Newsletter

KCI SA (24/2018) Uchwały podjęte przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie KCI S.A. w dniu 30.06.2018 r. do ogłoszenia przerwy w obradach Zgromadzenia

02.07.2018, 21:06aktualizacja: 02.07.2018, 21:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 24/2018

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd KCI S.A. ("Spółka") przekazuje w załączeniu treść uchwał podjętych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki ("ZWZ") w dniu 30 czerwca 2018 r. do chwili ogłoszenia przerwy w obradach Zgromadzenia.

Pełnomocnik akcjonariusza - działającego w imieniu i na rzecz akcjonariuszy Spółki: spółki pod firmą: Gremi Inwestycje Spółki Akcyjnej z siedzibą w Bolechowicach oraz spółki pod firmą: Gremi International Societe a Responsabilite Limitee z siedzibą w Luksemburgu, zaproponowała zmianę porządku obrad poprzez przesunięcie dotychczasowego pkt. 10 porządku obrad "Podjęcie uchwał w sprawie wyboru Rady Nadzorczej na nową kadencję." i pkt. 11 porządku obrad "Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla członków Rady Nadzorczej." i umieszczenie ich po pkt 4 porządku obrad oraz odpowiednią zmianę numeracji kolejnych punktów porządku obrad.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki dokonało wyboru Rady Nadzorczej na nową kadencję w osobach:

1. Michał Cader

2. Dorota Hajdarowicz

3. Kazimierz Hajdarowicz

4. Kacper Hajdarowicz

5. Andrzej Zdebski

6. Agata Kalińska

7. Alessandr Nogueira (Beda)

Michał Cader

Absolwent politologii Uniwersytetu Wesleyan w Middletown, Connecticut w USA. W latach 1993-1994 pracował w Departamencie Zagranicznym Ministerstwa Finansów. W 1995 roku rozpoczął pracę w Departamencie Rynków Kapitałowych Banku ING. W latach 1997-2002 był zastępcą, a później dyrektorem Departamentu Finansowania Strukturalnego w banku Societe Generale. W latach 2003-2007 związany z Bankiem BPH, gdzie w ramach Obszaru Dużych Firm odpowiadał za sektor budowlany, motoryzacyjny, transportowy oraz petrochemiczny na stanowisku dyrektora departamentu a później dyrektora zarządzającego. W latach 2007-2008 był dyrektorem wykonawczym w Banku Millennium odpowiedzialnym za Departament Klientów Strategicznych. Od 2008 roku prowadzi własną firmę konsultingową. Doradzał oraz prowadził projekty w firmach: Ciech SA, PLL LOT, oraz InPost SA. Współpracował z Grupą Gremi, gdzie odpowiadał za negocjacje zakupu pakietu kontrolnego w firmie Presspublica, wydawcy dziennika "Rzeczpospolita", oraz pełnił funkcje Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego w spółce ITI Cinema. W latach 2013-2016 związany z holdingiem Investors SA (później DM Vestor), gdzie odpowiadał za projekty pozyskiwania długu bankowego, projekty restrukturyzacyjne oraz doradztwo przy fuzjach i przejęciach. Obecnie zarządza własną firmą, Vantage Consulting Sp. z o.o.

Pan Michał Cader oświadczył, że nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pan Michał Cader spełnia kryteria niezależności, w zakresie dotyczącym niezależnego członka rady nadzorczej w rozumieniu przepisów Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW oraz w rozumieniu przepisów ustawy o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym.

Dorota Hajdarowicz

Wykształcenie wyższe filologiczne.Od 1998 roku do roku 2013 prowadziła własną działalność gospodarczą pod firmą "DE ORO". W ciągu ostatnich lat, jak i obecnie, jest członkiem rad nadzorczych kilku spółek z grupy kapitałowej Gremi.

Pani Dorota Hajdarowicz oświadczyła, że nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Kazimierz Hajdarowicz

Wykształcenie: wyższe Politechnika Szczecińska - Wydział Inż. - Ekon. Transportu - 1964 r. Studium Doskonalenia Kadr Kierowniczych przy AE w Krakowie, spec. Metody Zarządzania Doświadczenie zawodowe:
1.08.64 - 31.03.72 Wojewódzkie Przedsiębiorstwo PKS w Opolu, Kierownik Sekcji, Działu, St. Ekonomista,
1.04.72 - 4.11.90 Wojewódzkie Przedsiębiorstwo PKS w Krakowie, Z-ca Dyrektora i I- Z-ca Dyrektora
5.11.90 - 31.12.95 Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów PKS Kraków, Dyrektor
1.02.96 - 31.08.98 Polbus - PKS Sp. z o.o. w Warszawie, Prezes Zarządu
 od 1.05.1997 Euro - Trans - Sped PPiS Sp. J. w Krakowie, współwłaściciel
.

Pan Kazimierz Hajdarowicz oświadczył, że nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta Nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Kacper Hajdarowicz

Absolwent International School of Krakow

Pan Kacper Hajdarowicz oświadczył, że nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Andrzej Zdebski

Wykształcenie wyższe prawnicze. Adwokat. Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania. W latach 1984-1992 był asystentem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego. Zajmował stanowisko Dyrektora: Polskiej Izby Handlu Zagranicznego O/Kraków w latach 1992-1994 oraz Izby Przemysłowo Handlowej w Krakowie w latach 1994-1997. W latach 1997-2001 był Dyrektorem oddziałów i departamentów central takich banków jak BWR SA w Krakowie, Deutsche Bank 24, Millennium Prestige. Pełnił funkcję Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Gospodarki i Pracy w latach 2001- 2003. W latach 2003-2006 był Prezesem Zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., a od 2007 roku do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu KRAKCHEMIA S.A. W przeszłości członek Rad Nadzorczych m. in.: Unimil S.A., Banku Gospodarstwa Krajowego, BGŻ S.A. JUPITER NFI S.A. Obecnie Przewodniczący Rady Nadzorczej Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II - Kraków Balice oraz Członek Rad Nadzorczych, Zelmer S.A., Prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie, Konsul Honorowy Chile w Krakowie. Nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności KCI S.A., nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pan Andrzej Zdebski spełnia kryteria niezależności, w zakresie dotyczącym niezależnego członka rady nadzorczej w rozumieniu przepisów Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW oraz w rozumieniu przepisów ustawy o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym.

Agata Kalińska

Menedżer. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach.  Od października 1998 r. do marca 2005 r. pracowała w spółce Nadwiślański Węgiel S.A. z siedzibą w Tychach jako kierownik zespołu, a następnie kierownik działu finansowego. Od 2005 r. związana była ze Spółką Eurofaktor S.A. (odw majua 2016 roku przyłączona do KCI S.A.), gdzie od października 2009r. kilkakrotnie pełniła fukcje w Zarządzie. Od listopada 2007 roku do nadal współpracuje z Grupą Gremi pełniąc funkcję menedżerskie oraz realizując projekty restrukturyzacyjne, sprzedażowe i inwestycyjne. Od maja 2010r. do listopada 2010 r. pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Relpol S.A. Od 25 maja 2013r. pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Jupiter NFI S.A. do momentu przyłączeni spółki do KCI S.A. w kwietniu 2015 roku. Od maja 2013 roku do stycznia 2016 roku roku pełniła funkcję Prezesa Zarządu w spółce KCI S.A.  Od lutego 2016 do października 2017 pełniła funkcję w Radzie Nadzorczej KCI S.A. od sierpnia 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce Gremi Park Sp. z o.o. W trakcie współpracy z Grupą Gremi odpowiedzialna za koordynację i współpracę spółek wchodzących w skład Grupy z firmami zewnętrznymi świadczącymi obsługę prawną i księgową oraz z audytorami spółek. Uczestniczka wielu szkoleń i seminariów organizowanych między innymi przez SEG, GPW, KNF i firmy audytorskie.

Pani Agata Kalińska oświadczyła, nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta, uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Alessandro Nogueira

O brazylijsko-portugalskich korzeniach, jest absolwentem MBA w Berlin School of Creative Leadership, na Steinbeis-Hochschule Berlin, posiada ponad 20-letnie doświadczenie obejmujące Marketing, Reklamę, Media, Design i Technologie, zdobyte w takich krajach jak Brazylia, Portugalia, Polska i Chiny.

Doświadczenie zawodowe uzyskiwał i rozwijał w takich firmach jak PwC Warsaw (PricewaterhouseCoopers),- na stanowisku Dyrektora do Spraw Doradztwa Strategicznego na Europę Centralną i Wschodnią, będąc odpowiedzialnym za projekty przekształceń cyfrowych na rynku sprzedaży detalicznej i towarów konsumpcyjnych; Vershold International (wiodący chiński operator w łańcuchu dostaw i usług zaopatrzeniowych na rynku dóbr konsumpcyjnych w sektorze małego sprzętu elektronicznego, urządzeń kuchennych, DIY i tekstyliów z siedzibą w Hong Kongu, obecny na rynkach w ponad 15 krajach) - na stanowisku Członka Zarządu i Chief Design Officer. W mediach i reklamie zdobywał doświadczenie w firmach takich jak Duda ADS, agencji reklamy specjalizującej się w rynkach sprzedaży detalicznej, działającej w Brazylii, Portugalii i Polsce, gdzie był Wspólnikiem oraz Zarządzającym Dyrektorem Kreatywnym. Alessandro Nogueira pracował także dla międzynarodowych sieci reklamy i mediów, takich jak WPP i IPG, poprzez ich spółki zależne, takie jak NewComm Bates i Young & Rubicam w Sao Paulo oraz McCann Erickson i FCB - Foote, Cone & Belding w Lizbonie. 

Jest członkiem prestiżowego stowarzyszenia International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS), członkiem jury w wielu międzynarodowych konkursach w dziedzinie mediów, kreatywności i digital excellence i często bierze udział jako prelegent w wielu konferencjach i seminariach dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jest także wolontariuszem Fundacji Świat Ludzkich (S)praw, Teens Matter Program, doradzając oraz udzielając lekcji języka angielskiego i projektowania dla nastolatków oraz młodych dorosłych.

Pan Alessandro Nogueira oświadczył, że nie prowadzi działalności, która byłaby działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w Spółce konkurencyjnej jako wspólnik Spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Pan Alessandro Nogueira spełnia kryteria niezależności, w zakresie dotyczącym niezależnego członka rady nadzorczej w rozumieniu przepisów Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW oraz w rozumieniu przepisów ustawy o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym.

Uchwały w sprawie powołania członka Rady Nadzorczej wejdą w życie z dniem zakończenia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia KCI S.A. zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok obrotowy 2017.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki przyjęło uchwałę o przerwie w obradach do dnia 20 lipca 2018 roku do godz. 8:00, o czym Spółka informowała raportem bieżącym nr 23/2018.

Zarząd Spółki informuje, iż do protokołu podczas obrad nie zgłoszono sprzeciwów.

Podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 6, 7, 9 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca

2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.07.2018, 21:06
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ