Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 19 maja 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, wiodąca marka na międzynarodowym rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, z dumą pełniła rolę oficjalnego partnera CHINA NIGHT na 78. festiwalu filmowym w Cannes. 15 maja firma Hisense przekształciła kultową Plage des Palmes w olśniewającą wizytówkę inteligentnego życia, rozrywki na najwyższym poziomie i wyrafinowanego designu, prezentując technologie nowej generacji w samym sercu światowej sceny filmowej.
Gdy elity branży filmowej kroczyły po czerwonym dywanie, 100-calowy telewizor z serii U7 rejestrował każdą chwilę z niezwykłą szczegółowością. Dzięki podświetleniu Mini-LED Pro i technologii Hi-View AI Engine PRO, zapewnia precyzyjne miejscowe przyciemnianie, wyjątkową jasność i kinowy kontrast, oferując żywe wrażenia wizualne godne Cannes. Nieopodal dwa 65-calowe modele odtwarzały wyselekcjonowane zwiastuny filmowe, wykorzystując technologię poprawy kontrastu opartą na sztucznej inteligencji oraz ultrażywe odwzorowanie kolorów.
Później podczas uroczystego przyjęcia goście delektowali się idealnie schłodzonymi winami z szafy chłodzącej na wino ASKO Wine Climate Cabinet. Dzięki trzem niezależnym strefom temperaturowym, drewnianym półkom mieszczącym do 190 butelek, drzwiom ze szkła z filtrem UV, delikatnemu oświetleniu LED półek oraz podświetlanej diodami RGB strefie serwowania łączy ona w sobie funkcjonalność i styl. Zintegrowana funkcja Vivino pozwoliła gościom przeglądać i wybierać wina bezpośrednio z interfejsu szafki. Z kolei miniprojektor C2 Ultra TriChroma Laser wyświetlał obraz w rozdzielczości 4K przy jasności 3000 lumenów ANSI, zamieniając salon w kameralne kino pod gwiazdami.
14 maja w ramach programu CHINA NIGHT firma Hisense zaprezentowała swój projektor laserowy PX3-PRO TriChroma na China Film Forum, dając gościom możliwość obejrzenia z bliska jego minimalistycznego designu i zaawansowanej technologii projekcji.
Dzięki wykorzystaniu swoich flagowych produktów w najbardziej pamiętnych momentach CHINA NIGHT firma Hisense podniosła jakość wrażeń gości i podkreśliła swoje dążenie do tego, aby oferować najnowocześniejsze technologie i wyrafinowany design najbardziej wymagającym użytkownikom na całym świecie.
Hisense
Firma Hisense, założona w 1969 r., jest liderem światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej, z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023-2024). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2689423/Hisense_Shines_Cannes.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2689424/Hisense_PX3_PRO_TriChroma_Laser_Projector.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.05.2025, 16:29 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |