Newsletter

Hisense prezentuje strategiczne hasło EURO 2020 i pierwszy na świecie produkt z serii U7

24.03.2021, 16:10aktualizacja: 24.03.2021, 16:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ i QINGDAO, Chiny, 24 marca 2021 r. /PRNewswire/ -- „Organizacja EURO 2020 w czerwcu tego roku, zgodnie z planem, będzie pierwszym wielkim wydarzeniem sportowym po pandemii koronawirusa, co z pewnością spowoduje ogromny napływ złaknionych widzów oraz zapewni tej imprezie niesamowitą siłę oddziaływania”. Podczas odbywających się wspólnie konferencji dla klientów Hisense i EURO 2020 Strategic Release Conference, które odbywały się 24 marca w Szanghaju w Chinach, Tang Qian, zastępca dyrektora generalnego działu zarządzania marką w Grupie Hisense, oficjalnie przedstawił strategiczne chińskie hasło marketingowe EURO 2020: „Hi Champion”.

„Hi”, jako skrót od Hisense i pozdrowienie ma na celu wyrażenie uznania dla konsumentów i partnerów; „Champion” nie tylko tłumaczy główne zalety Hisense i pozycję rynkową firmy w najważniejszych kategoriach i branżach, ale także wytrwałość i stanowczość spółki w zakresie oferowania mistrzowskiej jakości i technologii.

Tego samego dnia, z okazji 60. rocznicy EURO na świecie, firma Hisense oficjalnie zaprezentowała również nową serię spersonalizowanych telewizorów U7. Fisher Yu, prezes Hisense Visual Technology, zapowiedział, że telewizory Hisense z serii U7 mają szansę stać się najczęściej kupowanymi na świecie tego typu urządzeniami w historii, stając się klasykiem i legendą tego pokolenia.

Hisense U7G-PRO to pierwszy na świecie telewizor ULED XDR z pięciokrotnie większym zakresem dynamiki totalnej niż zwykły sprzęt i ze szczytową jasnością do 1633 nitów, prezentujący najwyższy poziom telewizorów 4K na świecie. Równocześnie nowy produkt Hisense U7 będzie wyposażony w najnowszej generacji procesor przetwarzania obrazu - Digital Video Processing Chip U+ Super Picture Quality, z przetwarzaniem metadanych od sceny do celu oraz o 100% wyższą wydajnością niż w przypadku trzeciej generacji.

Jako flagowy telewizor turnieju, seria Hisense U7G Pro obsługuje takie technologie, jak AI Green Field, tryb „Nie przeszkadzać”, a także funkcje AI Viewing, Multi-view Viewing i Picture-in-Picture Viewing, które pozwolą fanom oglądać mecze w jeszcze bardziej realistyczny i angażujący sposób.

Model U7, mistrzowska propozycja na EURO 2020, postrzegany jest przez chińską branżę urządzeń domowych jako znaczący progres w zakresie szeroko rozumianej wydajności sprzętu, procesorów jakości obrazu i możliwości kontroli podświetlenia. Nowy telewizor Hisense z serii U7G został oficjalnie wprowadzony do przedsprzedaży.

W latach 2016 i 2018, a teraz w przypadku EURO 2020, Hisense nieprzerwanie sponsoruje najważniejsze wydarzenia sportowe, co jest zjawiskiem bezprecedensowym wśród chińskich firm. W 2020 roku zagraniczny przychód Hisense wyniósł 54,8 mld RMB, co oznacza wzrost o 18,6% rok do roku.

W 2021 roku głównym założeniem strategii Hisense „Integracja marki i wzrost sprzedaży” jest wykorzystanie marketingu najlepszych międzynarodowych wydarzeń i skupienie się na sprzedaży kluczowych produktów. Poprzednio takie giganty jak Coca-Cola, Samsung, Sony i inne czołowe międzynarodowe marki gwałtownie przekształciły się z „firm krajowych” w „przedsiębiorstwa ogólnoświatowe” właśnie dzięki sponsorowaniu najważniejszych wydarzeń.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.03.2021, 16:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ