Newsletter

Koncern RIMOWA odnotował imponujący wzrost łącznej wartości obrotów o 28,2%

29.01.2016, 12:27aktualizacja: 29.01.2016, 12:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolonia, Niemcy, 28 stycznia 2016 r./PRNewswire/ - Koncern RIMOWA złożył wstępne roczne sprawozdanie finansowe za rok 2015, w którym po raz kolejny wykazuje znaczny wzrost obrotów uzyskany w ubiegłym roku. Koncern osiągnął ten wyjątkowy wynik za rok 2015 dzięki uzyskaniu całkowitego przychodu sięgającego ok. 350 mln EUR. Pokrywa się to ze wzrostem sprzedaży o 28,2% w porównaniu do roku ubiegłego (273 mln EUR w 2014 roku).

Dzięki temu koncern RIMOWA może się poszczycić ustanowieniem kolejnego rekordu, który przypisuje różnym czynnikom - m.in. wysokiej jakości swoich produktów, wieloletniej tradycji i innowacyjnemu potencjałowi spółki. Z uwagi na rosnący popyt na walizki RIMOWY spółka postanowiła zwiększyć liczbę swoich zakładów produkcyjnych na całym świecie. W ubiegłym roku, przy siedzibie głównej w Kolonii, powstał nowy pokaźny budynek, który umożliwia wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji. W tym roku powstanie tam kolejny zakład produkcyjny. Również w Czechach powiększono powierzchnie produkcyjne i magazynowe, a w Kanadzie powierzchnia zakładu będzie nawet dwa razy większa. Rozbudowa zakładów posłuży nie tylko zwiększeniu zdolności produkcyjnej i skrócenie czasu oczekiwania na dostawy - dzięki niej we wspomnianych krajach zostaną utworzone nowe miejsca pracy.

Kolejnym znaczącym krokiem koncernu RIMOWA był sukces odniesiony w zeszłym roku związany z elektroniczną etykietą bagażową (RET) RIMOWA. Ostatnio wprowadzone innowacje zastępują tradycyjną papierową etykietę z modułem danych cyfrowych wkomponowanym w walizkę. W 2015 r. system został kompleksowo przetestowany, a w tym roku zostanie wprowadzony na rynek. Współpraca z Lufthansą stanowi ważne posunięcie dla wprowadzenia produktu i toruje drogę dla jego wykorzystania w praktyce. Walizki wyposażone w RET zostaną również umieszczone w nowym katalogu opracowanym w Japonii we współpracy z niemieckim wydaniem magazynu National Geographic.

Dieter Morszeck, prezes i dyrektor generalny koncernu RIMOWA, patrzy z optymizmem w nowy rok: "Jestem niezmiernie dumny z naszych obecnych wyników i jestem głęboko przekonany, że to dopiero początek naszej drogi. Przemawia za tym również to, że RIMOWA posiada ponad 130 sklepów w różnych państwach na całym świecie. W roku 2016 jesteśmy skazani na sukces. Najbardziej wyczekiwanym przeze mnie momentem w 2016 roku jest pierwszy lot samolotu F13, nad czym od dłuższego czasu pracuje cały zespół projektu".

RIMOWA - Germany since 1898

Źródło: RIMOWA GmbH

KONTAKT:

RIMOWA GmbH

Birgit Wenners

kierownik działu Public Relations i korespondencji

Richard-Byrd-Str. 13

50829 Kolonia

Niemcy

tel.: +49-221-9564-170

e-mail: bwenners@rimowa.de

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.01.2016, 12:27
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii