Newsletter

Biznes i finanse

Hisense osiąga wyżyny wartości marki - do 2025 r. zamierza wygenerować zyski w kwocie 47 miliardów USD

21.05.2021, 14:27aktualizacja: 21.05.2021, 14:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Hisense
Fot. PR Newswire/Hisense

LONDYN, 21 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Kantar i Google opublikowały niedawno „Raport z Rankingu 50 Najlepszych Światowych Marek Budowlanych”. Na podstawie wyników badania preferencji ponad 860000 konsumentów z całego świata spółka Hisense zajęła 7. miejsce w rankingu i 1. miejsce w branży AGD, a tym samym 5. rok z rzędu znalazła się wśród najlepszych 10 marek. Na liście „20 Najlepszych Marek na Rynkach Rozwijających się” Hisense uplasowała się na 8. i 1. miejscu wśród krajowych marek branży AGD.

Mimo że Hisense odczuła skutki pandemii, marka nie zaprzestała inwestowania w rozwój na rynkach zagranicznych. W 2020 r. Hisense wypracowała zysk z działalności zagranicznej w kwocie 7,93 miliarda USD, z czego niemal 40% stanowił zysk całkowity, a wzrost rok do roku wyniósł 18,2%. Dane za pierwszy kwartał 2021 r. wykazują, że udział Hisense w zysku z działalności zagranicznej przekroczył 42%. Zgodnie z celem przyjętej przez Hisense strategii globalizacji, firma zamierza do 2025 r. osiągnąć zysk w kwocie 47 miliardów USD, której 50% mają wygenerować rynki zagraniczne.

„Globalizacja Hisense musi być wypadkową pracy nad produktem, produkcji, budowania marki i marketingu” - powiedział Jia Shaoqian, prezes Grupy Hisense.

Hisense rozpoczęła działalność zagraniczną w 1985 r. i formalnie założyła w 1996 r. w Afryce Południowej spółkę, której celem było stworzenie pierwszej zagranicznej bazy produkcyjnej. Dziś Hisense zatrudnia w 54 spółkach z całego świata 90000 pracowników, prowadzi 16 ośrodków badań i rozwoju oraz 16 baz produkcyjnych. Hisense stopniowo rozwija proces lokalizacji i globalizacji poprzez nieprzerwane wzmacnianie marki w każdym jej aspekcie, począwszy od przełomowych technologii po tworzenie produktów w skali lokalnej.

Głównym punktem strategii globalizacji Hisense jest nabywanie renomowanych marek lokalnych, co stanowi wyzwanie dla zdolności Hisense do zarządzania międzykulturowego. Na przykład dzięki nabyciu Toshiba Visual Solutions Corporation („TVS”) Hisense zapoczątkowała strategię zarządzania lokalnego. Wszystkie stanowiska kierownicze w działach zajmują pracownicy z Japonii, pozostałe stanowiska obsadzane są przez centralę, co pozytywnie wpływa na morale pracowników.

Hisense zdobyła renomę dzięki działalności na rzecz społeczności lokalnej. Projekt Parku Przemysłowego Hisense Appliance w Afryce Południowej spotkał się z aprobatą UNOSSC, ponieważ Hisense nie tylko przyspieszyła zrównoważony rozwój lokalnego przemysłu produkcyjnego, ale także stworzyła możliwości zatrudnienia, pozytywnie przyczyniła się do zaawansowania finansowego i społecznego rozwoju Afryki Południowej.

Jeśli chodzi o budowanie marki, Hisense skupia się na tworzeniu sportowego IP, wykorzystuje sport jako narzędzie rozwijania komunikacji emocjonalnej. Od 2016 r. Hisense sponsoruje najznamienitsze wydarzenia sportowe, między innymi Euro 2020 i Puchar Świata FIFA. Hisense przyspieszyła również proces globalizacji i unowocześniania marki oraz osiągnęła wzrost w udziale w rynku i wartości marki dzięki nawiązaniu współpracy ze znanym na świecie klubem piłkarskim PSG i FNATIC, organizacją zajmującą się e-sportem.

Obecnie Hisense przekształciła się z producenta telewizorów w dostawcę wielozadaniowych urządzeń wyświetlających. Oprócz obsługiwania rodzimego rynku AGD Hisense przeciera szlaki w branży inteligentnej opieki zdrowotnej, inteligentnych miast i stylu życia, co ma doprowadzić do zbudowania najbardziej zaufanej i wartościowej marki na świecie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1514827/Hisense_ranked_No_7_BrandZ_TOP_50_Chinese_Global_Brand.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1514825/Hisense_ranked_No_8_BrandZ_TOP_20_Chinese_Brand_Stars.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1514826/1.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2021, 14:27
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ