Newsletter

Konferencja DLD w Nowym Jorku: transmisje na żywo i bawarskie skórzane szorty

07.05.2015, 18:14aktualizacja: 07.05.2015, 18:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 7 maja 2015 r. /PRNewswire/ - "Nowy Jork to jedyne miasto, gdzie pragniemy spędzić dwa dni, wyostrzając zmysły i dzieląc się nowymi spostrzeżeniami z innymi uczestnikami konferencji DLD" - powiedziała wczoraj Steffi Czerny podczas inauguracji drugiej edycji konferencji DLD, jako gospodarz tego wydarzenia organizowanego na wschodnim wybrzeżu USA. Dialog transatlantycki musi pozostać dynamiczny i produktywny, zwłaszcza w świetle aktualnej dyskusji na temat ochrony danych i ustandaryzowanych warunków dla międzynarodowych spółek.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150507/743577

Ponadto w pierwszym dniu konferencji wielu jej uczestników poświęciło dużo uwagi kwestiom dotyczących lokalizacji. W rozmowie ze Stefanem Winnersem, członkiem Zarządu Burdy, Kevin Ryan, założyciel wielu firm, powiedział, że swoje nowojorskie spółki zakładał przede wszystkim dlatego, że chciał mieszkać właśnie w Nowym Jorku. Jeśli chodzi o Europę, w Skandynawii i Niemczech panują lepsze warunki do prowadzenia biznesu niż na przykład we Francji. Mówiąc z kolei o USA, Gary Shapiro z Consumer Electronics Show posłużył się przykładem stanów, takich jak Utah, Wirginia czy Karolina Północna jako tych, które szczególnie mocno wspierają innowacyjność w odróżnieniu od Kalifornii albo Nowego Jorku. Natomiast Ron Huldai, burmistrz Tel Awiwu, na prośbę Yossiego Vardiego (patronującego konferencji), opowiedział o tym, jak przyczynił się do tak dynamicznego rozwoju start-upów w swym mieście. Wspomniał m.in. o "darmowym dostępie do Wi-Fi, a także bezpłatnych tabletach i kawie".

W pierwszym dniu konferencji można było wysłuchać prelekcji założyciela portalu randkowego Tinder, Seana Rada, i poznać powód, dla którego zrezygnował z członkostwa w kierownictwie swojej spółki. Mówił on również o swoich planach skupienia się w przyszłości przede wszystkim na rozwoju produktów. Zach Sims (Codeacademy) pokazał, jak w prosty sposób można nauczyć się kodowania, a szachowy mistrz świata, Magnus Carlsen, opowiedział, o czym zazwyczaj myśli podczas gry w szachy. Carlsen zaleca wszystkim dbanie o sprawność fizyczną, gdyż pozwala nam ona unikać prostych błędów.

Goście zakończyli wieczór w przytulnym ogródku piwnym przy hotelu Standard Hotel w słynnym Meatpacking District. Można było delektować się bawarskimi przysmakami, a Steffi Czerny nie potrafiła oprzeć się pokusie występu z orkiestrą dętą z niemieckiego miasta Tegernsee, która przyjechała tu specjalnie na tę okazję.

Transmisja na żywo w aplikacji Meerkat

Drugiego dnia konferencji DLDnyc (czwartek) możemy spodziewać się tak znamienitych gości, jak Arianna Huffington, która jest redaktor naczelną i prezesem Zarządu serwisu Huffington Post. Ben Rubin, odpowiedzialny za powstanie słynnej aplikacji video Meerkat, opowie kilka słów o "spontanicznym byciu razem", a Lawrence Lessig, wykładowca na wydziale prawa Uniwersytetu Harvarda, na scenie DLD zabierze głos wraz z Anke Domscheit-Berg, feministką i jedną z czołowych przedstawicielek świata technologii cyfrowych.

Drugi dzień konferencji również będzie transmitowany na żywo w Internecie. Więcej informacji na temat wydarzenia, prelegentów i tematów poruszanych podczas DLDnyc znaleźć można na stronie http://dld-conference.com/. Pod adresem http://www.flickr.com/photos/hubertburdamedia dostępne są bezpłatne zdjęcia.

DLD

DLD to międzynarodowa konferencja oraz platforma innowacji organizowana przez koncern Hubert Burda Media. DLD Media jest organizatorem najważniejszej w Europie konferencji DLD w Monachium, konferencji dla kobiet DLDwomen, konferencji DLD w Nowym Jorku i w Tel Awiwie, a także wydarzeń networkingowych w miastach, takich jak Palo Alto, Nowy Jork, Londyn, Stambuł, Rio de Janeiro czy Pekin. Pieczę nad wydarzeniem sprawuje Stephanie Czerny, która w 2005 roku była jednym z inicjatorów Konferencji DLD. W gronie dotychczasowych prelegentów DLD znajdują się przedstawiciele wielu różnorodnych branż i dziecin, w tym Mark Zuckerberg (Facebook), Eric Schmidt (Google), Sean Parker (Napster), Marissa Mayer (Yahoo!), laureat nagrody Nobla - Martti Ahtisaari, profesor Uniwersytetu Princeton - Dan Kahneman, autorzy bestsellerowych książek Deepak Chopra i Paulo Coelho, a także architekci: Zaha Hadid, Norman Foster i Rem Koolhaas.

Hubert Burda Media 

Hubert Burda Media to jedna z największych niemieckich spółek medialnych, zrzeszająca ponad 400 drukowanych i cyfrowych marek konsumenckich. Swój dynamiczny rozwój w ostatnich latach spółka zawdzięcza ukierunkowaniu działalności na ofertę cyfrową oraz międzynarodowy rynek mediów. Istotnym czynnikiem jest też innowacyjność spółki, która będąc firmą rodzinną, stawia nacisk na tradycyjne cele i wartości. Burda publikuje na całym świecie ponad 320 czasopism. Jej dział cyfrowy obejmuje szereg odnoszących sukcesy i rozszerzających swą działalność przedsiębiorstw, w tym platformy e-handlu i marketingu, portale ratingowe i agencyjne oraz podmioty działające w sektorze mediów społecznościowych. Burda ma 165 milionów użytkowników, ok. 40 milionów subskrybentów oraz 43 000 ogłoszeniodawców. Jej sukces handlowy opiera się na zaangażowaniu blisko 10 000 pracowników z całego świata. Burda prowadzi działalność w 19 krajach, w tym przede wszystkim w Niemczech i innych krajach Europy, Stanach Zjednoczonych oraz Azji.

Źródło: DLD New York City

KONTAKT:

Dorothee Stommel

Komunikacja korporacyjna

Hubert Burda Media

tel. +49-89-9250-2065

e-mail: dorothee.stommel@burda.com

http://www.burda-news.de

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.05.2015, 18:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ