Newsletter

KingSmith świętuje 10 lat innowacji globalną kampanią „One Endless Journey”

19.09.2025, 13:24aktualizacja: 19.09.2025, 13:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS, 16 września 2025 r. /PRNewswire/ -- KingSmith, lider w dziedzinie kompaktowych, oszczędzających przestrzeń technologii fitness, świętuje 10. rocznicę startu „One Endless Journey” (niekończącej się podróży), która jest globalną kampanią poświęconą dekadzie innowacji i zachęcającą ludzi do postawienia pierwszego kroku w kierunku zdrowszego, bardziej aktywnego trybu życia.

Trwająca przez cały wrzesień kampania obejmuje reklamę telewizyjną, wyjątkowe rocznicowe zniżki na najlepsze produkty i specjalną ścianę wiadomości online, na której użytkownicy mogą podzielić się swoimi własnymi historiami związanymi z fitnessem. Łącznie te wszystkie elementy pokazują, jak małe, ale konsekwentne działania mogą prowadzić do trwałej przemiany.

„Przez dziesięć lat naszą misją było sprawianie, aby ćwiczenie w domu było coraz łatwiejsze i bardziej inteligentne - powiedział Nick Wang, wiceprezes KingSmith - Kampanią >>One Endless Journey<< celebrujemy postęp naszej społeczności i inspirujemy więcej ludzi, aby wkroczyli na ścieżkę ku lepszemu samopoczuciu”.

Dekada innowacji

Założona w 2015 r. firma KingSmith zrewolucjonizowała ćwiczenia w domu dzięki swojej nagradzanej bieżni WalkingPad® - składanej konstrukcji, która z łatwością dopasowuje się do współczesnych wnętrz. Od tamtego czasu spółka powiększyła swoją linię o wioślarze, rowerki i kompaktowe urządzenia do treningu siłowego, które dziś służą milionom użytkowników w ponad 80 krajach.

Rocznicowe hity

W ramach świętowania KingSmith oferuje specjalne rocznicowe oferty na swoje najlepsze produkty:

• Flagowa bieżnia X218 - pozwala na bieg z prędkością do 18 km/h dzięki wysokiej klasy silnikowi o mocy 1,75 KM. Dzięki funkcji składania pionowego Vertical Fold konstrukcja pozwala oszczędzić miejsce i jednocześnie oferuje profesjonalne parametry.

• Bieżnia R3 Hybrid+ - posiada czerwony pasek podświetlenia do dynamicznego śledzenia postępów oraz składane uchwyty boczne dla większej stabilności. Umożliwia chodzenie, jogging i bieganie z prędkością do 12 km/h i łatwo się składa, zajmując mało miejsca.

• Workout Bench - elegancka i kompleksowa ławeczka do ćwiczeń obejmująca do 15 akcesoriów w edycji Ultimate. Wbudowane wałki i trzy konfiguracje pozwalają na wygodny i spersonalizowany trening całego ciała.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń organizowanych z okazji rocznicy, przejdź na stronę https://www.kingsmithfitness.com/ks-10/message-wall-form.html?country=uk#message.

KingSmith

KingSmith to globalna marka wellness i stylu życia oraz producent nagradzanej bieżni WalkingPad. Dzięki ponad 260 patentom, KingSmith ustanawia nowe standardy w dziedzinie wellness dzięki wysokiej jakości innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom, które pomagają utrzymać aktywność i równowagę w codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie https://uk.walkingpad.com/.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2772761/One_Endless_Journey.jpg

Źródło: KingSmith

KONTAKT:

Chenjia Zhang

e-mail: chenjia.zhang@kingsmith.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.09.2025, 13:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ