Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampanię „Polskie - kupuję to!” cechuje to, że narodziła się z inicjatywy pracowników PGE. W czasie pandemii wiele polskich firm znalazło się w trudnej sytuacji ekonomicznej, aby je wesprzeć pracownicy Grupy PGE za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji zaczęli polecać sobie polskie produkty.
Akcja rozwija się, a pracownicy dzielą się już nie tylko informacjami o produktach, ale także usługach, oraz polecają sobie ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce.
Grupa dostrzegła tę aktywność i zdecydowała się ją wesprzeć. Wewnątrz Grupy PGE stworzony został specjalny blog, który ułatwia pracownikom wszystkich spółek wymianę opinii o polskich produktach. W ten sposób powstało miejsce, dzielenia się informacjami oraz wspierania rodzimych producentów, usługodawców, ale także instytucji kultury. Startująca właśnie ogólnopolska kampania społeczna ma na celu rozszerzenie aktywności pracowników poza Grupę PGE.
„W Grupie PGE pracuje 42 tysiące pracowników. O ich ogromnym potencjale przekonaliśmy się w czasie pandemii. Pracownicy wspierali Infolinię NFZ, otaczali opieką seniorów oraz oddawali krew. Teraz angażują się w działanie, które ma dać energię polskiej gospodarce, która potrzebuje takich pozytywnych bodźców. Nasi pracownicy polecają i wymieniają się opiniami na temat rodzimych marek i towarów, zachęcając tym samym do sięgania po polskie produkty i usługi. Jako odpowiedzialny pracodawca zdecydowaliśmy się wesprzeć tę akcję i rozwinąć ją w ogólnopolską kampanię społeczną. Patriotyzm konsumencki to przejaw odpowiedzialnej postawy, godnej promowania i naśladowania tym bardziej, że korzysta na tym cała polska gospodarka. Zapraszam do włączenia się w tę inicjatywę, którą patronatem honorowym objął Minister Aktywów Państwowych” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes Zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
To, jak duże znaczenie ma wybór krajowych produktów, pokazały badania firmy audytorsko-doradczej Grant Thornton. Z jej szacunków wynika, że jeśli kupujemy towary polskich firm, wyprodukowane w naszym kraju, to w Polsce z każdej wydanej złotówki zostaje 79 groszy. Tymczasem przy zakupie towaru importowanego z zagranicy, wytworzonego poza Polską, jest to 24 grosze. Z wyliczeń firmy Grant Thornton wynika także, że gdyby polscy konsumenci zwiększyli zaledwie o 1 proc. zakupy krajowych towarów kosztem importowanych, to w polskiej gospodarce zostawałoby rocznie dodatkowo 6,6 mld zł.
Akcja odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Aktywów Państwowych, który od początku koordynuje działania spółek Skarbu Państwa w walce z epidemią i jej skutkami gospodarczymi.
Spot: https://www.youtube.com/watch?v=K3b2100YS9s&feature=youtu.be
Landing Page: https://polskiekupujeto.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/polskiekupujeto/
Twitter: https://twitter.com/KupujeTo
Hasztag: #PolskieKupujęTo!
KONTAKT:
e-mail: biuro.prasowe@gkpge.pl
http://www.gkpge.pl/biuro-prasowe/kontakt
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.06.2020, 11:42 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Koleją na wakacje - PKP Intercity przedstawia letni rozkład jazdy PAP
Pociągami krajowego przewoźnika można już dojechać do większości zakątków Polski. Składy PKP Intercity dowiozą pasażerów do celu niemal przez siedem dni w tygodniu, o różnych porach dnia i nocy. W letnim rozkładzie, który wchodzi w życie od 15 czerwca, będzie ich jeszcze więcej. W te wakacje spółka oddaje do dyspozycji podróżnych łącznie nawet 514 połączeń.- 09.06.2025, 14:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy Europa wierzy w transformację? Nowy raport Fundacji E.ON
Europejczycy nadal popierają działania na rzecz klimatu i transformacji energetycznej. Coraz wyraźniej oczekują jednak konkretnych rezultatów polityki prowadzonej w tych obszarach. Fundacja E.ON zaprezentowała wyniki międzynarodowego badania klimatycznego, zrealizowanego we współpracy z instytutem Civey. To już trzecia edycja tego sondażu prowadzonego w dziewięciu krajach europejskich – w tym w Polsce [1].- 09.06.2025, 12:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: E.ON
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ