Pobierz materiał i Publikuj za darmo

XIAMEN, Chiny, 21 kwietnia 2021 /PRNewswire/ -- KEHUA TECH (002335.SZ) uplasowała się na 8. pozycji w globalnym udziale w rynku falowników do magazynowania energii (PCS) i zachowała pozycję 7. pod względem globalnego udziału w rynku falowników do magazynowania energii (>10 kW) w 2019 roku w rankingu firmy IHS Markit, która jest globalnym przedsiębiorstwem specjalizującym się w dziedzinie informacji, zatrudniającym ponad 5000 analityków, badaczy danych, ekspertów finansowych i ekspertów branżowych. Ponadto KEHUA została wyróżniona 2. miejscem pod względem udziału w rynku falowników do magazynowania energii w Chinach w 2019 roku, który obejmuje 21,9% kraju. KEHUA jest światowej klasy dostawcą rozwiązań w zakresie zabezpieczeń zasilania i oszczędzania energii. Dzięki kompletnemu standardowemu systemowi rozwiązań do magazynowania energii KEHUA może w sposób elastyczny zapewniać odpowiednie zintegrowane rozwiązanie w zależności od konkretnych scenariuszy i specyficznych układów sterowania.
KEHUA dysponuje kompleksowymi rozwiązaniami z zakresu magazynowania energii obejmującymi wytwarzanie, przesył i dystrybucję oraz tzw. modele „za licznikiem” (ang. behind-the-meter). Dzięki bogatej i kompletnej linii produktów do magazynowania energii KEHUA może dostarczać klientom wysokiej jakości rozwiązania zgodnie z lokalnymi warunkami. Zapewniając bezpieczeństwo, niezawodność, oszczędność energii i elastyczność produktów KEHUA, firma zdobyła zaufanie wielu krajów, jak na przykład w przypadku swojego ostatniego, będącego w trakcie realizacji, projektu magazynowania energii w stanie Johor w Malezji. W ramach tego projektu KEHUA zainstalowała falowniki do magazynowania energii zgodnie z modelem „za licznikiem”. Wykorzystując w pełni malezyjską preferencyjną politykę fotowoltaiczną w oparciu o opomiarowanie netto, system zmniejsza zużycie energii z elektrowni. Co więcej, inwestycja może się zwrócić już po około trzech latach. Jest to rozwiązanie oparte na zielonej energii i ekologicznych fabrykach, które może skutecznie zmniejszyć emisję dwutlenku węgla.
KEHUA
Spółka powstała w 1988 r., a od 2010 r. jest notowana na giełdzie. KEHUA to lider w dziedzinie konwersji energii, którego działania skupiają się na dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań z zakresu zasilania krytycznego, energii odnawialnej i infrastruktury chmurowej. Jej oferta obejmuje rozwiązania z zakresu zasilania awaryjnego, falowniki fotowoltaiczne, magazynowanie energii, budowę internetowych centrów danych oraz eksploatację i konserwację.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1491630/image1.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1479431/Kehua_Logo.jpg
Źródło: Kehua Data Co., Ltd.
KONTAKT:
Więcej informacji:
strona internetowa: www.kehua.com
e-mail: marketing@kehua.com
imię i nazwisko: Jon Zhang
tel. +86 (0592) 516 5883
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.04.2021, 15:38 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ