niego szczęśliwą liczbą.
„Trzynastka towarzyszy mi całe życie, można powiedzieć, że walczyłem o nią od samego początku. Raz nawet musiałem ten numer wykupić w NBA od innego gracza. I tak został ze mną do dziś, stając się filarem mojej strategii” - podkreślił koszykarz.
Podczas eventu LOTTO Basket członek zarządu Totalizatora Sportowego Szymon Gawryszczak przypomniał, że 15 września ruszyła wspaniała akcja, której twarzą jest Robert Lewandowski - również ambasador Totalizatora Sportowego.
„Akcja polega na tym, że gracze będą mogli wybierać obiekty sportowe i kulturalne, które dofinansujemy. Najpierw gracze będą mogli zgłaszać konkretne obiekty, np. z ich miejscowości lub z okolicy. Następnie my wybierzemy najciekawsze i stworzymy z nich listę rankingową. Gracze kupując nasze produkty, będą mogli oddawać głos na konkretne miejsca. My z kolei przyszłego roku przedstawimy listę takich obiektów do dofinansowania, wpłacając na ich konto kilkaset tysięcy złotych” - wyjaśnił przedstawiciel LOTTO.
Dodał, że w planie jest dofinansowanie 70 obiektów z całej Polski - na 70 lat spółki.
Marcin Gortat jako koszykarz przez 18 lat aktywności sportowej grał m.in. w reprezentacji Polski U-20 i seniorów, w niemieckim klubie Rhein Energie Köln, a także na parkietach Euroligi. W 2008 roku zadebiutował w rozgrywkach NBA - najlepszej koszykarskiej ligi świata. Sportową karierę zakończył w 2020 roku. Dziś prowadzi szeroką działalność na rzecz promocji sportu wśród młodych ludzi, m.in. jest założycielem Fundacji Marcina Gortata MG13 oraz Szkoły Mistrzostwa Sportowego Marcina Gortata, która ma oddziały w kilku miastach w Polsce.
Totalizator Sportowy od lat wspiera rozwój koszykówki w Polsce. Marka LOTTO już po raz drugi z rzędu pełniła rolę Partnera Głównego meczu Gortat Team vs NATO Team. Wcześniej była Partnerem Tytularnym rozgrywek koszykówki 3x3, zarówno w odmianie męskiej, jak i żeńskiej. Od kilku lat LOTTO współpracuje również z aktualnymi mistrzami Polski - koszykarską Legią Warszawa - a także wspiera ekstraklasową Arkę Gdynia.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.09.2025, 10:27 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Payouts on Card w nowoczesnym biznesie online - warto czy nie?
- 17.09.2025, 09:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fenige
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ