Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od ponad 40 lat rodzinna firma Roleski koncentruje się na jakości wytwarzanych produktów. Jej gwarantem przez lata stało się nazwisko założycieli i właścicieli firmy, którzy również jako konsumenci nieustannie czuwają nad ich renomą. Na etapie projektowania nowych wyrobów, szczególna uwaga poświęcona jest smakom. Przy ich kreowaniu zespół kieruje się sugestiami konsumentów, na które firma od lat jest niezwykle otwarta.
I tak powstały linie Sosów Street Food, dzięki którym można cieszyć się smakami potraw serwowanych w Food Truck'ach i knajpkach zlokalizowanych w różnych zakątkach świata. Cieszące się ogromną popularnością Sosy Ostre i Sosy Bardzo Ostre, wyprodukowane z dodatkiem najostrzejszych papryczek dostępnych na rynku, produkty BIO zawierające składniki pochodzące z certyfikowanych, ekologicznych gospodarstw czy najnowsze Sosy BBQ i Sosy Jogurtowe. Słodkie, gęste, sałatkowe, do mięs, kanapek, z majonezem, warzywami, czosnkiem, sezamem. Bez glutenu i konserwantów.
W nowej kampanii marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Nie ma potrzeby gromadzić zapasów, żeby być przygotowanym na każdą kulinarną ewentualność. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski! Zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”.
W rodzinnej firmie panuje przekonanie, że produkty z logo Roleski pomogą zamienić zapasy w pyszne danie. Jeść smacznie, eksperymentować w kuchni, kupować z głową. Próbować, smakować, otworzyć się na nowe! W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej”, marka zachęca do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość.
Zaangażowana do kampanii aktorka sama uwielbia gotować i chętnie dzieli się swoimi kulinarnymi poczynaniami i przepisami w mediach społecznościowych, pokazując, że przygotowanie smacznych i ciekawych potraw może być przyjemne i nie musi zajmować całego dnia, a nawet najbardziej egzotyczne smaki możemy bardzo łatwo odtworzyć we własnej kuchni dzięki szerokiej ofercie produktowej Roleski.
Z wykorzystaniem produktów Roleski, każde kulinarne wyzwanie będzie proste do zrealizowania i każdy będzie mógł zostać szefem kuchni w swoim domu, wyczarowując coś wyjątkowego z nawet najprostszej potrawy. Ponieważ Roleski zmienia punkt jedzenia!
#JedzMniejAleSmaczniej
#NieJedzNudnoJedzCiekawiej
#RoleskiZmieniaPunktJedzenia
KONTAKT:
Crown Media s.c.
e-mail: karolina.burda@crownmedia.pl
tel. kom. +48 602334221
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.07.2020, 11:42 |
Źródło informacji | Roleski Sp. J. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Citi Foundation Announces 2025 Global Innovation Challenge for Nonprofits Accelerating Youth Employability
50 community organizations to receive a collective $25 million in catalytic funding, building on over a decade of Citi Foundation investment in youth.- 04.02.2025, 15:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Dubai to Gather More Than 30 Heads of State and Government, Global Leaders at the World Governments Summit 2025
Delegations from 140 governments, global tech leaders gather in Dubai on February 11-13 to accelerate solutions for the world’s greatest challenges. Among notable guests - 30 heads of state and governments, the Managing Director of IMF, CEOs of Google, AstraZeneca, MasterCard, Dow Jones and more.- 04.02.2025, 15:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ