Newsletter

Kampania SPIUG „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”

09.01.2024, 10:16aktualizacja: 09.01.2024, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SPIUG (1)
SPIUG (1)
Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) rozpoczęło kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!”. Celem działań jest podkreślenie roli gazu jako źródła opłacalnej i odpowiedzialnej energii, a także rozwianie mitów związanych z wykorzystaniem gazu w ogrzewaniu domów.

W ramach kampanii SPIUG skupia się na promowaniu nowoczesnych i ekologicznych technologii gazowych. Kampania „Ogrzewanie gazem to wciąż dobry wybór!” opiera się na rzeczywistych doświadczeniach użytkowników i instalatorów systemów grzewczych. Przygotowując komunikację, SPIUG przeprowadziło serię wywiadów i spotkań, aby zebrać opinie i rady od osób rzeczywiście korzystających z ogrzewania gazowego.

W ramach kampanii, na stronie internetowej SPIUG oraz w mediach społecznościowych, udostępnione zostały edukacyjne materiały wideo i artykuły. Multimedialne treści mają na celu nie tylko edukację, ale również zachęcenie do dyskusji na temat przyszłości ogrzewania gazowego w Polsce. SPIUG zaprasza do odwiedzenia strony internetowej: www.spiug.pl/kampania oraz śledzenia kampanii w mediach społecznościowych.

Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych (SPIUG) od ponad 15 lat z zaangażowaniem wspiera inicjatywy mające na celu uświadamianie społeczeństwa na temat negatywnego wpływu niskiej emisji na jakość powietrza i zdrowie. SPIUG działa w zakresie edukacji i promuje świadome wybory sprzyjające ochronie środowiska.

Źródło: https://spiug.pl/kampania/

Źródło informacji: SPIUG

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.01.2024, 10:16
Źródło informacji SPIUG
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii