Newsletter

Hard Rock International i Lionel Messi świętują dalszą współpracę, wprowadzając zabawkę superbohatera „Kapitan Messi”, menu dla dzieci i kolekcję produktów dostępnych w sprzedaży detalicznej

25.10.2024, 08:57aktualizacja: 25.10.2024, 08:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hard Rock International
PR Newswire/Hard Rock International

HOLLYWOOD, Floryda, USA, 24 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Witając najnowszego światowego superbohatera - Kapitana Messiego, Hard Rock International i globalny ambasador marki Lionel Messi z dumą prezentują superbohaterską wersję ikony sportu i kultury. Kapitan Messi, który ratuje sytuację potężnym kopnięciem, pojawi się w restauracjach Hard Rock Cafe, w wybranych hotelach Hard Rock Hotels i w Internecie. Hard Rock i Lionel Messi połączyli siły, aby stworzyć limitowaną edycję ruchomej zabawki Kapitan Messi. Zabawka jest dostępna teraz do każdego zamówienia z menu dla dzieci Hard Rock w restauracjach i w zamówieniach do pokoi w hotelach, aż do wyczerpania zamówień. To pierwszy taki przypadek, kiedy ta legenda futbolu bierze udział w stworzeniu swojej podobizny w formie zabawki. Figurka kolekcjonerska trafi także do sklepów Rock Shop na całym świecie i w internecie w ramach nowej kolekcji detalicznej Kapitana Messiego, wraz ze śniadaniówkami, butelkami na wodę, plecakami, odzieżą i innymi produktami.

„Moje dzieci i ja uwielbiamy razem oglądać filmy o superbohaterach i dlatego możliwość współpracy z Hard Rock nad tworzeniem Kapitana Messiego była dla mnie czymś szczególnym. „Mam nadzieję, że pomoże on inspirować młodych fanów i całe rodziny do ciężkiej pracy i wiary w siebie, pokazując, że można osiągnąć wielkie rzeczy".

Hard Rock wprowadza też dwie nowe pozycje do menu dziecięcego: pizzę serową i pizzę pepperoni, poszerzając ofertę posiłków lubianych przez rodziców i uwielbianych przez dzieci.

„Jesteśmy szczęśliwi, że możemy kontynuować naszą niesamowitą współpracę z Lionelem Messim, znajdując nowy sposób na przekazanie całej radości, jaką daje on ludziom na całym świecie" - powiedział Jim Allen, dyrektor generalny Seminole Gaming i prezes Hard Rock International.

W ciągu ostatnich trzech lat Lionel Messi był dla nas świetnym partnerem i ambasadorem marki Hard Rock. Niedawno wystąpił w naszej kampanii „Come Together” z okazji wprowadzenia globalnego programu lojalnościowego Unity by Hard Rock™. Unity to darmowy program, który wiąże się z szeregiem korzyści i usług w ponad 200 lokalizacjach Hard Rock, w ramach którego można zdobywać punkty Unity i zamieniać je na darmowe doby hotelowe, posiłki, produkty Rock Shop® i wiele innych atrakcji.

Hard Rock International zaprasza do odwiedzenia strony www.hardrock.com, aby zaplanować swoją następną wizytę. Cała informacja prasowa tutaj.

Dodatkowe zdjęcia i wideo

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2538555/Press_Release_Photo_1.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg

Źródło: Hard Rock International

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2024, 08:57
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ