Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, Chiny, 1 grudnia 2023 r. /PRNewswire/ -- itel, jedna z wiodących na świecie marek z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej podstawową misją, jaką jest zaspokajanie potrzeb technologicznych niedostatecznie rozwiniętych rynków.
Zgodnie z nieustającym zobowiązaniem do poprawy jakości życia konsumentów w gospodarkach wschodzących spółka itel nawiązała współpracę z DesignStudio, międzynarodowym zespołem projektantów z siedzibą w Australii, aby opracować nowoczesne, inspirujące i wybiegające w przyszłość logo. To znaczące odejście od poprzedniego projektu wykorzystuje jednak kultowy dymek, symbolizujący dbałość firmy o komunikację i łączność.
Intensywny odcień purpury wybrany dla nowego logo emanuje pozytywną i świeżą energią, odzwierciedlając zaangażowanie firmy itel w utrzymanie dynamiki w gwałtownie zmieniającym się krajobrazie technologicznym. Konsekwentnie pochylony do przodu kąt w całym znaku symbolizuje przyszłą koncentrację na wzmocnieniu pozycji przedsiębiorstwa oraz wspieraniu społeczności poprzez jej innowacyjne produkty i usługi.
Utworzona 16 lat temu firma itel przekształciła się z producenta telefonów komórkowych w kompleksową specjalistyczną markę produktów „inteligentnego życia”, oferującą zróżnicowany ekosystem wyrobów. itel jest obecnie dostawcą smartfonów, akcesoriów, produktów higieny osobistej i urządzeń gospodarstwa domowego, a jej celem jest udostępnianie usług ekosystemowych, które poprawiają jakość życia klientów na rynkach wschodzących.
Zachowując swoją dominującą pozycję w branży, jak wynika z danych sprzedaży IDC w drugim kwartale 2023 roku, itel z dumą plasuje się na pierwszym miejscu na świecie w kategorii telefonów wielofunkcyjnych oraz na pierwszym miejscu na świecie w kategorii smartfonów za mniej niż 75 USD.
„Innowacyjność to nie tylko wprowadzanie zmian, ale także ewolucja w celu zaspokojenia nieustannie zmieniających się potrzeb konsumentów. Przeobrażenie marki itel jest świadectwem naszego niezachwianego zaangażowania w oferowanie dostępnej i innowacyjnej inteligentnej technologii wspierającej użytkowników indywidualnych i społeczności na rynkach wschodzących. Niezmiennie realizujemy nasz pierwotny cel >>Radość z lepszego życia<<, dlatego też ta transformacja jest zdecydowanym krokiem naprzód na naszej drodze” - powiedział Bruno Li, dyrektor generalny itel.
Itel
itel, to międzynarodowa marka oferująca przystępną cenowo elektronikę najwyższej jakości. Ewoluując od telefonów komórkowych do branży „inteligentnego życia”, uzyskała status najlepszej światowej marki oferującej urządzenia w cenach do 75 USD i wiodącej marki telefonów funkcjonalnych w 2023 roku.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2289366/image_1.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2289367/image_2.jpg
Źródło: itel
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.12.2023, 08:43 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ