Newsletter

Hanneke Faber przybliża globalną wizję firmy Logitech

16.09.2024, 15:28aktualizacja: 16.09.2024, 15:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 16 września 2024 r. /PRNewswire/ -- Logitech International SA, międzynarodowy producent urządzeń peryferyjnych do komputerów ze Szwajcarii, przeznaczy więcej kapitału i zaangażuje dodatkowych pracowników, aby zwiększyć swój udział w dynamicznie rozwijającym się rynku chińskim.

Ostatnio Hanneke Faber, dyrektor generalna Logitech, otrzymała od Forbes China zaproszenie na wywiad na wyłączność.

„Naszą misją jest zwiększanie ludzkiego potencjału w pracy i rozrywce. Chcemy, aby użytkownicy mieli większą frajdę z gier, uzyskiwali lepsze wyniki i zwyciężali. Innowacja jest naszą codziennością, AI odgrywa w tym ogromną rolę, a my jesteśmy pomostem czy interfejsem łączącym z dużymi modelami językowymi. To wspaniałe uczucie, kiedy to wszystko składa się w całość. Lepsze działanie, niższy koszt i większa zrównoważoność” - powiedziała Hanneke.

„Rozległa baza klientów Chin stanowi dla Logitecha główne źródło inspiracji i wpływa na strategie biznesowe firmy w pozostałych częściach świata” - dodała.

Chcąc zwiększyć rentowność, Logitech wzmocni współpracę z chińskimi gigantami z branży technologii i e-handlu, takimi jak Baidu Inc, Tencent Holdings Ltd i JD Group, aby budować bardziej połączony cyfrowo i produktywny biznes w Chinach.

„Firma Logitech jest w pełni świadoma szybkich postępów w sztucznej inteligencji (AI) w Chinach i istotnej roli, jaką odrywa w globalnym krajobrazie technologicznym - powiedziała. - Rozwój AI w Chinach korzysta na efektywnym wsparciu strategicznym, rozległej bazie pracowników i silnym ekosystemie przemysłowym i innowacyjnym, co gwarantuje idealne warunki rozwoju AI”.

Chiny wkraczają w nową erę zielonego i opartego na innowacjach rozwoju. W tym kontekście Faber przyznała, że liczba pojazdów elektrycznych na drogach wielu chińskim miast jest dość imponująca. Do 2030 r. firma ograniczy emisje dwutlenku węgla o 50 procent.

„Ograniczamy ilość odpadów, wykorzystując tworzywo sztuczne z recyklingu zamiast nowych materiałów i przechodząc na opakowania papierowe naszych produktów” - powiedziała, dodając, że firma wprowadza również wiele innych innowacyjnych rozwiązań, aby zrealizować cele zrównoważonego wzrostu”.

Dzięki pracy przeszło 2400 pracowników w zakładzie w Suzhou w prowincji Jiangsu we wschodnich Chinach oraz 300 inżynierów i pracowników sprzedaży w całym kraju Logitech wysyła produkty wytworzone w bazie produkcyjnej w Chinach do innych części świata.

Więcej informacji w filmie z wywiadem.

Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/2505914/Forbes_China_Interview_with_Logitech_Global_CEO.mp4

Źródło: Logitech

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.09.2024, 15:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ