Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kim jest doradca internetowy WeNet?
Żyjemy w dynamicznych czasach, w których sytuacja na rynku zmienia się bardzo szybko. Dzisiaj przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoje firmy i przyciągać klientów, powinni więc śledzić aktualne trendy, zadbać o swoją obecność w internecie oraz wykorzystywać możliwości, jakie daje im marketing online.
Bardzo ważne jest to, aby iść z duchem czasu oraz być elastycznym i potrafić dostosować się do zmian. Dzięki odpowiednim działaniom i nowoczesnym narzędziom można wypromować własne produkty lub usługi, dotrzeć do większej liczby odbiorców i zwiększać sprzedaż.
Przygotowanie skutecznej strategii i umiejętne realizowanie działań promocyjnych w sieci nie jest jednak takie proste. Wymaga wiedzy, doświadczenia, ale też czasu. Z pomocą przychodzą tutaj doradcy internetowi, którzy wspierają małych i średnich przedsiębiorców w rozwijaniu ich biznesów w internecie.
Doradca internetowy doskonale zna się na marketingu online oraz nowej technologii. Dobiera najlepsze rozwiązania dopasowane do potrzeb danego biznesu. Wie, jak rozwijać małe i średnie firmy oraz z jakich nowych narzędzi technologicznych korzystać, aby móc wyróżnić się na tle konkurencji.
Czym zajmuje się doradca internetowy?
Specjaliści WeNet oferują indywidualne doradztwo internetowe dla firm z sektora MŚP. Od lat pomagają przedsiębiorcom rozwijać się w świecie online i wspierają lokalne działalności. Tworzą strony internetowe i e-sklepy, zajmują się pozycjonowaniem firmowych witryn, marketingiem lokalnym i reklamą w internecie. Chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Doradca internetowy to ekspert, który zna aktualne trendy na rynku i jest na bieżąco z innowacjami. Używa zaawansowanej technologii, aby dostarczać przystępne rozwiązania z zakresu marketingu online i sprzedaży. Czym się zajmuje? Otóż przede wszystkim:
• bada potrzeby swojego klienta, stara się poznać jego problemy, oczekiwania i cele biznesowe,
• proponuje nowoczesne narzędzia, które rozwiążą problemy klienta,
• dopasowuje indywidualną ofertę, która spełnia wymagania danego biznesu i branży,
• pomaga właścicielom małych i średnich firm sprawnie funkcjonować w dynamicznym, cyfrowym świecie,
• dostarcza praktyczną wiedzę i sprawdzone rozwiązania,
• wspiera swojego klienta na każdym etapie współpracy,
• odpowiada na pytania, rozwiewa wątpliwości i służy pomocą,
• stara się zdobyć zaufanie klienta, stawia jego potrzeby na pierwszym miejscu,
• buduje długotrwałe relacje z odbiorcami,
• stale ulepsza swoją ofertę,
• tworzy własne rozwiązania technologiczne.
Nowa rola doradcy internetowego 2.0 - na czym polega?
Doradca internetowy WeNet stara się jak najlepiej zrozumieć swojego odbiorcę i dopasować do niego jak najlepszą ofertę. Dąży do zadowolenia klienta oraz zaspokojenia jego wszelkich potrzeb i oczekiwań. Doradza i skutecznie wdraża odpowiednie rozwiązania online oraz wspiera cele biznesowe swoich klientów.
Specjalistyczne doradztwo to jednak nie wszystko. Dziś doradca internetowy ma także kompetencje 2.0. Jest więc ekspertem w internetowym świecie, jest otwarty na innowacyjne pomysły i rozwój. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na rynku. Korzysta ze zdobyczy technologii, w tym także z narzędzi AI (sztucznej inteligencji), co pozwala mu działać jeszcze sprawniej, szybciej i efektywniej.
„Nasi doradcy internetowi od lat pomagają przedsiębiorcom prowadzić działania promocyjne w internecie, wdrażając najlepsze narzędzia marketingowe. Doskonale znają się na technologii. Dzięki rozwiązaniom wykorzystującym sztuczną inteligencję będą pracować efektywniej. Pamiętajmy, że jeśli AI wesprze nas w powtarzalnych czynnościach, będziemy mieć więcej czasu na kreatywne działania, wyciąganie wniosków, będziemy mogli reagować szybciej” - mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu WeNet Group. „Sztuczna inteligencja zmieni zarówno codzienną pracę naszych doradców, jak i dzięki niej stworzymy nową jakość w zakresie rozwiązań i usług dla MŚP. To prawdziwy przełom, a my chcemy czerpać z tej zmiany jak najwięcej, aby rozwijać własny biznes i wspierać rozwój naszych klientów” - dodaje Marcin Durzyński.
Umiejętność właściwego wykorzystania nowoczesnych narzędzi staje się coraz bardziej pożądaną kompetencją w biznesie. Doradca internetowy ma niezbędną wiedzę i umiejętności. Wie, jak mądrze korzystać z nowych rozwiązań technologicznych. Ma też świadomość, że sztuczna inteligencja działa pod jego nadzorem i nigdy nie będzie w stanie zastąpić ludzkich emocji, kreatywności czy intuicji.
Jak doradcy internetowi korzystają z nowych technologii?
Specjaliści do spraw marketingu online coraz szerzej wykorzystują potencjał sztucznej inteligencji. Oferują nowoczesne narzędzia, które wspierają na co dzień małych i średnich przedsiębiorców, aby ci mogli z łatwością odnaleźć się w dynamicznym, cyfrowym świecie i czerpać z niego korzyści.
Firma WeNet jest stale otwarta na nowości technologiczne, które pomagają w rozwoju firm z sektora MŚP. To dlatego jako lider cyfrowej transformacji wdraża narzędzia oparte na AI zarówno do wykorzystania wewnątrz organizacji, jak i w postaci innowacyjnych produktów, które już wkrótce znajdą się w ofercie firmy. Takie narzędzia usprawniają pracę, potrafią zaoszczędzić czas i zwiększają produktywność.
„Marka WeNet jest stale otwarta na nowinki, które pomagają w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. W odpowiedzi na najnowsze trendy i wymagania rynku korzystamy ze sztucznej inteligencji, tworzymy nowatorskie produkty i unikalne rozwiązania wspierające e-marketing, żeby z naszą pomocą MŚP jeszcze lepiej konkurowały na rynku” - mówi Artur Peterlik, dyrektor operacyjny COO WeNet. „AI to dla nas także przydatne narzędzie ułatwiające codzienną wewnętrzną pracę: od dostarczania analiz, po tworzenie raportów, które pozwalają nam szybciej i skuteczniej reagować na dynamicznie zmieniającą się wirtualną rzeczywistość” - dodaje Artur Peterlik.
Dlaczego warto współpracować z doradcą internetowym 2.0?
Doradcy internetowi WeNet to eksperci, którzy mają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w marketingu internetowym. Ponadto doskonale znają się na technologii oraz w mądry i przemyślany sposób wykorzystują innowacyjne narzędzia. To wszystko pozwala im działać jeszcze sprawniej, łatwiej i efektywniej.
Chcesz rozwinąć i wypromować swoją firmę oraz zyskać szansę na wyprzedzenie konkurencji? Skorzystaj z pomocy profesjonalnych doradców internetowych, którzy oferują nowoczesne rozwiązania dla biznesu.
Poznaj usługi firmy WeNet. Specjaliści budują firmowe strony www oraz sklepy internetowe, prowadzą działania SEO, realizują kampanie reklamowe w Internecie. Dbają o lepszą widoczność firm w świecie online.
Działają na rynku już od 30 lat i zatrudniają ponad 1000 ekspertów w całej Polsce. Z usług WeNet korzysta już 50000 małych i średnich przedsiębiorców. Liczby te tylko potwierdzają fakt, że doradcy internetowi znają się na rzeczy i są ekspertami w swoich działaniach.
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2023, 13:41 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE