Newsletter

HONOR odnosi ogromne sukcesy na targach CES 2020 dzięki coraz większej popularności urządzeń noszonych (wearables)

13.01.2020, 14:22aktualizacja: 13.01.2020, 14:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HONOR okrzyknięty jedną z czołowych 15 międzynarodowych marek smartfonów roku przez IDG.

LAS VEGAS, 13 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- Globalna marka technologiczna HONOR ogłosiła dziś serię nagród zdobytych na targach CES 2020 przyznanych przez międzynarodowe media i organizacje. Osiągnięcia te są dowodem na najlepszą w klasie jakość produktów, solidne wyniki finansowe, przełomowe technologie i uznanie marki na całym świecie.

Zegarek HONOR MagicWatch 2, drugiej generacji asystent inteligentny i zdrowia z 14-dniową baterią, zdobył wyróżnienie najlepszego produktu na targach CES 2020 od międzynarodowych wiodących publikacji Android Headlines, PocketNow i Ubergizmo. Łącząca wiele funkcji śledzenia aktywności fizycznej bransoletka HONOR Band 5 Sport także zdobyła nagrodę CES 2020 Spotlight Award od Android Authority jako jeden z czołowych produktów na tegorocznych targach CES.

Firma HONOR zdobyła tytuły jednej z wiodących 15. międzynarodowych marek smartfonów roku oraz globalnej marki innowacji smartfonów w zakresie 5G przyznawane przez IDG. Wyróżnienia te wiążą się z pionierskimi innowacjami firmy na arenie 5G.

W 2019 r. firma HONOR doświadczyła ogromnego rozwoju na rynkach zagranicznych, osiągając 21% wzrostu w porównaniu do roku ubiegłego pod względem dostaw smartfonów tylko w pierwszych trzech kwartałach, zgodnie z doniesieniami IDC [1]. Na bazie pomyślnej i przyszłościowej strategii internetu rzeczy 1+8+N firma HONOR zanotowała ogromny wzrost w porównaniu do roku ubiegłego na poziomie 1333% w zakresie sprzedaży urządzeń noszonych (wearables) w tym samym okresie [2]. Marka nadal umacniała pozycję lidera na kluczowych rynkach. W Rosji marka HONOR opanowała 25% udziałów rynkowych [3].

„Z dumą przyjmujemy odznaczenie dla jednej z czołowych marek w branży z rąk IDG. Wyróżnienie to podkreśla sukces naszej strategii 1+8+N, której celem jest budowa ekosystemu zintegrowanych produktów inteligentnych w celu utworzenia prawdziwie połączonego społeczeństwa. Marka HONOR nadal będzie siłą napędową innowacji w branży i odegra kluczową rolę w przyspieszaniu wdrażania 5G i rozwiązań inteligentnego mieszkania” – skomentował George Zhao, prezes firmy HONOR.

W roku 2020 i w przyszłości firma HONOR z zaangażowaniem będzie opracowywać jeszcze więcej nagradzanych, pionierskich technologii komputerowych, noszalnych, inteligentnego dźwięku i inteligentnych ekranów. Nie przegap kolejnych niespodzianek ze strony HONOR!

O HONOR

HONOR jest wiodącą marką technologiczną. Marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają niedoścignioną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka HONOR wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie HONOR www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

[1] Raport IDC, kwartał 1 do 3 w 2019 r.

[2] Raport IDC, kwartał 1 do 3 w 2019 r., na podstawie wzrostu w produktach zegarków i bransoletek inteligentnych HONOR

[3] Raport IDC, listopad 2019 r.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075449/HONOR_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075451/HONOR_2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075450/HONOR_3.jpg  

Źródło: HONOR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2020, 14:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ