Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dzięki bogatemu dziedzictwu sięgającemu ponad 120 lat marka Thomson stała się uczestnikiem największych technologicznych rewolucji na świecie, dążąc do zapewnienia każdemu dostępu do innowacyjnych rozwiązań, wykorzystywanych w naszych domach i poza nimi.
W eleganckiej posiadłości w Warszawie marka zaprezentuje bogatą ofertę nowych grup produktów. Na miejscu uczestnicy będą mogli obejrzeć i przetestować wiele innowacyjnych i eleganckich rozwiązań technologicznych, przydatnych w domu i poza nim. Międzynarodowe grono ekspertów odpowie na pojawiające się przy tej okazji pytania.
Pierwszego dnia - 22 marca - przyjazny dom marki Thomson otwiera swoje drzwi dla klientów biznesowych. Drugiego - dla dziennikarzy i bloggerów. Zaproszeni goście będą mogli przetestować:
- telewizory (znane już i cenione przez polskich klientów),
- sprzęt audio i video,
- wysokiej rozdzielczości odbiorniki naziemne,
- komputery i tablety,
- zestawy telefoniczne,
- automatykę domu i systemy bezpieczeństwa,
- małe i duże AGD,
- sprzęt do osobistej pielęgnacji.
Podczas wydarzenia o podniebienia gości zadba francuska szefowa kuchni - Emilie Lang, która gotowała w Ritz Paris. Jej pracy, z wykorzystaniem najnowocześniejszych sprzętów kuchennych, będzie można przyjrzeć się z bliska.
KONTAKT:
Agata Kubasiewicz
Pipeline Communications
tel. +48 22 127 65 67
e-mail: agata.kubasiewicz@pipeline.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.03.2016, 15:08 |
Źródło informacji | Pipeline Communications |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |