Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Według informacji z KRS ubiegłoroczny przychód kancelarii Kochański & Partners spółka komandytowa w wysokości 99,08 mln zł oznacza wzrost o 49,5 proc. w porównaniu do 2022 roku, kiedy wyniósł on 66,28 mln zł. Natomiast wzrost zysku netto to podwojenie wyniku z roku 2022, kiedy to wyniósł 8,41 mln zł.
Piotr Kochański, partner założyciel i zarządzający kancelarii Kochański & Partners podkreśla, że w pierwszych ośmiu miesiącach br. przychód na klienta osiągnął poziom 135 253,23 zł, co daje wzrost o 10,66 proc. w porównaniu do 2023 r. Średni wzrost tego wskaźnika między 2022 a 2024 rokiem wyniósł natomiast aż 28,5 proc., co jak zaznacza Kochański, wskazuje na „dobre długoterminowe i pełne zaufania relacje firmy z klientami, ale także zwiększenie wartości realizowanych projektów”.
„Rok 2023 był dla nas z wielu względów wyjątkowy. Zanotowaliśmy rekordowe przychody oraz zysk netto, co potwierdza siłę przyjętej strategii i umiejętność dostosowania się do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb klientów. Wynik finansowy to najlepszy dowód na to, że fundamenty naszego biznesu są stabilne i zdrowe, a konsekwentne inwestycje w innowacje, technologie i rozwój zespołu przynoszą wymierne efekty. I pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość" - ocenia Piotr Kochański.
Kochański zwraca uwagę na jeszcze jeden z kluczowych wskaźników, które świadczą o dobrej kondycji finansowej kancelarii - EBITDA w pierwszej połowie br. wyniosła 10,49 mln zł. Prognozowany wynik EBITDA na koniec br. to 19,28 mln zł, co odzwierciedla wzrost o 74,6 proc. w porównaniu do 2022 r. (11,04 mln zł).
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2024, 13:36 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |