Pobierz materiał i Publikuj za darmo
INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że według wstępnych szacunków w II kwartale roku obrotowego 2022/23 tj. od 1 lipca do 30 września 2022 r. Spółka znacznie poprawiła r/r wynik osiągając zysk brutto na poziomie 3.619 tys. zł (było: zysk brutto: 1.742 tys. zł).
W II kwartale roku obrotowego 2022/2023 Spółka:
? odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 59.926 tys. zł, czyli o 6,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 56.167 tys. zł);
? w ujęciu r/r poprawiła o 2.453 tys. zł wynik EBITDA, który wyniósł obecnie 5.898 tys. zł, zaś w analogicznym okresie ubiegłego roku był na poziomie 3.445 tys. zł.
Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2022 r. tj. w I półroczu roku obrotowego 2022/2023, Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 116.897 tys. zł, czyli o 9,8% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 106.474 tys. zł) i wypracowała masę marży 40.121 tys. zł, czyli wyższą o 13,3% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 35.422 tys. zł).
Według wstępnych szacunków w I półroczu roku obrotowego 2022/2023, Spółka wypracowała zysk brutto na poziomie 637 tys. zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku Spółka osiągnęła zysk brutto na poziomie 493 tys. zł.
Przedstawione powyżej wyniki finansowe mają charakter szacunkowy, a ich obliczenia zostały dokonane według aktualnej wiedzy Zarządu. Publikacja ostatecznego raportu finansowego za I półrocze roku obrotowego 2022/2023 planowana jest na 21 grudnia 2022 r. po weryfikacji danych przez biegłego rewidenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.11.2022, 12:53 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |