Newsletter

Hisense osiąga rekordową sprzedaż za granicą w Czarny Piątek, dostarczając mnóstwo innowacji w dziedzinie telewizorów z dużym ekranem i urządzeń inteligentnego domu

17.12.2024, 09:12aktualizacja: 17.12.2024, 09:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 16 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, pokazała swoją czołową pozycję na światowym rynku elektroniki użytkowej, notując rekordową sprzedaż w okresie Czarnego Piątku. Wyniki firmy podkreślają jej dominację w segmencie telewizorów z dużym ekranem i świadczą o rosnącym popycie na wprowadzane przez markę innowacje w segmencie inteligentnego domu.

Dominacja Hisense na światowym rynku telewizorów została jeszcze wzmocniona podczas Czarnego Piątku, w ramach którego mieliśmy do czynienia z rekordowymi wynikami sprzedaży na kluczowych rynkach. Do sukcesu przyczyniła się koncentracja firmy na telewizorach premium z dużym ekranem, w szczególności 100-calowych. Wzrost sprzedaży w Australii wyniósł 106%, a w RPA Hisense zajął czołowe miejsce w zakresie udziału wartości w głównych kanałach, takich jak MAKRO, OKF i HIFI. W Niemczech odnotowano oszałamiający wzrost rok do roku o 220%, a Hisense zajął pierwsze miejsce w serwisie Amazon. Raport firmy Circana pokazał, że w USA firma Hisense osiągnęła imponujący wzrost sprzedaży o 94% rok do roku, przy 490 tys. sprzedanych urządzeń.

Hisense poczynił znaczące postępy w segmencie telewizorów z dużym ekranem. Popyt na technologie ultrawielkoformatowe i MiniLED w Wielkiej Brytanii wyraźnie wzrósł. W Meksyku skoczył popyt na duże ekrany i produkty najwyższej klasy, a istotny wzrost nastąpił w segmencie MiniLED TV i telewizorów 85-calowych. W USA odnotowano wzrost sprzedaży telewizorów 100-calowych o oszałamiające 7504%, a we Włoszech doszło do przełomu w segmentach średnim-najwyższym i dużych ekranów, ze sprzedażą telewizorów MiniLED wyższą aż o 244%.

Zaangażowanie firmy Hisense w ulepszanie stylu życia klientów dzięki rozwiązaniom inteligentnego domu również przyniosło duże sukcesy. Jednym z głównych modeli był BCD-522, oferujący tryb inteligentnego Wi-Fi, który pozwala użytkownikom sterować ustawieniami temperatury lodówki zdalnie poprzez aplikację ConnectLife. System inwentaryzacji żywności pozwala użytkownikom na śledzenie i zarządzanie produktami żywnościowymi, ustawianie daty ważności i otrzymywanie powiadomień, co umożliwia inteligentne zarządzanie kuchnią.

Innowacyjne podejście spodobało się międzynarodowym konsumentom. W Niemczech Hisense osiągnął rekordowy tydzień w zakresie sprzedaży lodówek, przy znaczącym udziale w rynku modeli premium. We Francji nastąpił znaczący wzrost w segmencie premium, przy czym w Wielkiej Brytanii seria BCD-522 wyprzedała się w całości, a we Francji jej sprzedaż wzrosła o 176% rok do roku.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Według rankingu Omdia, Hisense zajmował 1. miejsce na świecie w kategorii „telewizorów 100” w 2023 r. oraz w okresie od I do III kwartału 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.12.2024, 09:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ