Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PITTSBURGH, 18 października 2023 /PRNewswire/ -- Mając na celu dostarczenie innowacyjnych narzędzi bezpośrednio do drzwi klientów, Kennametal Inc. (NYSE: KMT) rozpoczyna ogólnokrajową, objazdową kampanię reklamową w Ameryce Północnej, która obejmie ponad 20 rynków. Kampania Metal Cutting Tour firmy Kennametal zapewni obecnym i potencjalnym klientom możliwość spotkania się z zespołem ekspertów i zbadania innowacyjnych rozwiązań, które mogą być stosowane w branżach takich jak lotnictwo i motoryzacja, w szczególności w pojazdach elektrycznych, w celu zapewnienia zwiększonej produktywności i wydajności.
„Cieszymy się, że możemy zapewnić to doświadczenie naszym klientom w Ameryce Północnej - powiedział Sanjay Chowbey, prezes segmentu cięcia metalu w Kennametal. - Zaprojektowaliśmy mobilną przestrzeń, w której specjaliści z zakresu produkcji mogą się spotykać i tworzyć, dzieląc się tym, co dla Kennametal stanowi ogromną pasję. Nasz zespół będzie prezentował sprawdzone rozwiązania klientom różnej wielkości i rozmawiał z nimi o tym, jak możemy pomóc zwiększyć produktywność i zoptymalizować wydajność produkcji w ich zakładach”.
Podczas Metal Cutting Tour zaprezentowane zostaną niektóre z narzędzi Kennametal wykorzystywanych przez inżynierów z dziedziny badań i rozwoju NASCAR do projektowania samochodów wyścigowych nowej generacji. Firma Kennametal ogłosiła niedawno, że jest partnerem NASCAR i w ramach partnerskiego programu dostarcza firmie specjalizującej się w sportach motorowych swoje wiodące w branży rozwiązania do precyzyjnego cięcia metalu.
W ramach kampanii w Ameryce Północnej przedstawione zostaną również niektóre spośród bestsellerowych narzędzi Kennametal i premierowe rozwiązania w zakresie m.in. toczenia, frezowania i wiercenia, w tym sprawdzone rozwiązania przeznaczone dla różnych zastosowań i rynków końcowych, w tym rynku motoryzacyjnego (pojazdy elektryczne), lotniczego, medycznego, inżynierii ogólnej i energetycznego. Wśród nich znajdą się rozwiązania narzędziowe różnych marek produktów Kennametal, w tym Kennametal®, WIDIA™ i Hanita™.
Prezentacja będzie odbywać się w specjalnie skonstruowanej, najnowocześniejszej ciężarówce i przyczepie, do której odwiedzający mogą wejść, aby obejrzeć narzędzia i spotkać się z ekspertami Kennametal w zakresie obróbki i zastosowań produktowych. Począwszy od stycznia 2024 roku, ciężarówka i przyczepa będą podjeżdżać pod sklepy, pojawią się też na targach i innych wydarzeniach w całym kraju, oferując ekskluzywne prezenty i promocje produktów.
Kennametal
Jako lider technologii przemysłowej Kennametal Inc. od ponad 80 lat zapewnia klientom zwiększoną produktywność dzięki wiedzy z zakresu materiałoznawstwa, tłoczenia i rozwiązań odpornych na ścieranie. Klienci z branży lotniczej i kosmicznej oraz z sektora obronności, robót ziemnych, energetyki, inżynierii ogólnej i transportu zwracają się do Kennametal o pomoc w osiągnięciu odpowiedniej precyzji i wydajności produkcji. Każdego dnia około 8700 pracowników pomaga klientom w ponad 60 krajach zachować konkurencyjność. W roku finansowym 2023 r. Kennametal wygenerował około 2,1 mld USD przychodów. Więcej informacji na stronie: www.kennametal.com. Obserwuj @Kennametal na Twitterze, Instagramie, Facebooku, LinkedIn i YouTube.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2248134/Truck_Image.jpg
Źródło: Kennametal
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.10.2023, 08:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
BingX otwiera Strefę Innowacyjnych Rozwiązań na rynku spot, aby maksymalnie wykorzystać potencjał rynku byka
- 22.11.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Orsted: za dwa lata ruszamy z produkcją energii z morskiej farmy wiatrowej PAP
„Orsted wspólnie z PGE realizuje projekt Baltica 2. Jest to największy kiedykolwiek zrealizowany w Polsce projekt energetyki odnawialnej o mocy 1,5 GW” – mówiła Agata Staniewska-Bolesta, dyrektorka zarządzająca Orsted Offshore Polska, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024.- 22.11.2024, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom