Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Hisense, będąca czołowym światowym przedsiębiorstwem technologicznym, w 2020 r. została globalnym partnerem Paris Saint-Germain. Od tamtego czasu, korzystając na tym partnerstwie Hisense zdobyło spore uznanie i wsparcie konsumentów i zacieśniło więzy emocjonalne z fanami piłki nożnej na całym świecie. Jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, spółka Hisense poszła o krok dalej i zwiększyła swoje zaangażowanie we współpracę, przekazując wiele technologicznie zaawansowanych urządzeń na rzecz programów non-profit i zostając partnerem Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/
Hisense przekazał telewizory na wsparcie rozwoju młodzieży
Hisense przekazał telewizory na Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain. Telewizory zostały wykorzystane podczas wydarzenia Cantine Solidaire organizowanego przez Fundusz Wieczysty Paris Saint-Germain w marcu 2022 r., w ramach którego na Parc des Princes gościło 200 nastolatków. Wydarzenie dotyczyło zagadnień równości, sportu, kultury, świata cyfrowego, postawy obywatelskiej i muzyki, a młodzi uczestnicy zjedli wspólny obiad i uczestniczyli w aktywnościach sportowych i rekreacyjnych oraz w warsztatach pisania CV.
Tak o partnerstwie obu podmiotów mówi Sabrina Delannoy, wicedyrektor Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain - „Jesteśmy zachwyceni faktem, że partnerzy klubu są zainteresowani naszymi projektami i angażują się we wspieranie nas. Widać, że członkowie rodziny Paris Saint-Germain wyznają wspólne wartości. Hisense to wzór do naśladowania, a my liczymy na dłuższą współpracę”.
Hisense realizuje cele społecznej odpowiedzialności biznesu dążąc do tworzenia lepszego i bardziej zrównoważonego świata.
Wiceprezes Hisense France Cédric Audebert powiedział - „Jako partner klubu jesteśmy żywo zainteresowani inicjatywami społecznymi Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. Sport to sposób dzielenia się i wyrażania solidarności z innymi, a te dwie wartości są dla nas absolutnie kluczowe. Naszym celem jest udzielanie niezachwianego wsparcia Funduszowi Wieczystemu Paris Saint-Germain i zachęcamy wszystkie firmy, by robiły to samo”.
Hisense angażuje się w działalność charytatywną i wspierającą zrównoważony rozwój na całym świecie. Spółka przekazała dużą ilość zaawansowanych technologicznie urządzeń gospodarstwa domowego wyłącznie do użytku w programach Funduszu Wieczystego Paris Saint-Germain. W ramach tej darowizny, Hisense przekazał telewizory na „PSG HOLIDAYS”, dostarczył lepsze urządzenia na szkolenia dla dzieci, zapewnił duży wyświetlacz dla programu „Red & Blue School”, długoterminowe wsparcie i lepsze środowisko do nauki po szkole.
Hisense jest spółką zorientowaną na ludzi, aktywnie wspierającą organizacje charytatywne, skupiającą się na odpowiedzialności społecznej i dążącą do tego, by wnosić wciąż nowy wkład w zrównoważony rozwój świata.
Wersja źródłowa dostępna na portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220423005007/en/
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Caroline Chen
Zespół PR Hisense
e-mail: hisenseglobal@ogilvy.com
tel: +8613922322347
Źródło informacja: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.04.2022, 10:33 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ubezpieczenie udziału własnego DEFEND Car Hire XS teraz obejmuje również kampery
Grupa DEFEND INSURANCE GROUP rozszerza zakres swojego popularnego ubezpieczenia udziału własnego w wynajmowanym pojeździe DEFEND Car Hire XS. Od teraz polisa obejmuje nie tylko samochody osobowe, ale również kampery - pojazdy, które stały się symbolem swobody podróżowania po Europie.- 08.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Defend Insurance Group
-
Image
Konferencja prasowa pt. „Premiera marki Team Poland”
Termin: 07.07.2025, godz. 12:00- 08.07.2025, 14:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PFR
-
Pracodawcy apteczni zrzeszeni w Konfederacji Lewiatan apelują o przywrócenie praworządności na rynku aptecznym poprzez sprawne wdrożenie wyroku TSUE
Wyrok TSUE w sprawie zakazu reklamy aptek powinien doprowadzić do przyjęcia takich rozwiązań prawnych, które umożliwią pacjentom swobodny dostęp do informacji o ofercie apteki, a właścicielom aptek - komunikację o tej ofercie, między innymi o dostępnych usługach. Dalsze naruszanie swobód traktatowych i standardów normatywnych Unii może zakończyć się nałożeniem na Polskę kar pieniężnych - przekonywali uczestnicy śniadania prasowego pt. „Zakaz reklamy aptek - praktyczne implikacje wyroku TSUE”.- 08.07.2025, 14:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PharmaNET
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ