Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od ponad 40 lat rodzinna firma Roleski koncentruje się na jakości wytwarzanych produktów. Jej gwarantem przez lata stało się nazwisko założycieli i właścicieli firmy, którzy również jako konsumenci nieustannie czuwają nad ich renomą. Na etapie projektowania nowych wyrobów, szczególna uwaga poświęcona jest smakom. Przy ich kreowaniu zespół kieruje się sugestiami konsumentów, na które firma od lat jest niezwykle otwarta.
I tak powstały linie Sosów Street Food, dzięki którym można cieszyć się smakami potraw serwowanych w Food Truck'ach i knajpkach zlokalizowanych w różnych zakątkach świata. Cieszące się ogromną popularnością Sosy Ostre i Sosy Bardzo Ostre, wyprodukowane z dodatkiem najostrzejszych papryczek dostępnych na rynku, produkty BIO zawierające składniki pochodzące z certyfikowanych, ekologicznych gospodarstw czy najnowsze Sosy BBQ i Sosy Jogurtowe. Słodkie, gęste, sałatkowe, do mięs, kanapek, z majonezem, warzywami, czosnkiem, sezamem. Bez glutenu i konserwantów.
W nowej kampanii marka podkreśla, że niekoniecznie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Nie ma potrzeby gromadzić zapasów, żeby być przygotowanym na każdą kulinarną ewentualność. Dlaczego? Ponieważ sposobem na wyjątkowy smak potrawy i nudę kulinarną są produkty Roleski! Zgodnie z przesłaniem „Nie jedz nudno, jedz ciekawiej”.
W rodzinnej firmie panuje przekonanie, że produkty z logo Roleski pomogą zamienić zapasy w pyszne danie. Jeść smacznie, eksperymentować w kuchni, kupować z głową. Próbować, smakować, otworzyć się na nowe! W kampanii „Jedz mniej, ale smaczniej”, marka zachęca do przemyślanych zakupów, kierując uwagę konsumentów na smak i jakość, a nie na ilość.
Zaangażowana do kampanii aktorka sama uwielbia gotować i chętnie dzieli się swoimi kulinarnymi poczynaniami i przepisami w mediach społecznościowych, pokazując, że przygotowanie smacznych i ciekawych potraw może być przyjemne i nie musi zajmować całego dnia, a nawet najbardziej egzotyczne smaki możemy bardzo łatwo odtworzyć we własnej kuchni dzięki szerokiej ofercie produktowej Roleski.
Z wykorzystaniem produktów Roleski, każde kulinarne wyzwanie będzie proste do zrealizowania i każdy będzie mógł zostać szefem kuchni w swoim domu, wyczarowując coś wyjątkowego z nawet najprostszej potrawy. Ponieważ Roleski zmienia punkt jedzenia!
#JedzMniejAleSmaczniej
#NieJedzNudnoJedzCiekawiej
#RoleskiZmieniaPunktJedzenia
KONTAKT:
Crown Media s.c.
e-mail: karolina.burda@crownmedia.pl
tel. kom. +48 602334221
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.07.2020, 11:42 |
Źródło informacji | Roleski Sp. J. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE