Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO (Chiny), 3 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, zapewnia kibicom niezapomniane chwile podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 (FIFA Club World Cup 2025™) w ramach swojej światowej kampanii „Own the Moment”.
Na arenie MetLife Stadium w Nowym Jorku/New Jersey Hisense utworzył strefę doświadczania immersyjnych technologii, która stała się „drugim stadionem gospodarza” dla kibiców. Strefa otwarta będzie łącznie przez 28 dni, w tym 9 dni meczowych, i prezentuje telewizory, telewizory laserowe, lodówki oraz klimatyzatory w obrębie immersyjnych scenariuszy. Strefa RGB-MiniLED TV, w której znalazły się modele 100" U7, 100" U8 i 116" UX, przyciągnęła tysiące gości, którzy mogli zagrać w interaktywną piłkarską grę.
W całych Stanach Zjednoczonych Hisense łączy się z fanami podczas wiodącej przez wiele miast trasy „Own the Moment” oraz specjalny pop-up store (tymczasową przestrzeń sprzedażową) w galerii handlowej American Dream Mall. Podczas trasy, która prowadzi przez parkingi centrów handlowych 19 miast, Hisense zaprasza gości do oglądania meczów na olbrzymich ekranach, grania w gry wideo o tematyce piłkarskiej, schładzania się przy urządzeniach Hisense i tworzenia specjalnych kart z pomocą AI. Jednocześnie pop-up store w galerii handlowej American Dream Mall (otwarty w dniach 23 czerwca - 14 lipca) zaoferuje możliwość sprawdzenia na żywo najświeższych innowacji Hisense, w tym flagowego telewizora o przekątnej ekranu 116” oraz inteligentnej lodówki z drzwiami typu cross-door, a także codzienne upominki oraz specjalne aktywności z użyciem produktów - m.in. VAR Challenge i Live Game Zone. Aby dowiedzieć się więcej o trasie Hisense „Own the Moment” i innych wydarzeniach albo sprawdzić, czy będzie przebiegać blisko Ciebie, wejdź na stronę internetową www.hisense-usa.com/fifa-club-world-cup-2025.
Korzystając z rosnącej popularności Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 - FIFA Club World Cup 2025, Hisense przywiózł przełomowe doświadczenia na Bliski Wschód dzięki spektakularnemu pokazowi w kultowym centrum handlowym w Dubaju, Mall of the Emirates. Gościem specjalnym imprezy był były bramkarz Realu Madryt Iker Casillas, którego obecność wywołała entuzjazm wśród zgromadzonych fanów i przyczyniła się do zacieśnienia relacji marki z globalnym sportem. Dużym przełomem była premiera pierwszego telewizora RGB-MiniLED opartego o najbardziej zaawansowany procesor AI marki. To nowoczesne urządzenie zapewnia ultrażywe kolory, wyjątkową jasność i krystalicznie czysty obraz, wzmacniając czołową pozycję Hisense w zakresie technologii do domowej rozrywki. W oparciu o umowę sponsorską z Realem Madryt, Hisense pokazał ekskluzywną limitowaną edycję produktów firmowaną przez klub - to wyjątkowa oferta dla fanów i kolejny dowód zaangażowania marki w łączenie ze sobą sportu i innowacji. Przestrzeń ożyła dzięki interaktywnym aktywnościom, wizytom znanych osób i influencerów, którzy przyczynili się do wytworzenia dużego szumu medialnego i wzmocnili rolę Hisense jako globalnego innowatora w dziedzinie technologii rozrywkowych.
„Technologia stała się dziś kluczowym elementem doświadczania piłki nożnej - powiedział Iker Casillas. - Niezależnie od tego, czy jesteś na stadionie, czy w domu, jakość oglądania kształtuje to, jak bardzo angażujesz się w grę. Takie firmy jak Hisense przesuwają granicę tego, co możliwe, dzięki czemu fani czują się bliżej akcji, atmosfery i emocji każdego meczu”.
Na całym świecie Hisense pomaga fanom cieszyć się chwilą. Łącząc ze sobą światowej klasy technologie i niezapomniane wrażenia, Hisense zamienia każdy dzień meczowy w osobistą celebrację sportu, innowacji i relacji.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem wolumenu sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2722685/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2722686/2.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.07.2025, 11:55 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |