Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W czerwcu minął rok od rozpoczęcia działalności platformy Schüttflix w Polsce. Z platformy logistycznej i aplikacji do zamawiania kruszyw korzysta już ponad 900 podmiotów – producentów kruszyw, przewoźników i odbiorców – firm budowlanych i generalnych wykonawców. W tym czasie firma zrealizowała ponad 300 projektów, zarówno niewielkich – na kilkanaście transportów, jak i dużych, obejmujących ponad 1000 dostaw. Firma rozpoczęła również realizację transportów koleją.
Wyniki firmy podsumowuje szef polskiego oddziału Schüttflix, Michał Szkudlarek - „Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tempem rozwoju na polskim rynku – platforma w ciągu 12 miesięcy rozwinęła się szybciej niż podczas debiutu start-upu w rodzimych Niemczech w analogicznym okresie. Udało nam się przekonać uczestników rynku, że nasze usługi są dopełnieniem ich działalności i nie wchodzimy w tradycyjne dziedziny ich biznesów, ale wykorzystujemy narzędzia cyfrowe do łączenia dostawców z odbiorcami, do optymalizacji zamówień i transportów. A uproszczenie ofertowania i składania zamówień plus oszczędność pieniędzy to jest przecież to, co Polacy lubią i cenią najbardziej”.
Po wejściu na polski rynek firma ustanowiła również centralę operacyjną w Warszawie, której zadaniem jest czuwanie nad płynną realizacją zamówień.
„Oczywiście Schüttflix to nie tylko bezosobowa aplikacja, ale też zespół specjalistów, którzy w czasie rzeczywistym monitorują przebieg zleceń na cyfrowej platformie i są dostępni, gdy nasi partnerzy potrzebują dodatkowego wsparcia” – mówi Rafał Klasa, nadzorujący prace warszawskiej centrali operacyjnej.
„Naszym celem jest ciągły rozwój. Udaje nam się to od początku naszej działalności w Polsce – pomimo trudnego otoczenia rynkowego i niepewnych łańcuchów dostaw udało nam się postawić nasz biznes na mocnych podstawach. To pokazuje, jak ważna jest cyfryzacja dla branży budowlanej w Polsce, szczególnie w trudnych czasach” - podsumowuje pierwszy rok na polskim rynku Christian Hülsewig, CEO Schüttflix.
Nowa funkcjonalność w aplikacji – OCR
Start-up inwestuje również nieprzerwanie w rozwój swojego narzędzia – platformy i aplikacji, wprowadzając nowe usługi i funkcjonalności. Ostatnią innowacją, dostępną również w Polsce, jest możliwość automatycznego sczytywania dokumentów WZ, dzięki dodatkowej funkcji OCR, czyli funkcji optycznego rozpoznawania pisma.
„To narzędzie pozwala łatwo zintegrować konwencjonalnie utworzone dokumenty z cyfrowym procesem Schüttflix i eliminuje irytującą papierkową robotę. Dzięki funkcji image-to-text kierowca ciężarówki musi jedynie wybrać opcję skanowania w aplikacji Schüttflix na smartfonie i zrobić zdjęcie dokumentu WZ, a wszystkie istotne informacje, liczby i dane są automatycznie odczytywane i digitalizowane” – wyjaśnia Michał Szkudlarek.
Schüttflix
Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna B2B dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych, takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys, oraz firmy transportowe.
Firma została założona jako start-up w Niemczech w 2018 roku przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela firmy budowlanej Hagedorn Group. W 2022 roku firma w Niemczech osiągnęła obroty w wysokości 90 mln euro i zgromadziła na platformie ponad 13 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. Schüttflix rozszerzył swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.
Więcej informacji: https://schuettflix.com/pl/pl/
KONTAKT:
e-mail: prasa@schuettflix.com
Źródło informacji: Schüttflix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2023, 09:28 |
Źródło informacji | Schüttflix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.