Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przedstawiciel KGHM wziął udział w panelu dyskusyjnym „Made In Poland”, który odbył się w ramach XXX Forum Ekonomicznego w Karpaczu. W jego trakcie przekonywano, że hasło – będące jednocześnie tytułem panelu - stanowi synonim wysokiej jakości. Odnosi się to zarówno do wyrobów KGHM, jak i postrzegania firmy.
„KGHM od wielu lat jest synonimem wysokiej jakości produktów, uczciwości w relacjach handlowych i przez lata zbudował fantastyczną markę w świecie surowców, w świecie miedzi w globalnym ujęciu” – mówił PAP wiceprezes Gruza.
Tak dobrą opinię buduje się latami.
„Mamy świetne relacje z lokalnymi społecznościami. Spełniamy wszystkie regulacje lokalne. Jesteśmy dobrym inwestorem, to znaczy takim, jakim chcielibyśmy, żeby byli inwestorzy zagraniczni w Polsce” – mówił przedstawiciel KGHM.
Jako przykład dobrego gospodarowania wiceprezes Gruza podał kopalnię Sierra Gorda.
„Pół miliarda złotych, wróciło ostatnio do Polski z naszych zagranicznych zakładów, w tym z inwestycji w Chile, z kopalni Sierra Gorda. Jest to pierwsza transza, mam nadzieję pierwsza z wielu” – powiedział.
Choć jeszcze niedawno wydawało się, że inwestycja KGHM w Sierra Gorda jest mało rentowna, sytuacja wyraźnie się odwróciła.
„Udało się nam ograniczyć koszty operacyjne poprzez renegocjacje wielu umów kosztowych w kopalni i zakładzie przeróbczym oraz poprzez zracjonalizowaniu planu inwestycyjnego, który wcześniej był bardzo rozbudowany” – powiedział wiceprezes Gruza.
XXX-te, jubileuszowe Forum Ekonomiczne odbywa się w dniach 7-9 września w Karpaczu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.09.2021, 11:33 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
Firma Lisner ogłosiła wycofanie jaj pochodzących od kur utrzymywanych w klatkach ze wszystkich swoich produktów. Decyzja ta wpisuje się w ogólnoeuropejski trend ograniczania stosowania tego typu jaj i odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów oraz wymogi zrównoważonego rozwoju.- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner