Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOIDA, Indie, 2 marca 2016 r. /PRNewswire-FirstCall/ - HCL Technologies (HCL), czołowy globalny dostawca usług informatycznych, ogłosił dzisiaj podpisanie pięcioletniej umowy na outsourcing usług informatycznych nowej generacji (usługi Next-Gen ITO) ze spółką Husqvarna AB, liderem w dziedzinie produkcji sprzętu do pracy w lesie i ogrodzie, w tym zrobotyzowanych kosiarek, ciągników ogrodniczych, pił łańcuchowych i podkaszarek. HCL świadczyło już na rzecz Husqvarny usługi związane z zarządzaniem aplikacjami. Niniejsza umowa przewiduje dodatkowo realizację kompleksowych, zintegrowanych usług z zakresu infrastruktury i aplikacji, w tym dotyczących obsługi centrów danych, sieci, bezpieczeństwa, działania aplikacji oraz wsparcia.
HCL wykorzysta swoje usługi z zakresu infrastruktury transformacyjnej i aplikacji oraz globalny model dostaw w celu konsolidacji centrów danych i optymalizacji aktywów spółki Husqvarna, co pozwoli na osiągnięcie wysokiego stopnia elastyczności i wdrożenie przyszłościowych technologii z korzyścią dla użytkowników końcowych.
Martin Althen, dyrektor ds. informatyki spółki Husqvarna: „Cieszymy się z zacieśnienia relacji z HCL, zwłaszcza teraz, gdy wchodzimy w nowy etap rozwoju naszej firmy. Wybraliśmy HCL z uwagi na wyjątkową ofertę tej firmy, jeśli chodzi o zintegrowane usługi z zakresu infrastruktury i aplikacji, a także zaangażowanie jej kierownictwa, specjalistyczną wiedzę, atuty proponowanych przez nią rozwiązań i struktur oraz doświadczenie w tej dziedzinie”.
Pankaj Tagra, wiceprezes i przewodniczący oddziału HCL Technologies na kraje nordyckie: „Współpraca HCL ze spółką Husqvarna trwa już prawie trzy lata. To nasz kluczowy klient w regionie krajów nordyckich, jeśli chodzi o kompleksowe, zintegrowane aplikacje i usługi infrastrukturalne. Jesteśmy dumni z tego, że Husqvarna ponownie wybrała właśnie nas i że podpisaliśmy z nią wieloletnią umowę na outsourcing usług informatycznych nowej generacji. To kolejny dowód na zaufanie, jakim darzą nas klienci, a jednocześnie potwierdzenie słuszności naszej filozofii: „Relationship Beyond the Contract” („Relacje wykraczające poza umowę”)”.
Plan HCL realizowany pod hasłem „21st Century Enterprise” („Przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku”) skupia się na zapewnieniu klientom jednolitych doświadczeń w świecie, w którym następuje szybka wymiana technologii, a dynamika rynku i zachowania klientów nieustannie się zmieniają. Aby zapewniać jednolite doświadczenia, firmy powinny szczególną uwagę poświęcać doświadczeniom klientów i osiąganym wynikom, jak również sprawnie reagować na nowe sytuacje i wykazywać się efektywnością działań, koncentrować się na usługach oraz budować ekosystemy. Usługi Next-Gen ITO firmy HCL umożliwiają przedsiębiorstwu stworzenie ekonomicznego i dobrze funkcjonującego środowiska pracy, dostarczając zintegrowanych usług infrastrukturalnych i aplikacji, przy wsparciu ze strony HCL w zakresie automatyzacji, sztucznej inteligencji i usług w chmurze.
Więcej informacji na stronie: http://www.hcltech.com/press-releases/it-infrastructure-management/hcl-technologies-awarded-five-year-next-generation-it
Źródło: HCL Technologies
KONTAKT:
HCL Technologies
Elka Ghudial
e-mail: Elka.ghudial@hcl.com
-
Prachi Bhagra
e-mail: Prachi.b@hcl.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.03.2016, 17:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |