Newsletter

Hisense demonstruje potencjał technologii SI, promując hasło „AI YOUR LIFE” podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™

30.06.2025, 16:19aktualizacja: 30.06.2025, 16:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO (Chiny), 30 czerwca, 2025 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, chwali się rolą lidera w dziedzinie SI podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™, promując na bandach reklamowych hasło „AI YOUR LIFE” („Wprowadź SI do swojego życia”), które odzwierciedla jej wizję humanocentrycznych innowacji opartych na inteligentnej technologii.

Hisense jest jedną z pierwszych marek elektroniki użytkowej, które dostrzegły potencjał SI, konsekwentnie wykorzystując go w opracowywaniu inteligentnych funkcji w swoich produktach. Trzon inteligentnego ekosystemu Hisense aktualnie stanowi Hi-View AI Engine X - najpotężniejszy jak dotąd procesor SI tej marki. Wykorzystując model głębokich sieci neuronowych, procesor może uczyć się i przystosowywać do zmian podobnie do mózgu człowieka, optymalizując jakość obrazu i dźwięku wszelkiego rodzaju treści - od dynamicznych transmisji sportowych, przez filmy w jakości kina domowego, po immersyjne gry.

Hi-View AI Engine X stanowi fundament nowej generacji telewizorów ULED AI, odpowiadając za cztery sztandarowe elementy: obraz AI Picture - realistyczny kontrast, kolor i ruch; dźwięk AI Sound - klarowność i immersyjność w różnych warunkach akustycznych; tryby AI Scenario - automatyczne przełączanie trybów; oraz oszczędzanie energii AI Energy - większa wydajność. Wspólnie tworzą one inteligentne rozwiązanie, dzięki któremu możemy zanurzyć się w każdym meczu, delektując się bramkami i wydarzeniami na boisku.

Hisense to nie tylko telewizory, ale też inteligentne rozwiązania pozwalające sterować urządzeniami w domu z poziomu urządzeń mobilnych (ConnectLife). Od gotowania wspomaganego przez SI, po spersonalizowane wskazówki dotyczące prania, użytkownicy mogą sięgać po inteligentne aplikacje, które ułatwią wykonywanie rozmaitych prac domowych. Jednym z takich rozwiązań jest lodówka PureFlat Smart Series posiadająca 21-calowy ekran z wygodnym panelem sterowania różnymi urządzeniami.

Bez względu na to, czy mówimy o sprzęcie RTV, czy AGD, dla Hisense najważniejszy jest dom - a esencją domu jest miłość. Dzięki sztucznej inteligencji idea ta nabiera dziś nowego znaczenia wraz z rosnącym poziomem intuicyjności, responsywności i emocjonalności technologii. Przy okazji trwających rozgrywek piłkarskich na najwyższym światowym poziome Hisense zachęca wszystkich kibiców, by „łapali chwile”, korzystając z inteligentnych produktów, które rozumieją, dostosowują się i inspirują.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2721438/AI_Your_Life.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2719767/image_5006806_34468561.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.06.2025, 16:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ