Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W programie spotkania, które odbędzie się w Dniu Księgowego, tj. 9 czerwca, w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego w Warszawie, znajdzie się debata dotycząca wpływu deregulacji na rynek usług księgowych oraz przyszłość tego sektora.
Po roku od wejścia w życie ustawy ułatwiającej dostęp do wielu zawodów, w tym zaufania publicznego, takich jak księgowy i doradca podatkowy, temat wciąż wywołuje dyskusje. Przeciwnicy deregulacji wskazywali przede wszystkim na ryzyko obniżenia jakości świadczonych usług, zwolennicy przekonywali, że uwolnienie zawodów wpłynie pozytywnie na konkurencyjność oraz pozwoli na stworzenie dodatkowych miejsc pracy.
Portal branżowy Księgowi Przyszłości zdecydował się sprawdzić, jak jest naprawdę. W przeprowadzonej ankiecie pytał m.in. z jakich usług korzystają przedsiębiorcy, na co zwracają uwagę biura rachunkowe, zatrudniając nowych pracowników i jak oceniana jest deregulacja. Z badania wynika, że większość biur rachunkowych nie wprowadziła zmian, a przedsiębiorcy i księgowi za najważniejsze elementy decydujące o wyborze biura wskazują zakres oferowanych usług, rekomendacje i ceny.
W konferencji udział wezmą przedstawiciele władz publicznych, szkolnictwa wyższego, stowarzyszeń zrzeszających przedsiębiorców, dostawców technologii, środowiska księgowych oraz doradców podatkowych. Punktem wyjścia do debaty będzie raport z ogólnopolskiego badania. Dyskusję poprowadzi znany dziennikarz biznesowy Piotr Chęciński ze stacji TVP Info.
Druga część spotkania poświęcona będzie promocji i autopromocji w sektorze finansowym "Jak się wyróżnić na tle konkurencji?" oraz czterem zagadnieniom: wiedzy, technologii, reklamie i karierze.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Osoby spoza Warszawy będą mogły śledzić debatę na żywo na portalu: www.ksiegowiprzyszlosci.pl, dzięki transmisji za pomocą technologii stream online. W związku z ograniczeniem miejsc, wymagana jest wcześniejsza rejestracja na portalu, zapisy na wydarzenie i transmisję możliwe będą od 11 maja.
Patronat honorowy nad Konferencją sprawuje Ministerstwo Finansów. Konferencji patronują także Pracodawcy RP, Krajowa Izba Doradców Podatkowych, partnerami zostali również Agencja ArtGroup oraz Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych, odpowiedzialny za zrealizowanie badania. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: stacja TVP Info, Polska Agencja Prasowa, "Dziennik Gazeta Prawna", "Rachunkowość", "Świat Księgowych", "Controlling", "Controlling i Rachunkowość Zarządcza" oraz portale ERP-view.pl i Kariera w Finansach.
Organizatorem konferencji jest portal Księgowi Przyszłości, a partnerami głównymi są Stowarzyszenie Księgowych w Polsce oraz firma Soneta Sp. z o.o.
Więcej informacji na: www.ksiegowiprzyszlosci.pl
Więcej informacji udziela:
Agata Kostecka
Redakcja Księgowi Przyszłości
tel. kom. +48 605 529 523
e-mail: agata.kostecka@ksiegowiprzyszlosci.pl
www.ksiegowiprzyszlosci.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.05.2015, 12:40 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ