Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 19 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka elektroniki użytkowej i urządzeń domowych, była gospodarzem konferencji poświęconej rozwojowi technologii i branży wyświetlaczy laserowych 2025 Laser Display Technology and Industry Development Conference, która odbyła się pod hasłem „bezbrzeżny”. Była to okazja do świętowania dziesięciu lat innowacji i do potwierdzenia wizji pokonywania ograniczeń technologii wyświetlania obrazów.
Słowo „bezbrzeżny” odzwierciedla ducha wyświetlaczy laserowych - dostępnych w wymiarach od 65 do 300 cali, stosowanych w domach i w samochodach, w kinach i obiektach przemysłowych - oraz drogę, jaką pokonano w ostatniej dekadzie, począwszy od raczkującej koncepcji po miejsce w centrum globalnej branży telewizorów, od niszowych prac badawczych, po połączony globalny ekosystem.
Według danych z raportu Technavio z 2025 roku, globalny rynek projektorów wykazuje nieprzerwany wzrost, gdzie odnotowano jego ekspansję przez trzy kolejne lata, od 2020 do 2023 r. Wyniki rynkowe jeszcze dobitniej potwierdzają czołową pozycję Hisense. Według najnowszego raportu Omdia za 1. półrocze 2025 r., firma Hisense utrzymała pierwsze miejsce na świecie w zakresie dostaw telewizorów laserowych nieprzerwanie od 2019 do pierwszego półrocza 2025 r., przy udziale w wolumenie dostaw na poziomie 70,0% w 1. półroczu 2025 r. W okresie od stycznia do sierpnia 2025 r., w odniesieniu do produktów laserowych marki Hisense odnotowano wzrost sprzedaży o 85% i przychodów o 64% na rynkach zagranicznych, z wyłączeniem Chin i Japonii, co podkreśla jej czołową pozycję na świecie.
Podczas konferencji, firma Hisense zaprezentowała ofertę produktów, ucieleśniających koncepcję „bezbrzeżności”. Telewizor L9Q TriChroma Laser TV i mini projektor C2 Ultra triple color Laser Mini Projector, dostępne już na rynku międzynarodowym, przenoszą do domów wciągające wrażenia klasy kinowej i zapewniają rozrywkę na dużą skalę. Telewizor L9Q Laser TV, opracowany przy współpracy z Opéra de Paris i Devialet, zapewnia najwyższej klasy obraz o wymiarach od 80 do 200 cali, jasność na poziomie 5000 lumenów wg normy ANSI, kontrast 5000:1, certyfikaty IMAX Enhanced i Dolby Vision, przenosząc technologię kina domowego na wyższy poziom. Projektor C2 Ultra, zaprojektowany na potrzeby Xboxa, wyświetla obraz o przekątnej do 300 cali, przy ultraniskim wskaźniku opóźnień i żywych kolorach, które docenią fani gier i filmów.
Hisense również przedstawił pierwszy na świecie zintegrowany zwijany telewizor laserowy (Rollable Laser TV), będący kompaktową innowacją, eliminującą potrzebę zapewnienia szafki i pomiarów przed instalacją, równocześnie płynnie dopasowując się do wnętrza i upiększając całe nasze otoczenie.
Poprzez przesuwanie granic rozmiaru, kolorów, formy i doświadczeń płynących z oglądania telewizji, Hisense umacnia swoją pozycję globalnego lidera technologii i kreatora stylu życia, napędzając rozwój branży i otwierając nową „bezbrzeżną” erę technologii wyświetlania.
Hisense
Firma Hisense, założona w 1969 r., jest liderem światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej, z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje pozycję lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023 - 1. półrocze 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2026™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2777253/1.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 22.09.2025, 09:16 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |