Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa/Hamburg, 29 lipca 2015. W dniu 1 sierpnia 2015 r., HanseMerkur Reiseversicherung AG (HMR) oficjalnie otwiera swoje biuro handlowe w Warszawie. Jako dyrektor sprzedaży zatrudniony został, doświadczony znawca i praktyk w zakresie turystyki, Rafał Buczak. Pod jego kierownictwem, specjalnie na potrzeby polskiego rynku, przygotowana została nowa koncepcja produktowa. Jest to kolejny krok na drodze swojej internacjonalizacji dla tego hamburskiego ubezpieczyciela, będącego drugim co do wielkości ubezpieczycielem turystycznym w Niemczech, należącego do grupy ubezpieczeniowej z obrotami pochodzącymi ze składek w wysokości 1,8 mld EUR. HMR dysponuje już biurami w Dubaju, Szanghaju i Wiedniu.
HanseMerkur Reiseversicherung AG (HMR) zostało utworzone w 1977 roku i należy do niezależnej grupy ubezpieczeniowej, która nieustannie od 13 lat notuje wzrosty powyżej średniej rynkowej.
Głównym segmentem działalności grupy HanseMerkur są prywatne ubezpieczenia zdrowotne, które w 2014 r. wniosły do łącznego wyniku 1.159.6 mln euro. W zeszłym roku, ten drugi co do wielkości ubezpieczyciel turystyczny w Niemczech, osiągnął wynik w wysokości 163,3 mln euro co było najlepszym osiągnięciem w historii firmy. HanseMerkur Reiseversicherung AG dysponuje siecią serwisową na całym świecie oraz jest jednocześnie liderem rynku w zakresie turystyki autokarowej i rejsów statkami.
Polski rynek turystyczny - dynamicznie rozwijający się i atrakcyjny
"Dokładnie zbadaliśmy polski rynek i stwierdziliśmy, że wydatki Polaków, a co za tym idzie przychody biur podróży i organizatorów, dynamicznie rosną. Wobec rosnącej świadomości dotyczącej bezpieczeństwa podczas podróży, ponad pięciu milionów polskich turystów zagranicznych, widzimy jako drugi co do wielkości niemiecki ubezpieczyciel turystyczny, doskonałe perspektywy dla tego segmentu rynku u naszego wschodniego sąsiada. Tym bardziej, że wielu naszych niemieckich partnerów na polskim rynku z sukcesem już działa - powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Warszawie dr Andreas Gent, Członek Zarządu HanseMerkur Reiseversicherung AG. - Podobnie jak na naszym rodzinnym rynku w Niemczech, nie chodzi nam w naszej działalności w Polsce o to, by szybko urosnąć, ale dążyć będziemy do trwałego i rentownego wzrostu. Nasze miejsce widzimy nie jako firma oferująca tanie produkty, ale jako ubezpieczyciel z ofertą ubezpieczeń podróży wysokiej jakości, z rozwiązaniami indywidualnie dopasowanymi do potrzeb odbiorców. W Niemczech, produkty nasze są regularnie wyróżniane przez organizacje konsumenckie".
Dyrektor sprzedaży w Polsce
"Bez Rafała Buczaka jednak, dodaje dr Gent, nasze wejście na polski rynek byłoby trudne do zrealizowania. Cieszymy się, że mamy po swojej stronie tego managera turystyki z krwi i kości, który dzięki swemu 15-letniemu doświadczeniu posiada doskonałą wiedzę na temat rynku. Dla nas jest to podwójna korzyść, gdyż Pan Buczak, m.in. dzięki swemu wcześniejszemu pobytowi w Hamburgu, doskonale rozmawia po niemiecku”.
Koncepcja produktowa HanseMerkur w Polsce
"Dla biur podróży i organizatorów turystyki na polskim rynku, przygotowaliśmy szeroki i klarowny wybór produktów ubezpieczeniowych, z i bez udziału własnego, skierowanych zarówno do turystów indywidualnych, rodzin z dziećmi oraz grup zorganizowanych - mówił Rafał Buczak na dzisiejszej konferencji prasowej w Warszawie. - Wybierać można spośród trzech rodzajów pakietów - podstawowego, komfortowego oraz premium, które wyróżniają się doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Organizatorom turystyki, oferujemy dodatkowo, obowiązkowe według ustawy o usługach turystycznych, gwarancje ubezpieczeniowe mające na celu pokrycie kosztów sprowadzenia turystów do Polski lub zwrot ich wpłat na wypadek niewypłacalności lub bankructwa organizatora. W naszej ofercie znajduje się także pakiet narciarsko-sportowy, który przeznaczony jest dla turystów lubiących aktywność podczas urlopu" mówi 37-letni dyrektor sprzedaży.
KONTAKT:
Rafal Buczak
Dyrektor Sprzedaży w Polsce
HanseMerkur Reiseversicherung AG
Biuro w Warszawie
ul. Chłodna 51
PL 00-867 Warszawa
tel. 0048 22 890 78 40
tel. kom. 0048 734 180 008
e-mail: rafal.buczak@hansemerkur.pl
Internet: www.hansemerkur.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.07.2015, 18:15 |
Źródło informacji | HanseMerkur Reiseversicherung AG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile