Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SINGAPUR, 4 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Insider ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek zintegrowanej platformy zarządzania wzrostem (GMP) zasilonej inwestycją na kwotę 11 milionów dolarów w serii B. Platforma GMP przede wszystkim umożliwia marketerom tworzenie lepszych interakcji z klientami przez zapewnianie im istotniejszych treści w ulubionych kanałach, przy tym oferując bezproblemowe środowisko informacyjne. Ponadto platforma umożliwia marketerom cyfrowym dostęp do szerokiego zakresu funkcji w całym lejku wzrostu od pozyskiwania klientów do aktywacji, utrzymania i osiągnięcia przychodów. Działająca na bazie głębokiej sztucznej inteligencji (SI) i uczenia maszynowego platforma firmy Insider zapewnia analitykę w czasie rzeczywistym i personalizację w internecie, sieciach komórkowych, aplikacjach mobilnych i kanałach reklam.
Głównym źródłem kosztów dla firm typu start-up i wszystkich przedsiębiorstw rozpoczynających działalność w świecie cyfrowym były w przeszłości infrastruktura i pracownicy. Dziś najważniejszy jest wzrost, dlatego też koszty pozyskiwania klientów są obecnie kluczową pozycją na wykazie przychodów i wydatków. Marki przenoszą coraz większą część budżetów marketingowych na kanały cyfrowe w ramach dążeń do dotarcia do klientów rozproszonych po fragmentarycznym krajobrazie medialnym. Jednak zbyt wiele wydaje się na nieodpowiednich klientów - tych, którzy nie dają się skonwertować, nie wydają pieniędzy i nie wracają do zakupów. Złożone i kosztowne techniki marketingu w chmurze pozostają opcją zamkniętą dla wielu firm. Alternatywą jest wykorzystanie szeregu różnych punktowych rozwiązań napędzających wzrost, ale takie podejście prowadzi do powstania nowych problemów, z którymi przedsiębiorstwa muszą sobie w konsekwencji radzić, w tym zarządzanie wieloma dostawcami, integracja rozwiązań i standaryzacja danych konsumentów.
Firma Insider postanowiła stawić czoła wyzwaniu. Bazująca na ujednoliconej warstwie danych platforma GMP firmy Insider jest łatwa w implementacji i użyciu, a przy tym pozwala na uniknięcie konieczności tworzenia złożonych systemów. Platforma opiera się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych na bazie aktywacji wiedzy i modelach sieci neuronowych, które pozostają niemal niewidoczne dla użytkowników. Firma demokratyzuje SI i algorytmy uczenia maszynowego w celu niesienia pomocy marketerom cyfrowym w wielu branżach w zakresie wyboru odpowiednich segmentów i ograniczenia kosztów marketingu oraz zapewnienia większej satysfakcji, która jest źródłem wzrostu w przyszłości.
„Klienci domagają się bardziej spersonalizowanych, wartościowych i ujednoliconych przeżyć zakupowych niezależnie od kanału. Zapewnienie spersonalizowanej obsługi na potrzeby każdego indywidualnego klienta na dużą skalę wymaga zastosowania solidnych rozwiązań sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego” - wyjaśnia Hande Cilingir, główna dyrektor wykonawcza i współzałożycielka firmy Insider.
„Właśnie dlatego stworzyliśmy pierwszą, zintegrowaną platformę zarządzania wzrostem, która daje marketerom cyfrowym dostęp do funkcji typu end-to-end w całym lejku wzrostu, od pozyskiwania klientów, przez ich aktywację, utrzymanie i generację przychodu. Dążymy do tego, aby marketerzy cyfrowi mogli z większą łatwością obejmować przywództwo pod względem zwiększania przychodów, napędzania wzrostu i budowania lojalności w firmach. Jednak przede wszystkim naszą misją jest umożliwienie markom zapewniania jak najlepszych doświadczeń przy poszanowaniu uwagi i czasu konsumentów” - dodała dyrektor.
Wprowadzenie na rynek platformy zarządzania wzrostem firmy Insider zasiliła inwestycja na kwotę 11 milionów dolarów, której przewodził fundusz Sequoia India, przy współpracy z najdynamiczniej rozwijającymi się firmami typu start-up w Indiach i południowo-wschodniej Azji, w tym Tokopedia, Go Jek, Carousell, Byju's i Zomato. Obecni inwestorzy, w tym Wamda Capital i Dogan Group także wzięli udział w tej rundzie finansowania.
„Platforma sztucznej inteligencji firmy Insider zrobiła na nas duże wrażenie. Mamy podobne zdanie o ogromnym wpływie platformy na kluczowe wskaźniki klientów: niższe koszty pozyskiwania klientów, wyższa konwersja i utrzymanie, szybszy wzrost. Klienci szybciej zaczęli korzystać z rosnącej liczby produktów na platformie Insider, co umożliwiło bardzo szybki wzrost firmy zwłaszcza w Azji” - skomentował Pieter Kemps, dyrektor w funduszu Sequoia India (Singapore) Pte Ltd.
Firma Insider z siedzibą w Singapurze prowadzi działalność na 15 rynkach na świecie, w tym w Singapurze, Indonezji, Korei Południowej, Japonii, Malezji, Tajlandii, Wietnamie, Wielkiej Brytanii i Australii. Firma Insider współpracuje z największymi wśród azjatyckich i międzynarodowych marek, w tym z Singapore Airlines, Tokopedia, UNIQLO, Virgin, Tiki, Samsung, New Balance, Newsweek, McDonald's, Ticketmaster, Nissan, BBVA, Allianz i CNN.
Firma założona w Stambule w roku 2012 przeniosła się do Singapuru w zeszłym roku, w celu bliższego sąsiadowania z azjatyckimi rynkami charakteryzującymi się dużym wzrostem. Cilingir została uznana przez portal Crunchbase za jedną z trzech czołowych kobiet dyrektorów poza USA.
Firma Insider wykorzysta inwestycję do podwojenia wzrostu w Azji, gdzie spotkała się z wyjątkowo dużym zapotrzebowaniem na swoje usługi.
Tokopedia, wiceprezes działalności biznesowej
„Napędzanie wzrostu przez marketing cyfrowy polega na bliskim skojarzeniu kosztów pozyskiwania klientów i ich wartości w całym cyklu. Zaskoczyło nas, jak szybko udało się uruchomić segmenty predykcyjne: algorytmy nauczyły się w zaledwie dwa tygodnie. Wyniki były świetne! Uwielbiamy platformę zarządzania wzrostem firmy Insider ponieważ pomaga nam w podejmowaniu lepszych inwestycji z większymi efektami".
Virgin Megastore, dyrektor e-handlu
„Platforma zarządzania wzrostem firmy Insider pomaga nam w tworzeniu i ulepszaniu skupionych na kliencie, spersonalizowanych interakcji w bardziej usystematyzowany sposób. Korzystając z segmentów predykcyjnych na bazie sztucznej inteligencji, myślimy o tym, w jaki sposób możemy zmaksymalizować wartość każdego elementu w lejku w celu ulepszenia naszego modelu biznesowego. Doświadczyliśmy znaczącego wzrostu w najważniejszych wskaźnikach na stronie internetowej, w reklamach i we wszystkich kanałach cyfrowych Virgin Megastore. Nie możemy doczekać się odkrycia większych możliwości w realizacji ulepszonych przeżyć dla klientów w przyszłości".
Więcej informacji można znaleźć na stronie useinsider.com.
Oto Insider, pierwsza na świecie zintegrowana platforma zarządzania wzrostem
Platforma zarządzania wzrostem GMP pomaga marketerom cyfrowym w zwiększaniu wzrostu w całym lejku od pozyskiwania klientów, przez ich aktywację, utrzymanie, aż po generację zysków. Wykorzystując predykcyjną segmentację w czasie rzeczywistym opartą o możliwości głębokiej sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, platforma daje marketerom możliwości zapewnienia spersonalizowanych ścieżek w internecie, sieci komórkowej, aplikacjach mobilnych i w kanałach reklam. Bazująca na ujednoliconej warstwie danych platforma zarządzania firmy Insider jest łatwa w implementacji i użyciu, a przy tym pozwala na uniknięcie konieczności tworzenia złożonych systemów i zbytniego polegania na działach informatyki. Firma Insider ułatwia pracę marketerom i umożliwia napędzanie wzrostu marek z zerowymi stratami w marketingu.
Przedsiębiorstwo technologiczne Insider ma biura w Londynie, Singapurze, Tokio, Dubaju, Moskwie, Warszawie, Kuala Lumpur, Dżakarcie, Stambule, Kijowie, Sydney, Seulu, Ho Chi Minh, Bangkoku, Hongkongu i Tajpej. Firma Insider została uznana za jeden ze 100 najciekawszych start-upów przez magazyn WIRED i zdobyła nagrodę Red Herring Top 100 Europe w roku 2017. Ostatnio platforma Crunchbase uznała współzałożycielkę i główną dyrektor wykonawczą firmy Hande Cilingir za jedną z czołowych dyrektor poza USA.
Pomagając największym na świecie markom we wzroście przewyższającym szybkość zmian w oczekiwaniach klientów firma Insider świadczy usługi na rzecz ponad 300 przedsiębiorstw w wielu branżach, w tym UNIQLO, Singapore Airlines, Tokopedia, Virgin, New Balance, Nissan, Huawei, Samsung, Orange, Puma, Ticketmaster, Newsweek, Air Arabia, Media Markt, AVIS, Allianz, BBVA, Dominos, McDonald's, Avon i CNN.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/651030/insider_team.jpg
Źródło: Insider
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.04.2018, 17:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu