Newsletter

Kolejna granica przekroczona: firma Zepp Health sprzedała już ponad 200 mln sztuk urządzeń do noszenia na ciele

26.03.2022, 09:10aktualizacja: 26.03.2022, 09:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zepp Health
Zepp Health

CUPERTINO, Kalifornia, 26 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Firma Zepp Health, międzynarodowy lider rynku inteligentnej elektroniki noszonej na ciele i rozwiązań wspomagających prowadzenie zdrowego trybu życia, ogłosiła dzisiaj, że według danych na dzień 31 grudnia 2021 r. łączna sprzedaż jej inteligentnych urządzeń przekroczyła poziom 200 mln sztuk.

Wynik ten udało się osiągnąć nieco ponad dwa lata po przekroczeniu - w sierpniu 2019 r. - granicy 100 mln sztuk urządzeń do noszenia na ciele sprzedanych na całym świecie.

W sprawozdaniu finansowym firmy Zepp Health za rok 2021 jest mowa o dobrych wynikach osiągniętych przez jej marki własne Amazfit i Zepp oraz o wzroście sprzedaży o 60% rok do roku.

Roczny przychód spółki ukształtował się na poziomie 6,25 mld CNY, co oznacza wzrost o 45,8%. Wzrost ten firma zawdzięcza głównie produktom zastrzeżonym i sprzedawanym pod marką własną, których udział w łącznej sprzedaży wyniósł 46,5%.

Z badań prowadzonych przez firmę Counterpoint wynika, że w 2021 r. rynek inteligentnych zegarków odnotował solidny wzrost o 24% rok do roku, a Amazfit, nagradzana międzynarodowa marka inteligentnych urządzeń do noszenia na ciele, urosła w tempie przekraczającym średnią rynkową, odpowiadając za 5,1% globalnej sprzedaży w tym segmencie.

W celu zapewnienia klientom jeszcze lepszych wrażeń i stworzenia milionom użytkowników na świecie możliwości prowadzenia zdrowszego trybu życia Zepp Health uzupełniła ofertę o aplikacje Zepp App i Zepp Life oraz stworzyła zastrzeżoną markę własną Amazfit, która zachęca użytkowników do realizowania swoich pasji i swobodnego wyrażania siebie, jak również markę inteligentnych zegarków z klasy premium - Zepp. W przypadku obu marek firma kładzie nacisk na wykorzystanie zaawansowanych technologii analizy danych w celu uzyskania całościowych, dogłębnych i dokładnych informacji na temat parametrów zdrowotnych użytkowników.

Zepp Health

Firma Zepp Health, międzynarodowy lider rynku inteligentnej elektroniki noszonej na ciele i rozwiązań wspomagających prowadzenie zdrowego trybu życia, wyposaża użytkowników w narzędzia - w tym rozwiązania pod wiodącymi markami Amazfit i Zepp - dzięki którym mogą oni zoptymalizować swoje działania prozdrowotne.

Dzięki własnej platformie zarządzania danymi o zdrowiu Zepp Health Digital Health Management Platform, w której zastosowano system operacyjny Zepp, czipy AI, czujniki biometryczne i algorytmy danych, Zepp Health zapewnia użytkownikom całodobowy dostęp do zawartych w chmurze danych i zaleceń, pomagając im w realizacji celów zdrowotnych.

Ponadto firma wykorzystuje swoją wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji w nowych technologiach obrazowania medycznego oraz posiada potencjał w zakresie big data i analityki, z którego mogą korzystać podmioty świadczące usługi lecznicze i diagnostyczne.

Firma Zepp Health jak dotąd sprzedała ponad 200 mln sztuk swoich produktów, a jej oferta dostępna jest w ponad 90 krajach. Podmiot powstał w 2013 r. pod nazwą Huami Corp, którą w lutym 2021 r. zmieniono na Zepp Health. Zepp Health zatrudnia 1,3 tys. pracowników i posiada biura w Ameryce Północnej oraz na terenie regionów EMEA i APAC. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zepphealth.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1773845/ZEPP_HEALTH_HAS_SHIPPED_OVER_200_MILLION_WEARABLE_DEVICE_UNITS.jpg  

Źródło: Zepp Health

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.03.2022, 09:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii