Newsletter

Kao publikuje zintegrowane sprawozdanie Kao 2025

16.06.2025, 11:37aktualizacja: 16.06.2025, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Kao Corporation
Business Wire/Kao Corporation

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Kao Corporation (TOKYO:4452) opublikowała na swojej stronie internetowej zintegrowane sprawozdanie Kao 2025, pragnąc przedstawić akcjonariuszom, inwestorom i wszystkim zainteresowanym stronom kompleksowy obraz inicjatyw firmy i obranego przez nią kierunku strategicznego.

Zintegrowane sprawozdanie Kao 2025

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250609434892/pl/ 

W celu realizacji planu średniookresowego „K27” firma Kao zamierza osiągnąć pozycję unikatowego, niezbędnego dostawcy na świecie i realizuje strategię Global Sharp Top. W roku obrotowym 2024 Kao z nawiązką osiągnęła założone cele, wzmacniając zarządzanie stopą zwrotu z zainwestowanego kapitału (ang. ROIC) i dokonując strategicznych inwestycji z myślą o budowaniu silniejszej i solidniejszej działalności.

Przedmiotowe sprawozdanie zapewnia szczegółowy wgląd w postępy osiągnięte przez Kao w ramach K27, podkreślając wysiłki zaangażowanych pracowników firmy - za pośrednictwem strategii Global Sharp Top i podejścia do sprawnego zarządzania zespołem (Scrum) - na rzecz aktywnego zapewniania nowych korzyści i wywierania istotnego wpływu. Sprawozdanie przedstawia również bieżące starania Kao na rzecz podejmowania śmiałych wyzwań, wykorzystując unikalną wiedzę naukową w celu rozwiązywania globalnych problemów społecznych i przyczynienia się do kształtowania świata zgodnie z koncepcją Kirei, w którym wszystkie żyjące istoty współistnieją ze sobą w harmonii.

Kao wyraża nadzieję, że sprawozdanie umożliwi zainteresowanym stronom lepsze zrozumienie jej działalności oraz przyczyni się do nawiązania istotnego dialogu i współpracy. Firma jest zaangażowana na rzecz aktywnego uwzględniania informacji zwrotnych i spostrzeżeń rozmaitych partnerów, pragnąc stale wzbogacać pozytywny wkład w społeczeństwo i korzyści przynoszone obsługiwanym przedsiębiorstwom.

Powiązane informacje

Sprawozdanie Kao na temat zrównoważonego rozwoju 2025

Informacje o Planie na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei

Od ponad 130 lat firma Kao dąży do poprawy życia ludzi i wspierania ich w prowadzeniu bardziej zrównoważonego trybu życia - w duchu Kirei. Japońskie słowo „kirei” oznacza coś czystego, uporządkowanego, a zarazem pięknego. Według Kao koncepcja „kirei” opisuje nie tylko aspekty zewnętrzne, ale również podejście - pragnienie kreowania piękna dla siebie samego, dla innych oraz dla otaczającego nas świata przyrody. Pragnąc opracować bardziej zrównoważony sposób życia, w kwietniu 2019 r. Grupa Kao ustanowiła strategię ESG znaną jako Plan na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei. Do 2030 roku Kao zamierza wesprzeć co najmniej 1 mld ludzi, aby umożliwić im piękniejsze życie. Kao podejmuje również starania, by 100% jej produktów w pełnym cyklu życia miało ślad środowiskowy, który według naukowców przyroda jest w stanie bezpiecznie wchłonąć. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Kao poświęconej zrównoważonemu rozwojowi.

Informacje o Kao

Kao, japoński producent produktów do higieny osobistej oraz środków dla gospodarstwa domowego, kosmetyków i specjalistycznych środków chemicznych, opracowuje produkty i usługi przynoszące wysoką wartość dodaną, które zapewniają należytą dbałość i wzbogacają życie wszystkich ludzi, a także naszej planety. Za pośrednictwem takich produktów jak środki piorące Attack, preparaty pielęgnacyjne Bioré i Jergens, preparaty higieniczne Laurier, kosmetyki Curél, SENSAI oraz MOLTON BROWN, a także preparaty do włosów Oribe, Kao jest częścią codzienności mieszkańców różnych zakątków Azji, Ameryk, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wraz z produkcją środków chemicznych, które są wykorzystywane w wielu różnych branżach, Kao osiąga średnią roczną sprzedaż na poziomie 1 630 mld jenów. Kao zatrudnia około 32 600 pracowników na całym świecie i może się poszczycić ponad 130-letnim doświadczeniem w dziedzinie innowacji. Jako przedsiębiorstwo dostarczające produkty wykorzystywane przez ludzi każdego dnia, Grupa Kao przyjmuje odpowiedzialność za aktywne zmniejszanie śladu środowiskowego swoich wyrobów w całym cyklu życia. Postępowanie w tym zakresie zostało przedstawione w opracowanej przez Kao strategii ESG, Planie na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei, który opublikowano w 2019 r.

Więcej informacji na stronie internetowej Grupy Kao.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250609434892/pl/ 

Źródło: Kao Corporation

KONTAKT:

Zapytania mediów:

Dział Public Relations

Kao Corporation

e-mail: corporate_pr@kao.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2025, 11:37
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ