Newsletter

GWM przeznacza 9 mld CNY na badania i rozwój, kładąc nacisk na kwestie związane z nowoczesną energetyką i inteligentną infrastrukturą

19.04.2022, 08:45aktualizacja: 19.04.2022, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BAODING, Chiny, 19 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Dnia 29 marca koncern GWM oficjalnie opublikował raport roczny za rok 2021, podkreślając, że ostatnie inwestycje w badania i rozwój osiągnęły poziom 9,07 mld CNY, co stanowi kolejny przełomowy etap inwestycji firmy w badania i rozwój.

W porównaniu z rokiem 2020 inwestycje firmy w badania i rozwój wzrosły o 76,05% rok do roku, stanowiąc 6,65% przychodów operacyjnych.

Lv Wenbin, dyrektor generalny ds. technologii GWM HAVAL, oświadczył, że w obliczu konkurencji na rynku światowym koncern konsekwentnie obstaje przy koncepcji „dużych inwestycji i precyzyjnych badań i rozwoju”, co pozwala zaspokoić zróżnicowane, wysoce spersonalizowane potrzeby światowych użytkowników.

W ciągu ostatnich lat GWM nieustannie realizuje precyzyjne inwestycje zarówno w sektorze nowoczesnych energii, jak i inteligentnych technologii oraz wprowadza na rynek różnorodne zaawansowane rozwiązania.

W sektorze energetycznym firma oficjalnie zaprezentowała L.E.M.O.N. DHT. Jako wysoce zintegrowany i wysokowydajny system hybrydowy, technologia ta jest kompatybilna i może być wyposażona zarówno w architekturę zasilania HEV, jak i PHEV. Całkowity współczynnik sprawności układu napędowego modeli wyposażonych w architekturę zasilania HEV może być podwyższony o ponad 50%. W testach przeprowadzonych we własnym zakresie wskaźnik oszczędności paliwa tych modeli może osiągnąć 35% do 50% w porównaniu z modelami na inne paliwo.

Weźmy za przykład HAVAL JOLION HEV. Jest on wyposażony w L.E.M.O.N. DHT, jego zużycie paliwa może być automatycznie regulowane, aby zmaksymalizować wydajność spalania w różnych trybach jazdy, takich jak standardowy, sportowy i ECO. Funkcja ta może zaspokoić potrzeby kierowców w różnych okolicznościach, w tym na drogach miejskich, ekspresowych oraz w innych warunkach jazdy.

W sektorze inteligentnych rozwiązań GWM wprowadził w zeszłym roku Coffee Intelligence 2.0 i z rozmachem zaprezentował nową architekturę elektroniczną i elektryczną oraz inteligentne podwozie typu drive-by-wire. W oparciu o wszystkie te technologiczne udoskonalenia rozwój Coffee Intelligence 2.0 koncentruje się również na unowocześnieniu technologii inteligentnej jazdy i opracowaniu inteligentnego systemu nawigacji NOH (Navigation On HIPilot) wspomagającego jazdę.

Po uruchomieniu systemu pojazd może automatycznie wspomagać kierowcę przy zmianie pasa ruchu, wyprzedzaniu i innych czynnościach w trakcie jazdy. Może również monitorować, czy kierowca jest zmęczony, niedostatecznie skoncentrowany bądź odczuwa inne dolegliwości, co jest wyrazem ukierunkowania konstrukcji systemu względem oczekiwań użytkownika.

Dzięki nauce i technologii coraz większa liczba użytkowników może cieszyć się bardziej komfortowymi doznaniami z jazdy. Podczas 8. Festiwalu Technologii zorganizowanego przez firmę koncern GWM poinformował, że będzie kontynuował rozbudowę światowego personelu badawczo-rozwojowego do 30 tys. osób, natomiast łączna wartość inwestycji w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie 100 miliardów CNY.

Niezależnie od sektora badań i rozwoju GWM zajmuje się również aktywną budową łańcucha przemysłowego samochodów niskoemisyjnych, łączącego cały świat. Firma zaproponowała utworzenie swojej pierwszej fabryki o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2023 roku, co pozwoli zapewnić znacznie bardziej inteligentne, bezpieczniejsze i bardziej przyjazne dla środowiska wrażenia z jazdy dla użytkowników na całym świecie.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1797940/image1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2022, 08:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ