Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO, Chiny, 27 maja 2025 r. /PRNewswire/ - Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, ogłosił dzisiaj integrację nowych interfejsów programowania aplikacji Home API od Google ze swoją aplikacją ConnectLife. Dzięki temu już tej jesieni użytkownicy będą mogli dodawać swoje urządzenia inteligentnego domu od zewnętrznych producentów do ekosystemu ConnectLife. Aplikacja ConnectLife firmy Hisense pozwoli na płynne dodawanie i kontrolowanie nie tylko produktów Hisense, takich jak telewizory, lodówki i klimatyzatory, ale także szerokiego zakresu popularnych modeli urządzeń inteligentnego domu od innych producentów, co przełoży się na bardziej zintegrowaną przestrzeń inteligentnego domu.
Ogłoszenie pojawia się w tym samym czasie, co inne ogłoszenia dotyczące urządzeń inteligentnego domu na konferencji Google I/O 2025, podczas której Hisense został partnerem premiery nowych Home API od Google. Integracja wykorzystuje dostęp przez Home API od Google do ponad 750 mln urządzeń, w tym urządzeń Matter, certyfikowanych jako „Działające z Google Home” oraz Google Nest. Rozszerzona łączność zapewnia zwiększoną zgodność urządzeń i wyrafinowane możliwości automatyzacji, dając użytkownikom możliwość sterowania produktami zarówno od Hisense, jak i od innych producentów, takimi jak inteligentne gniazdka, oprawy oświetleniowe, dzwonki do drzwi, zasłony i inne, a wszystko to w jednej aplikacji.
Użytkownicy ConnectLife będą mogli płynnie dodawać urządzenia innych producentów do rozrywki, opieki nad zwierzętami, poprawy jakości powietrza i innych zastosowań. Tryby uruchamiane jednym kliknięciem i spersonalizowane automatyzacje mogą łączyć produkty Hisense z produktami innych firm, tworząc inteligentne reakcje, jak np. klimatyzatory dostosowujące się do czujników jakości powietrza innych firm albo inteligentne oświetlenie generujące wizualne powiadomienia, gdy szuflada VersaTemp w lodówce Hisense osiągnie idealną temperaturę do chłodzenia napojów.
Chociaż powiadomienia wizualne przez inteligentne oświetlenie nie są czymś nowym, integracja Hisense pozwala użytkownikom łatwo konfigurować te szczegółowe interakcje między urządzeniami w intuicyjnej aplikacji ConnectLife. Upraszcza to ustawienie takich funkcji, jak alarmowanie światłem w przypadku użytkowników słabosłyszących, kiedy są zajęci pracami w domu albo użytkowników, którzy wolą mieć wyciszony telefon. Zapewnia to płynne, ujednolicone doświadczenie inteligentnego domu bez potrzeby skakania po wielu zewnętrznych aplikacjach, aby skonfigurować system.
„W Hisense dążymy do uproszczenia inteligentnego życia dla wszystkich” – powiedział Miguel Becerra, dyrektor działu Smart Home Experiences w Hisense w regionie Ameryk. „Nasze rozwiązanie wzbogaca ConnectLife, pozwalając stworzyć płynne doświadczenie, które zwiększa komfort i radość codziennego życia naszych klientów”.
Ulepszona aplikacja ConnectLife z integracją Google Home API będzie dostępna tej jesieni na systemy Android i iOS.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023-2024). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2694867/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2694868/ConnectLife_app.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2694869/ConnectLife__app.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.05.2025, 09:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |