Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TOKIO, 1 listopada 2017 r. /PRNewswire/ - Dnia 1 listopada firma Hitachi Koki Co., Ltd. (http://www.hitachi-koki.com/), wiodący producent elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk ścisłych, ogłosiła zmianę nazwy spółki na Koki Holdings Co., Ltd. z dniem 1 czerwca 2018 r. Zmiana ciągnie za sobą także zmianę nazwy marki elektronarzędzi znanych obecnie pod nazwą HITACHI lub Hitachi Koki na HiKOKI (*) (wymowa: haj-ko-ki) z dniem 1 października 2018 r. Zmiany te towarzyszą ambitnym dążeniom firmy do realizacji strategii rozwoju międzynarodowego, która zakłada zapewnienie zrównoważonego wzrostu przy jednoczesnym poszerzaniu działalności w prawie 100 krajach objętych siecią Hitachi Koki.
Światowej klasy, zaawansowane technologie Hitachi Koki zaowocowały niezawodnymi i innowacyjnymi produktami w całej znamienitej 70-letniej działalności firmy. Te osiągnięcia stały się podstawą nowej współpracy z KKR, jedną z największych na świecie grup typu private equity. W ramach nowej współpracy firma Koki Holding zamierza ujednolicić działania operacyjne i zwiększyć poziom inwestycji w rozwój organiczny i przejęcia w celu usprawnienia działania oddziałów na całym świecie na drodze do ugruntowania pozycji wiodącego, globalnego producenta.
W czasie przeprowadzania zmiany marki firma zamierza także założyć spółkę podległą z siedzibą w Europie pod nazwą Koki Holdings Europe GmbH, której biuro znajdować się będzie na przedmieściach Dusseldorfu w Niemczech. Posunięcie to odzwierciedla strategiczną rolę rynku europejskiego w branży. Spółka podległa rozpocznie działalność w listopadzie roku 2017 i będzie wypełniała zadania spółki-matki w Europie, będąc bliżej klientów i tym samym szybciej podejmując decyzje dotyczące ich potrzeb.
„Nasze innowacje w rozwiązaniach produkcyjnych zdobyły wiele nagród i przyniosły stabilny poziom działalności w ostatnich 70 latach. Nadszedł czas na ekspansję w roli prawdziwie globalnej firmy przy zachowaniu naszych japońskich korzeni - skomentował Osami Maehara, prezes firmy Hitachi Koki. - W pełni się zaangażowaliśmy w napędzanie wzrostu wraz z naszym nowym, dynamicznym partnerem KKR. Wspólnie będziemy dążyć do zdobycia pozycji globalnego lidera w zakresie elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk biologicznych. Wyznaczyliśmy sobie ambitny cel sprzedażowy na poziomie 2,7 miliarda dolarów na rok rozliczeniowy 2020. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu wszystkich pracowników i partnerów na całym świecie uda nam się rozwinąć, a zmiana marki jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Nie możemy doczekać się budowania marki przewyższającej oczekiwania wymagających klientów z całego świata” - dodał prezes.
Marka HiKOKI łączy w sobie trzy główne umiejętności firmy, w tym innowacyjne rozwiązania technologiczne prowadzące do powstania wysoko wydajnych produktów, niezawodność produktów i usług poświadczoną 70-letnią tradycją i potencjał wzrostu w ramach nowej współpracy z KKR. W celu ułatwienia wymowy w nowej nazwie marki w pierwszej sylabie znajduje się małe i, które także chowa liczbę 1 symbolizującą zaangażowanie firmy w zajęcie pierwszej pozycji wśród produktów i producentów na całym świecie.
Nowa nazwa firmy Koki Holdings Co., Ltd. ma zachować ciągłość w stosunku do obecnej nazwy, a jednocześnie objąć szeroki zakres marek w posiadaniu firmy i zwiększyć możliwości inwestycyjne w nabywane spółki na całym świecie.
(*) Zmiany nazwy nie obejmą następujących marek na ich odpowiednich rynkach: metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN, himac.
Zmiany nazwy i logo w ujęciu graficznym: https://hkstrategies.egnyte.com/dl/7NLEe6UEfU.
Źródło: Hitachi Koki Co., Ltd.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.11.2017, 10:07 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |