Newsletter

Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™

03.07.2025, 11:55aktualizacja: 03.07.2025, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO (Chiny), 3 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, zapewnia kibicom niezapomniane chwile podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 (FIFA Club World Cup 2025™) w ramach swojej światowej kampanii „Own the Moment”.

Na arenie MetLife Stadium w Nowym Jorku/New Jersey Hisense utworzył strefę doświadczania immersyjnych technologii, która stała się „drugim stadionem gospodarza” dla kibiców. Strefa otwarta będzie łącznie przez 28 dni, w tym 9 dni meczowych, i prezentuje telewizory, telewizory laserowe, lodówki oraz klimatyzatory w obrębie immersyjnych scenariuszy. Strefa RGB-MiniLED TV, w której znalazły się modele 100" U7, 100" U8 i 116" UX, przyciągnęła tysiące gości, którzy mogli zagrać w interaktywną piłkarską grę.

W całych Stanach Zjednoczonych Hisense łączy się z fanami podczas wiodącej przez wiele miast trasy „Own the Moment” oraz specjalny pop-up store (tymczasową przestrzeń sprzedażową) w galerii handlowej American Dream Mall. Podczas trasy, która prowadzi przez parkingi centrów handlowych 19 miast, Hisense zaprasza gości do oglądania meczów na olbrzymich ekranach, grania w gry wideo o tematyce piłkarskiej, schładzania się przy urządzeniach Hisense i tworzenia specjalnych kart z pomocą AI. Jednocześnie pop-up store w galerii handlowej American Dream Mall (otwarty w dniach 23 czerwca - 14 lipca) zaoferuje możliwość sprawdzenia na żywo najświeższych innowacji Hisense, w tym flagowego telewizora o przekątnej ekranu 116” oraz inteligentnej lodówki z drzwiami typu cross-door, a także codzienne upominki oraz specjalne aktywności z użyciem produktów - m.in. VAR Challenge i Live Game Zone. Aby dowiedzieć się więcej o trasie Hisense „Own the Moment” i innych wydarzeniach albo sprawdzić, czy będzie przebiegać blisko Ciebie, wejdź na stronę internetową www.hisense-usa.com/fifa-club-world-cup-2025.

Korzystając z rosnącej popularności Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 - FIFA Club World Cup 2025, Hisense przywiózł przełomowe doświadczenia na Bliski Wschód dzięki spektakularnemu pokazowi w kultowym centrum handlowym w Dubaju, Mall of the Emirates. Gościem specjalnym imprezy był były bramkarz Realu Madryt Iker Casillas, którego obecność wywołała entuzjazm wśród zgromadzonych fanów i przyczyniła się do zacieśnienia relacji marki z globalnym sportem. Dużym przełomem była premiera pierwszego telewizora RGB-MiniLED opartego o najbardziej zaawansowany procesor AI marki. To nowoczesne urządzenie zapewnia ultrażywe kolory, wyjątkową jasność i krystalicznie czysty obraz, wzmacniając czołową pozycję Hisense w zakresie technologii do domowej rozrywki. W oparciu o umowę sponsorską z Realem Madryt, Hisense pokazał ekskluzywną limitowaną edycję produktów firmowaną przez klub - to wyjątkowa oferta dla fanów i kolejny dowód zaangażowania marki w łączenie ze sobą sportu i innowacji. Przestrzeń ożyła dzięki interaktywnym aktywnościom, wizytom znanych osób i influencerów, którzy przyczynili się do wytworzenia dużego szumu medialnego i wzmocnili rolę Hisense jako globalnego innowatora w dziedzinie technologii rozrywkowych.

„Technologia stała się dziś kluczowym elementem doświadczania piłki nożnej - powiedział Iker Casillas. - Niezależnie od tego, czy jesteś na stadionie, czy w domu, jakość oglądania kształtuje to, jak bardzo angażujesz się w grę. Takie firmy jak Hisense przesuwają granicę tego, co możliwe, dzięki czemu fani czują się bliżej akcji, atmosfery i emocji każdego meczu”.

Na całym świecie Hisense pomaga fanom cieszyć się chwilą. Łącząc ze sobą światowej klasy technologie i niezapomniane wrażenia, Hisense zamienia każdy dzień meczowy w osobistą celebrację sportu, innowacji i relacji.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2722685/1.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2722686/2.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.07.2025, 11:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ