Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN DIEGO, 4 lutego 2015 r. /PRNewswire/ - Hublot, szwajcarska marka luksusowych zegarków, z dumą ogłasza, że supergwiazdor golfa, Justin Rose, został właśnie jej Ambasadorem. Tym samym Rose, zdobywca siedemnastu tytułów w turniejach na całym świecie, w tym U.S. Open w 2013 r., dołącza do grona słynnych Ambasadorów Marki, m.in Kobego Bryanta, Dwyane’a Wade’a i Usaina Bolta, jako pierwszy golfista współpracujący z marką Hublot.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150204/173401
Aby uczcić dołączenie nowego ambasadora, dyrektor zarządzający amerykańskiego oddziału Hublot, Jean-Francois Sheroo, zorganizował dziś imprezę dobroczynną z udziałem klientów i prasy. Odbyła się ona na polu golfowym Torrey Pines Golf Course w San Diego (Kalifornia), które w dniach 5-8 lutego gościć będzie zawodników turnieju PGA Tour’s Farmers Insurance Open. Po ogłoszeniu nazwiska nowego ambasadora, Justin Rose rozegrał towarzyską partię golfa z Mattem Kempem, gwiazdą drużyny San Diego Padres i przyjacielem marki Hublot, dla którego było to pierwsze publiczne wystąpienie od chwili dołączenia do składu San Diego Padres. W ramach kampanii na rzecz podnoszenia świadomości i zbierania środków na rzecz fundacji Kate i Justina Rose, Rose i Kemp wspólnie wykonali uderzenie zakańczające, a Rose przekazał nowemu zawodnikowi Padres kilka cennych wskazówek na temat gry w golfa. Fundacja jest organizacją dobroczynną, która w ramach programów dożywiania, kształcenia i praktyk zawodowych zajmuje się zaspokajaniem żywieniowych i duchowych potrzeb młodych ludzi zagrożonych wykluczeniem. Marka Hublot będzie w tym sezonie kibicować Justinowi za pośrednictwem swoich platform społecznościowych, w ramach kampanii #HublotGolf4Justin.
Ricardo Guadalupe, prezes zarządu Hublot: "To dla nas zaszczyt móc powitać znanego na całym świecie zawodowego golfistę w znakomitym gronie ambasadorów naszej marki, z których każdy jest źródłem inspiracji zarówno dla Hublot, jak i dla naszych klientów. Wybitne osiągnięcia, które Justin zrealizował dzięki wytrwałości i wyjątkowemu poświęceniu, sprawiają, że doskonale wpisuje się on w profil Hublot. Z przyjemnością będziemy z nim współpracować".
Justin Rose: "Z przyjemnością dołączam w roli ambasadora do Hublot jako marki, którą już od dawna darzę dużym szacunkiem. Możliwość powitania Hublot w grze, którą tak kocham to dla mnie ogromny zaszczyt. Tak jak precyzyjna jest mechanika zegarków Hublot, tak samo ja staram się wykonywać każdy zamach kija golfowego z największą precyzją. Z satysfakcją będę reprezentować tę markę, pragnąc osiągać coraz lepsze wyniki na arenie międzynarodowej".
Justin Rose zaistniał w świecie golfa w roku 1998 podczas turnieju British Open, a przez kolejne 17 lat osiągnął bardzo wiele w tej dyscyplinie sportu, m.in. w 2013 r. uplasował się na trzecim miejscu światowego rankingu zawodników. Będąc sześciokrotnym mistrzem turnieju PGA Tour i siedmiokrotnym zwycięzcą European Tour, Rose, obejmując funkcję Ambasadora Marki, jeszcze bardziej umocni związki Hublot z wyczynowym sportem, a zwłaszcza golfem, który jest jedną z najpopularniejszych na świecie dyscyplin sportu. Poza osiągnięciami na polu golfowym Rose może poszczycić się działalnością na gruncie charytatywnym i społecznym, dzięki czemu idealnie sprawdzi się w roli ambasadora marki Hublot.
Fotograficzna relacja z wydarzenia: https://www.hightail.com/download/UlRUa3ZJWlR6NE1UWThUQw
Hublot
"Hublot? Inna droga do postępu" - tak mówią ci, którzy znają tego wyjątkowego szwajcarskiego producenta luksusowych zegarków, który każdy kolejny moment w pełni wykorzystuje, by kreować przyszłość z prędkością zapierającą dech w piersiach. Wszystko zaczęło się od marzeń, które postanowili zrealizować Jean-Claude Biver, prezes zarządu oraz Ricardo Guadalupe, dyrektor naczelny Hublot. To właśnie dzięki nim marka Hublot odniosła realny sukces, którego częścią są zegarki Big Bang, King Power i Classic Fusion - symbole stale ewoluującej tradycji. Od zróżnicowanych modeli zegarków przez rewolucyjne materiały po współpracę na szczeblu światowym, np. z markami FIFA World Cup™ czy Ferrari - wszystko to sprawia, że Hublot postrzega siebie przez pryzmat filozofii „Art of Fusion” („Sztuka łączenia”), przenosząc tradycyjne elementy w przyszłość. Jeśli chodzi o aspekt handlowy, sieć autoryzowanych sprzedawców marki błyskawicznie się rozwija i obecnie liczy 750 punktów sprzedaży oraz ponad 70 ekskluzywnych butików na całym świecie (Genewa, Cannes, Saint-Tropez, Paryż, Londyn, Berlin, Moskwa, Nowy Jork, Miami, Beverly Hills, Las Vegas, Atlanta, Singapur, Szanghaj, Pekin, Hong Kong, Dubaj, Abu Dhabi, Kuala Lumpur, Ginza...). Dodatkowe informacje znajdują się na stronie: http://www.hublot.com.
Źródło: Hublot
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.02.2015, 12:55 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |