Newsletter

Inteligentne lodówki i pralki Hisense wyróżnione przez TÜV Rheinland certyfikatem ETSI EN 303 645

01.03.2023, 10:03aktualizacja: 01.03.2023, 10:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire
Jako pierwsze na świecie otrzymały w swojej kategorii certyfikat ETSI EN 303 645 przyznawany przez TÜV Rheinland.

QINGDAO, Chiny, 1 marca 2023 r. /PRNewswire/ -- Organizacja TÜV Rheinland Greater China przyznała certyfikaty ETSI EN 303 645 Standard ochrony prywatności i bezpieczeństwa cybernetycznego konsumenckich urządzeń Internetu rzeczy (Consumer IoT Device Cybersecurity and Privacy Protection Standard) gamie inteligentnych lodówek i pralek Hisense. Tym samym Hisense została pierwszą na świecie marką lodówek i pralek, która otrzymała certyfikat ETSI EN 303 645 wydany przez TÜV Rheinland dla tej kategorii.

Dr Chen Weikang, wiceprezes ds. usług przemysłowych i bezpieczeństwa cybernetycznego w TÜV Rheinland Greater China i starszy inżynier, powiedział: „TÜV Rheinland i Hisense współpracują w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i ochrony prywatności od 2017 roku. Dzisiejsze przyznanie certyfikatu jest kolejnym kamieniem milowym w naszej współpracy. Nie tylko świadczy to o rozbudowaniu naszej współpracy od inteligentnych telewizorów do inteligentnych urządzeń domowych, ale także podkreśla nacisk, jaki Hisense kładzie na ochronę prywatności konsumentów i niestrudzone wysiłki w zakresie cyberbezpieczeństwa”.

W ramach tej certyfikacji, TÜV Rheinland ocenił i przetestował inteligentne lodówki i pralki Hisense zgodnie z przypadkami testowymi określonymi w ETSI TS 103 701, która przewiduje metodologię oceny zgodności dla konsumenckich urządzeń Internetu rzeczy w zakresie ETSI EN 303 645.

Hisense i TÜV Rheinland zamierzają kontynuować współpracę w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, aby pomóc koncernowi w dążeniu do osiągnięcia wyższych standardów jakości i zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku międzynarodowym.

Hisense

Siedziba główna Hisense znajduje się w chińskim Qingdao. Działająca od 54 lat firma od początku kieruje się czterema podstawowymi wartościami: etyką, innowacyjnością, potrzebami klienta i zrównoważonym rozwojem. Z kolei przyjęta przez nią strategia rozwojowa wyraża się w haśle: „Solidne fundamenty technologiczne i dynamiczny rozwój działalności". Jej oferta obejmuje urządzenia multimedialne, artykuły AGD i RTV, inteligentne rozwiązania informatyczne i nowoczesne usługi. W minionych latach firma odnotowała dynamiczny rozwój, a jej produkty i usługi dostępne są już w ponad 160 państwach i regionach. Telewizory Smart TV, stanowiące trzon oferty Hisense w segmencie B2C, od samego początku wiodą prym w branży. Hisense jest również liderem w szeregu branż B2B, w tym w dziedzinach inteligentnego transportu, medycyny precyzyjnej czy komunikacji optycznej.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2011628/image_1.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2011627/image_2.jpg 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

KONTAKT: 
e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.03.2023, 10:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ