Newsletter

Hotele Arche z rekordowymi wynikami z działalności

08.06.2022, 15:41aktualizacja: 02.11.2022, 12:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marzec i kwiecień przyniosły sieci hoteli Arche rekordowe wyniki z działalności wszystkich obiektów, a szczególnie warszawskich. To dobra wiadomość dla inwestorów, którzy zakupili pokoje hotelowe w Systemie Arche®.

“Inwestor, który nabył pokój w Arche Hotelu Poloneza II o metrażu 30 m² w cenie około 10 000 zł/m², zyskał na samej tylko wartości nieruchomości przynajmniej 30%, a ponadto uzyskał dochód netto w wysokości 3200 zł w marcu i 4300 w kwietniu” – wskazuje Rafał Warda, dyrektor hotelu Poloneza w Warszawie.

„Prognozujemy, że w kolejnych miesiącach tego roku wyniki będą na podobnym poziomie” - zapowiada Rafał Warda.

Kolejny warszawski hotel – Arche Hotel Krakowska – odnotował stopę zwrotu w kwietniu prawie 16%.

„Odnotowaliśmy przede wszystkim wyższy przychód w segmencie MICE. Zaczęły się także podróże służbowe, zatem segment korporacyjny również zajmuje wyższe miejsce w naszych statystykach niż chociażby w pierwszych miesiącach bieżącego roku” – mówi Małgorzata Gipsiak, dyrektor hotelu Krakowska.

Według niej wzrost przychodów to efekt m.in. zniesienia obostrzeń związanych z pandemią, a co za tym idzie odmrożenie wszelkich konferencji, spotkań biznesowych i eventów.

Image
Tabelka


Arche zaufały już setki inwestorów

Firma uzyskuje ponadprzeciętne wyniki, które dają gwarancję zysku inwestorom. Na uwagę zasługuje również sam autorski System Arche®, gdzie obowiązują transparentne zasady rozliczeń. Co miesiąc, każdy inwestor otrzymuje dokładne rozliczenie kosztów, dochodów i zysku.

Celem Arche jest utrzymanie realnych zysków, które warunkują dotrzymanie gwarancji na poziomie minimum 5% rocznie od ceny zakupu lokalu. Dzięki temu inwestorzy mają pewnego rodzaju wentyl bezpieczeństwa. A jak pokazują wyniki, potencjał hoteli jest bardzo duży i zyski mogą być osiągalne nawet na poziomie 17% i więcej.

Co ważne, podwyżki cen lokali są niewielkie, na poziomie do 10%. Warto dodać, że na rynku obserwowane są podwyżki nawet o 60% w porównaniu z cenami sprzed pół roku.

“Nie windujemy cen, mamy świadomość składowych kosztów wytworzenia lokalu. Dodać trzeba, że są to lokale wykończone i wyposażone, a więc kilka tys. zł/m² jest już w cenie sprzedaży lokalu” – mówi Magdalena Sidorowicz, dyrektor sprzedaży Arche SA.

„Chcemy dostarczyć ciekawy i rentowny produkt inwestycyjny, na którym wszyscy docelowo będziemy zarabiać” – dodaje Magdalena Sidorowicz.

Według niej, każdy inwestor Arche może sprawdzić jak „pracują jego pieniądze” zaangażowane w zakup pokoju.

„To również służy biznesowi, bo inwestor staje się czynnym uczestnikiem komercyjnej działalności hotelu. Zdaje sobie sprawę, że nie tylko formalnie jest jego współwłaścicielem. We własnym interesie więc dba o to, żeby wyniki były jak najlepsze” – mówi szefowa sprzedaży sieci Arche.

Nabywcy pokoi tworzą Klub Inwestora. Są nie tylko klientami, ale także partnerami i mogą uczestniczyć we wszystkich działaniach, które firma podejmuje.

Zabytki - bezpieczne inwestowanie

W Arche w większości hoteli można nabyć pokoje w inwestycyjnym Systemie Arche®. Grupa stawia na przede wszystkim na obiekty zabytkowe. Warto wspomnieć chociażby Cukrownię Żnin, Zamek w Janowie Podlaskim czy Pałac i Folwark w Łochowie. W grudniu zeszłego roku oddano do użytku odrestaurowany Dwór Uphagena w Gdańsku, w którym wcześniej mieścił się szpital. Obiekt jest już w 90% wykupiony przez inwestorów.

Zdaniem firmy, inwestowanie w zabytki jest podwójnie bezpieczne, ponieważ wartość obiektów zabytkowych w czasie rośnie szybciej niż innych nieruchomości.

„Stawiamy teraz na rewitalizację, ale podchodzimy do niej inaczej niż inni deweloperzy, którzy myślą tylko o tym, jak opłacalnie dla siebie nieruchomość sprzedać. My inwestujemy w obiekty. Nie niszczmy tego, co zostawił upływ czasu, więc w naszych rewitalizacjach widać ducha tego miejsca” – przekonuje Władysław Grochowski, twórca i właściciel Grupy Arche.

Według niego, oszczędności trzeba lokować szybko i mądrze, a przede wszystkim bezpiecznie, czyli z wiarygodnym partnerem. „Przestrzegam natomiast przed różnymi cudownymi pomysłami. Często zapewniają zyski, a w rzeczywistości gwarantują jedynie utratę pieniędzy” – dodaje Władysław Grochowski.

Firma Władysława Grochowskiego ma już w sieci łącznie 17 hoteli (https://hotelearche.pl/) z ponad 3500 pokojami. I na tym nie koniec, ponieważ Arche wciąż inwestuje.

W sprzedaży są już takie inwestycje jak rewitalizowany Klasztor we Wrocławiu, Fabryka Samolotów w Mielnie, gdzie można zostać właścicielem pokoju z widokiem na morze lub jezioro, czy Arche Hotel Sanatorium Milicyjne w Nałęczowie. A w przygotowaniu jest hotel w uzdrowisku Muszyna Złockie.

Pomimo obecnie dość trudnej sytuacji na rynku, Grupa Arche pokazuje też, że w sytuacji kryzysowej można nie tylko pomagać innym, ale przy tym osiągać bardzo wysokie wyniki finansowe.

Arche zapewniła dotychczas ponad 20 tys. bezpłatnych noclegów dla ukraińskich uchodźców wraz z wyżywieniem. Obecnie, pod okiem Fundacji Leny Grochowskiej, oddaje do użytku obiekty, w których kobiety z Ukrainy i dzieci mogą znaleźć bezpieczne schronienie na dłużej.

Władysław Grochowski otrzymał nagrodę Przedsiębiorca Roku 2022 przyznawaną przez portal Money.pl za pokazanie jak biznes deweloperski może prowadzić działania odpowiedzialne społecznie i przy tym utrzymywać rentowność

Więcej informacji: https://www.arche.pl/

KONTAKT:
tel. kom.: 500-068-069
e-mail: system@arche.pl 

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.06.2022, 15:41
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.