Newsletter

Inteligentna marka Amazfit najnowszym oficjalnym międzynarodowym partnerem HELIOT EMIL w zakresie urządzeń do noszenia

29.09.2021, 08:38aktualizacja: 29.09.2021, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Amazfit
PR Newswire/Amazfit
Lider technologii do noszenia Amazfit podejmuje współpracę z HELIOT EMIL, aby pojawić się na wybiegu podczas Paryskiego Tygodnia Mody Wiosna Lato 2022.

PARYŻ, 28 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Wiodąca międzynarodowa marka inteligentnych urządzeń do noszenia Amazfit ogłosiła dziś najnowsze partnerstwo z HELIOT EMIL, jako jej Oficjalnego Globalnego Partnera Urządzeń do Noszenia. 

Partnerstwo marki będzie miało swój debiut podczas Paryskiego Tygodnia Mody na pokazie HELIOT EMIL wiosna/lato 2022.

Tam, gdzie moda spotyka się z zaawansowaną technologią

Amazfit to marka, która zachęca użytkowników do realizowania swoich pasji i odkrywania nieskończonych możliwości. Będąc świadomą mody marką akcesoriów technologicznych, Amazfit tworzy produkty, które zachęcają jej konsumentów do prowadzenia zdrowego i aktywnego stylu życia.

Podczas Paryskiego Tygodnia Mody Amazfit dodatkowo połączy modę i technologię, prezentując, w jaki sposób inteligentne urządzenia mogą stać się wyznacznikiem osobistego stylu, który można prezentowaź zarówno na wybiegu, jak i poza nim. Smartwatche Amazfit, w tym GTR 2, GTS 2e, zostały zaprojektowane, aby zachęcać użytkowników do stawiania pierwszych kroków w dziedzinie inteligentnego fitnessu, a jednocześnie zachować wyjątkowo stylowy wygląd i idealnie wpisywać się w wyjątkową filozofię mody HELIOT EMIL.

„Nieustannie wprowadzamy innowacje i kontynuujemy semantyczny dialog w branży kreatywnej” - oświadcza HELIOT EMIL.

Gdy styl łączy się ze zdrowiem

Seria Amazfit GTR 2 i GTS 2 wyposażona jest w najnowszy, samodzielnie opracowany, precyzyjny czujnik optyczny BioTracker™ 2 PPG. Dzięki zaawansowanemu silnikowi czujnika urządzenie to rzeczywiście umożliwia wszechstronną ochronę zdrowia.

Wartość PAI jest obliczana poprzez przetwarzanie danych dotyczących tętna, czasu ćwiczeń i innych złożonych informacji zdrowotnych za pomocą algorytmu. Wartość ta zapewnia spersonalizowaną ocenę stanu zdrowia dla każdego użytkownika w oparciu o jego indywidualne dane zdrowotne, oferując każdemu niepowtarzalny komfort użytkowania.

„Niezmiernie cieszy nas współpraca z HELIOT EMIL w ramach tego przedsięwzięcia, ponieważ dzielimy tę samą wizję, że moda ma być stylowa, praktyczna, łatwa w noszeniu i użyteczna. Pod względem estetycznym współpraca ta oraz serie GTR 3 i GTS 3 będą reprezentować nową generację konsumentów podążających za modą, którzy cenią produkty zwiększające efektywność ich życia. Serie GTR 3 i GTS 3 zostaną wprowadzone na rynek w październiku 2021 roku, zatem bądźcie czujni” - informuje Amazfit.

Amazfit

Założona w 2015 r. spółka Amazfit oferuje smartwatche i opaski przeznaczone do użytku codziennego i do sportów uprawianych na świeżym powietrzu oraz inteligentne urządzenia dla sportu i zdrowia, takie jak słuchawki douszne TWS, inteligentne bieżnie i wagi. Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów i regionów, w tym USA, Niemiec, Turcji i Japonii. W 2020 r. Amazfit miała największy udział w rynku zegarków dla dorosłych w Hiszpanii i Indonezji. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.amazfit.com.

HELIOT EMIL

Kopenhaska firma HELIOT EMIL została stworzona przez braci Juliusa i Victora Juul, którzy w ten sposób oddali hołd swojemu pradziadkowi, imiennikowi marki. Eksplorując granice pomiędzy formą i funkcją, opierając się na eksperymentalnym podejściu, HELIOT EMIL rozwija semantyczny dialog w branży kreatywnej.

Przewrotna skandynawska i monochromatyczna estetyka, w połączeniu z niestandardowymi materiałami, tkaninami i wykończeniami sprawiają, że HELIOT EMIL kusi wysoką dbałością o szczegóły w każdym obszarze. Projektant Julius Juul czerpie z prowokujących do myślenia tematów i ciekawości twórczej ekspresji, co znajduje odzwierciedlenie w każdej kolekcji HELIOT EMIL.

Obserwuj Amazfit na:

Facebooku: https://www.facebook.com/amazfit.global  

Instagramie: https://www.instagram.com/amazfit.global/

Twitterze: https://twitter.com/AmazfitGlobal

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1637093/image_1.jpg

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1637092/image_2.jpg

Źródło: Amazfit

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2021, 08:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ