Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 24 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Młoda, trendsetterska, innowacyjna e-marka smartfonów Honor rozpoczęła dzisiaj program międzynarodowej rekrutacji na stanowisko głównego dyrektora rozrywki na potrzeby Honor Play - pierwszej serii nowych produktów dla graczy. Fani Honor Play będą mieli możliwość przetestowania umiejętności i stawienia czoła najlepszym graczom na Gamescom w Kolonii w tym roku.
Począwszy od 21 lipca przez tydzień w ramach programu rekrutacji głównego dyrektora rozrywki marki Honor przyjmowane będą wnioski, spośród których czwórka fanów Honor przyłączy się do zespołów gwiazd na Gamescom 2018 w Niemczech, gdzie stawi czoła innym graczom. Aby mieć szansę na zdobycie stanowiska głównego dyrektora rozrywki Honor Play, chętni muszą udostępnić śmieszny, epicki lub szalony moment z gry mobilnej. Wystarczy zrobić zrzut ekranu lub nagrać filmik z gry mobilnej #CrazyFast i opublikować go w serwisie Facebook lub Twitter, oznaczając honorglobal i stosując znaczniki #CrazyFast i #HonorPlay.
Firma Honor wyłoni czterech zwycięzców spośród nadesłanych zgłoszeń i ogłosi mianowanie głównych dyrektorów rozrywki Honor Play dnia 29 lipca. Poza wyjazdem na Gamescom dyrektorzy rozrywki Honor Play będą mieli priorytetowy dostęp do doświadczeń i testów przyszłych produktów Honor oraz zostaną zaproszeni na wydarzenia dla fanów Honor oraz promocje produktów, co pozwoli im na wcześniejsze zapoznanie się z najnowszymi produktami.
„Proces rekrutacji głównego dyrektora wykonawczego Honor Play da młodemu pokoleniu jedno z najlepszych doświadczeń marki. Dyrektorzy rozrywki będą mogli podzielić się swoimi opiniami w fajny i modny sposób - skomentował George Zhao, prezes marki Honor. - Jako marka powstała w epoce internetu, Honor chce trafiać do pokolenia urodzonego w epoce cyfrowej. Z zaangażowaniem komunikujemy się w języku tego pokolenia i dopasowujemy się do preferencji tej grupy użytkowników. Produkty, które opracowujemy, działania, które rozpoczynamy, to, jak wchodzimy w kontakt z fanami, wszystko idealnie wpasowuje się w styl życia młodych. To właśnie to wprowadza misję naszej marki w życie” - dodał prezes.
Wprowadzony na rynek w Chinach w czerwcu Honor Play to model o średniej wydajności wyposażony w GPU Turbo, przełomową technologię przetwarzania grafiki, która odpowiada na potrzeby młodszych graczy w zakresie szybkiej grafiki i niskiego zużycia energii. Model Honor Play jest także wyposażony w 6,3-calowy wyświetlacz FullView z wyjątkowym stosunkiem ekranu do obudowy na poziomie 89% oraz baterię 3750 mAh, która umożliwia nieprzerwaną grę aż przez 4,5 godziny. Gracze mają dostęp do lepszych wrażeń wizualnych w grach i wykonywaniu innych zadań, a także mają do dyspozycji rozrywkę przez 24 godziny na dobę.
Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów należącą do Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
Zdjęcie -https://mma.prnewswire.com/media/722064/HONOR_gamer_recruitment_program.jpg
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2018, 10:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT