Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 21 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Spółka Hisense ogłosiła swoje wyniki finansowe za rok 2021, wykazując przychód rzędu 27,2 mld USD, co stanowi wzrost r/r o 33% i jest nowym rekordem, jeśli chodzi o całkowite przychody; przychody zagraniczne osiągnęły wartość 11,3 mld USD, a więc wzrosły o 43% r/r, stanowiąc 42% całości. Wskazuje to na dominującą pozycję spółki Hisense na rynkach międzynarodowych i w pełni oddaje doskonałe rezultaty osiągane przez Hisense przez lata rozwijania swojej działalności międzynarodowej.
„Zakończyliśmy rok 2021 z doskonałym rezultatem, uzyskując znaczący wzrost przychodów i polepszając jakość i reputację naszych produktów. Skupiając się na kluczowych zdolnościach technologicznych, zapewniając najwyższej jakości produkty i wrażenia klientów oraz wdrażając znakomitą strategię marketingową i sprawne możliwości wytwórcze, spółka Hisense osiągnęła znaczące wyniki zarówno w zakresie działalności, jak i finansów” - powiedział prezes grupy Hisense Jia Shaoqian.
Szybki wzrost sprzedaży telewizorów Hisense, wolumen sprzedaży Laser TV skoczył o 279%
Zapotrzebowanie na telewizory wzrosło w związku z trendem oglądania w domu, który pod wpływem pandemii doprowadził do zwiększonej sprzedaży zestawów kina domowego wysokiej rozdzielczości. Hisense szybko reaguje na popyt na rynku, wykorzystując duże możliwości zarządzania łańcuchem dostaw i zwiększając produkcję i sprzedaż w liniach premium, takich jak ULED TV i Laser TV, by zapewnić wyjątkowe wrażenia z oglądania i dać radość klientom w czasach pandemii. W efekcie Hisense TV w 2021 r. odnotował wzrost sprzedaży na całym świecie. Regionalny wzrost przychodów ze sprzedaży telewizorów w USA przekroczył 36,4%, zaś wolumen sprzedaży Hisense Laser TV za granicą podniósł się o 279% r/r.
Jednocześnie spory wzrost w 2021 r. odnotował dział Hisense Commercial Display (wyświetlacze komercyjne). Działalność Hisense Smart City and Urban Traffic Management (inteligentne miasta i zarządzanie ruchem miejskim) oficjalnie zawitała do Etiopii, natomiast Ultrasound, Medical Display i szereg innych wyświetlaczy komercyjnych były szeroko stosowane na całym świecie; dział Hisense Commercial Display odnotował światowy wzrost r/r rocznych przychodów ze sprzedaży o 323%.
Wielowymiarowa strategia marketingowa zwiększyła siłę marki, a świadomość marki wzrosła o 11%
Poza stabilnym wzrostem sprzedaży Hisense skupiał się także na budowaniu reputacji i globalizacji marki poprzez realizowanie szeregu strategii marketingowych.
Przykładowo, Hisense wdrożył tysiące kampanii marketingowych w trakcie decydujących momentów EURO 2022 na całym świecie. Według najnowszych danych IPSOS dzięki kampaniom marketingowym i strategiom lokalizacyjnym w 2021 r. nastąpił szybki wzrost świadomości marki Hisense na świecie o 11%, przychody ze sprzedaży wzrosły o 64,7% w Wielkiej Brytanii, a o ponad 90% na rynku francuskim i niemieckim. Spółka Hisense jest przekonana, że podążanie za strategiami globalizacji i marketing poprzez sponsorowanie sportu sprawi, że będzie bardziej rozpoznawalna i wpływowa, co przełoży się na sprzedaż.
W listopadzie 2022 r. Hisense będzie oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze (FIFA World Cup Qatar 2022™). Poprzez szereg taktycznych i emocjonujących globalnych strategii marketingowych Hisense chce doprowadzić do znaczącego wzrostu siły marki i wzrostu sprzedaży w 2022 r.
W 2021 r. spółka Hisense prowadziła działalność i stałą sprzedaż w ponad 160 krajach. W przyszłości Hisense będzie dążyć do opracowania technologii łączącej możliwości B2B (relacja między przedsiębiorstwami) i B2C (relacja przedsiębiorstwo-konsument) i zapewniania wysokiego standardu usług i produktów, by spełnić globalne potrzeby we wszelkich aspektach i stać się najbardziej godną zaufania i wartościową marką na świecie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731105/image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731106/image_2.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1731107/image_3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.01.2022, 16:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |