Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W czerwcu minął rok od rozpoczęcia działalności platformy Schüttflix w Polsce. Z platformy logistycznej i aplikacji do zamawiania kruszyw korzysta już ponad 900 podmiotów – producentów kruszyw, przewoźników i odbiorców – firm budowlanych i generalnych wykonawców. W tym czasie firma zrealizowała ponad 300 projektów, zarówno niewielkich – na kilkanaście transportów, jak i dużych, obejmujących ponad 1000 dostaw. Firma rozpoczęła również realizację transportów koleją.
Wyniki firmy podsumowuje szef polskiego oddziału Schüttflix, Michał Szkudlarek - „Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tempem rozwoju na polskim rynku – platforma w ciągu 12 miesięcy rozwinęła się szybciej niż podczas debiutu start-upu w rodzimych Niemczech w analogicznym okresie. Udało nam się przekonać uczestników rynku, że nasze usługi są dopełnieniem ich działalności i nie wchodzimy w tradycyjne dziedziny ich biznesów, ale wykorzystujemy narzędzia cyfrowe do łączenia dostawców z odbiorcami, do optymalizacji zamówień i transportów. A uproszczenie ofertowania i składania zamówień plus oszczędność pieniędzy to jest przecież to, co Polacy lubią i cenią najbardziej”.
Po wejściu na polski rynek firma ustanowiła również centralę operacyjną w Warszawie, której zadaniem jest czuwanie nad płynną realizacją zamówień.
„Oczywiście Schüttflix to nie tylko bezosobowa aplikacja, ale też zespół specjalistów, którzy w czasie rzeczywistym monitorują przebieg zleceń na cyfrowej platformie i są dostępni, gdy nasi partnerzy potrzebują dodatkowego wsparcia” – mówi Rafał Klasa, nadzorujący prace warszawskiej centrali operacyjnej.
„Naszym celem jest ciągły rozwój. Udaje nam się to od początku naszej działalności w Polsce – pomimo trudnego otoczenia rynkowego i niepewnych łańcuchów dostaw udało nam się postawić nasz biznes na mocnych podstawach. To pokazuje, jak ważna jest cyfryzacja dla branży budowlanej w Polsce, szczególnie w trudnych czasach” - podsumowuje pierwszy rok na polskim rynku Christian Hülsewig, CEO Schüttflix.
Nowa funkcjonalność w aplikacji – OCR
Start-up inwestuje również nieprzerwanie w rozwój swojego narzędzia – platformy i aplikacji, wprowadzając nowe usługi i funkcjonalności. Ostatnią innowacją, dostępną również w Polsce, jest możliwość automatycznego sczytywania dokumentów WZ, dzięki dodatkowej funkcji OCR, czyli funkcji optycznego rozpoznawania pisma.
„To narzędzie pozwala łatwo zintegrować konwencjonalnie utworzone dokumenty z cyfrowym procesem Schüttflix i eliminuje irytującą papierkową robotę. Dzięki funkcji image-to-text kierowca ciężarówki musi jedynie wybrać opcję skanowania w aplikacji Schüttflix na smartfonie i zrobić zdjęcie dokumentu WZ, a wszystkie istotne informacje, liczby i dane są automatycznie odczytywane i digitalizowane” – wyjaśnia Michał Szkudlarek.
Schüttflix
Schüttflix to pierwsza cyfrowa platforma logistyczna B2B dla branży budowlanej, która za pomocą prostej, intuicyjnej aplikacji łączy ze sobą wykonawców robót budowlanych, dostawców materiałów budowlanych, takich jak piasek, żwir, kruszony kamień i grys, oraz firmy transportowe.
Firma została założona jako start-up w Niemczech w 2018 roku przez Christiana Hülsewiga, managera z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu globalną logistyką Microsoft oraz przedsiębiorcę Thomasa Hagedorna, właściciela firmy budowlanej Hagedorn Group. W 2022 roku firma w Niemczech osiągnęła obroty w wysokości 90 mln euro i zgromadziła na platformie ponad 13 tys. klientów i partnerów. W 2022 r. Schüttflix rozszerzył swoją działalność na Polskę, Czechy i Austrię.
Więcej informacji: https://schuettflix.com/pl/pl/
KONTAKT:
e-mail: prasa@schuettflix.com
Źródło informacji: Schüttflix
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2023, 09:28 |
Źródło informacji | Schüttflix |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ