Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 19 maja 2023 r. /PRNewswire/ -- Hisense, marka technologii elektroniki użytkowej, ogłosiła wczoraj wprowadzenie najnowszych telewizorów ULED X i wspaniałego U8 na rynek RPA.
W 2022 r. telewizory Hisense zajmowały drugie miejsce pod względem globalnych dostaw. Według stanu na kwiecień br. firma Hisense przodowała w sprzedaży telewizorów na rynku RPA.
Zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych targach CES 110-calowy telewizor Hisense ULED X oferuje zaawansowane systemy optyczne, nadzwyczajne przetwarzanie obrazu i technologie wyświetlania o czołowej pozycji w branży. Nowa gama telewizorów U8 oferuje lepsze wrażenia wizualne i dźwiękowe klientom z całego RPA.
Hisense podejmuje również w inwestycje lokalne, zapewniając miejscowym mieszkańcom dostęp do szkoleń umiejętności zawodowych w Parku Przemysłowym Południowej Afryki. Umożliwia im to wyprowadzkę ze zubożałych okolic i zostanie wykwalifikowanymi pracownikami przemysłowymi. Dotychczas firma Hisense stworzyła ponad 1000 bezpośrednich miejsc pracy i przeszło 5000 pośrednich miejsc pracy dla ludności miejscowej w RPA.
W przemówieniu na konferencji prasowej w Johannesburgu Jerry Liu, wiceprezes Hisense International, skomentował:
„Od czasu wejścia na rynek RPA 20 lat temu firma odnotowuje stały wzrost i poszerza swój zasięg w kraju. Do roku 2022 uzyskaliśmy świadomość marki na tym rynku na poziomie 98%, zwiększając wartość marki ze 125 do 236. Osiągnięto to po części dzięki dużemu naciskowi na ochronę środowiska, kwestie społeczne i ład korporacyjny. Dążymy do rozwoju ekologicznych, korzystnych dla zdrowia produktów o niskim zużyciu energii oraz do ochrony środowiska, potwierdzając w ten sposób dbałość firmy o te kwestie”.
Jerry Liu dodał:
„Hisense prowadzi w RPA działania dla dobra społeczeństwa od dawna, stale wspierając dobrobyt społeczny. Projekt Parku Przemysłowego Południowej Afryki Hisense został wybrany przez UNOSSC jako sztandarowy przykład współpracy południe-południe. W 2022 r. firma Hisense nawiązała współpracę z FIFA przy organizacji wydarzenia dobroczynnego >>Disappearing Pitch<<, aby zwrócić uwagę na globalne ocieplenie i zapewnić praktyczną pomoc lokalnej społeczności. Nasze zobowiązanie obejmuje dalsze wspieranie rozwoju kolejnych pokoleń, dzięki potędze nauki i technologii, które podnoszą jakość życia wszystkich ludzi”.
Hisense
Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2080236/f24aab063c34baa814bec0a4f5e5997.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2080237/d515e678cdb13139d330d5f39e7f935.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.05.2023, 14:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |