Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Invista SA [Spółka] informuje, iż w dniu 29 października 2021 roku podjął decyzję o rozpoczęciu procesu przeglądu opcji strategicznych dla Spółki w zakresie kierunków wspierających dalszy rozwój jej działalności.
Przegląd opcji strategicznych ma na celu wybór najkorzystniejszego sposobu realizacji długoterminowego celu Spółki, którym jest rozwój Spółki oparty o dotychczasową strategię prowadzący do maksymalizacji wartości dla obecnych i przyszłych akcjonariuszy. W trakcie procesu przeglądu opcji strategicznych Zarząd Spółki będzie brał pod uwagę różne opcje, w tym przegląd posiadanych aktywów przez pryzmat potencjału ich dalszego wykorzystania jak również ewentualność zainicjowania projektów w branży w których Spółka nie była obecna, a które w związku z uwarunkowaniami legislacyjnymi oraz otoczeniem biznesowym mogą charakteryzować się ponadprzeciętną atrakcyjnością inwestycyjną w tym, w szczególności projekty związane z branżą energetyki odnawialnej i elektromobilności.
Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że na dzień dzisiejszy nie podjęto żadnych decyzji związanych z wyborem konkretnej opcji, a ponadto nie ma pewności , czy i kiedy taka decyzja zostanie podjęta w przyszłości. O ewentualnych kolejnych istotnych decyzjach odnoszących się do ww. procesu Emitent będzie informował w trybie właściwych raportów.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.10.2021, 17:48 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |