Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO (Chiny), 30 czerwca, 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, chwali się rolą lidera w dziedzinie SI podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™, promując na bandach reklamowych hasło „AI YOUR LIFE” („Wprowadź SI do swojego życia”), które odzwierciedla jej wizję humanocentrycznych innowacji opartych na inteligentnej technologii.
Hisense jest jedną z pierwszych marek elektroniki użytkowej, które dostrzegły potencjał SI, konsekwentnie wykorzystując go w opracowywaniu inteligentnych funkcji w swoich produktach. Trzon inteligentnego ekosystemu Hisense aktualnie stanowi Hi-View AI Engine X - najpotężniejszy jak dotąd procesor SI tej marki. Wykorzystując model głębokich sieci neuronowych, procesor może uczyć się i przystosowywać do zmian podobnie do mózgu człowieka, optymalizując jakość obrazu i dźwięku wszelkiego rodzaju treści - od dynamicznych transmisji sportowych, przez filmy w jakości kina domowego, po immersyjne gry.
Hi-View AI Engine X stanowi fundament nowej generacji telewizorów ULED AI, odpowiadając za cztery sztandarowe elementy: obraz AI Picture - realistyczny kontrast, kolor i ruch; dźwięk AI Sound - klarowność i immersyjność w różnych warunkach akustycznych; tryby AI Scenario - automatyczne przełączanie trybów; oraz oszczędzanie energii AI Energy - większa wydajność. Wspólnie tworzą one inteligentne rozwiązanie, dzięki któremu możemy zanurzyć się w każdym meczu, delektując się bramkami i wydarzeniami na boisku.
Hisense to nie tylko telewizory, ale też inteligentne rozwiązania pozwalające sterować urządzeniami w domu z poziomu urządzeń mobilnych (ConnectLife). Od gotowania wspomaganego przez SI, po spersonalizowane wskazówki dotyczące prania, użytkownicy mogą sięgać po inteligentne aplikacje, które ułatwią wykonywanie rozmaitych prac domowych. Jednym z takich rozwiązań jest lodówka PureFlat Smart Series posiadająca 21-calowy ekran z wygodnym panelem sterowania różnymi urządzeniami.
Bez względu na to, czy mówimy o sprzęcie RTV, czy AGD, dla Hisense najważniejszy jest dom - a esencją domu jest miłość. Dzięki sztucznej inteligencji idea ta nabiera dziś nowego znaczenia wraz z rosnącym poziomem intuicyjności, responsywności i emocjonalności technologii. Przy okazji trwających rozgrywek piłkarskich na najwyższym światowym poziome Hisense zachęca wszystkich kibiców, by „łapali chwile”, korzystając z inteligentnych produktów, które rozumieją, dostosowują się i inspirują.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2721438/AI_Your_Life.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2719767/image_5006806_34468561.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.06.2025, 16:19 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |